Met het zonnetje in de rug aan komen vliegen helpt ook.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:25 schreef timmmmm het volgende:
Wat een aflevering.
- Eerst zijn de draken kansloos tegen de Scorpions, nu zijn het maar tandenstokers en wordt alles gemist en zijn we er niet bang voor
okquote:Op maandag 13 mei 2019 10:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik geef er zo weinig meer om dat ik vanochtend alle sleutelscenes gewoon op mijn mobiel op youtube heb gekeken. Het is net of ik naar hele slechte fanfiction aan t kijken ben.
Niet teleurgesteld in het verhaal an sich. Allemaal een heel ruime voldoende maar met een extra seizoennetje had je het perfect kunnen maken.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:41 schreef Chivaz het volgende:
Nu ik deze episode heb gezien begin ik toch steeds meer teleurgesteld te worden in het verhaal.
Deze serie had echt nog een extra seizoen nodig, het gaat allemaal veel te snel.
Het is nu constant actie en nog meer actie, geen intriges meer wat echt een gemiste kans is met Dany die gek aan het worden is.
Met 2 of drie afleveringen meer had je al veel verder kunnen komen. Het is zonde dat ze nu van die steken laten vallen die veel beter uitgewerkt hadden kunnen worden.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet teleurgesteld in het verhaal an sich. Allemaal een heel ruime voldoende maar met een extra seizoennetje had je het perfect kunnen maken.
Dat is het enige wat mij heel erg stoorde deze ep, verhaaltechnisch gezienquote:Op maandag 13 mei 2019 10:31 schreef jpjedi het volgende:
Tja, iemand nog vragen? :’)
Beetje groot contrast tussen de krachtsverhoudingen ep4 vs ep5. #understatement 🤔
Oneens.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:17 schreef FruitofUtopia het volgende:
Einde van Jaime en Cersei had niet slechter gekund. Acht seizoenen opgebouwd naar een anti-climax.
En toch blijven kijken en posten he...quote:Op maandag 13 mei 2019 10:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik geef er zo weinig meer om dat ik vanochtend alle sleutelscenes gewoon op mijn mobiel op youtube heb gekeken. Het is net of ik naar hele slechte fanfiction aan t kijken ben.
DCie profetie bestaat in de boeken en zal daar vast niet uitgewerkt worden omdat die ouwe lul eerst doodgaat voor ie de boeken af kan maken vermoedelijk.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:35 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
En de profetie dan? Wie was de Valonqar?
Prachtig ja, zoveel goeds over te zeggen maar ik kwaak nog eventjes niet.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:59 schreef Poes. het volgende:
Ik heb de leaks overigens gelezenOp papier was het echt enorm slecht, maar damn, wat hebben ze het mooi uitgewerkt
![]()
Ik moet even bijkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |