Maar dat was dus de verkeerde redenering. Alsof RBR een abonnement heeft op het beste chassis en het dus allemaal vanzelf goedkomt als de motor maar mee kan komen. Zo heeft F1 nog nooit gewerkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als deze Honda-motor in de RB14 had gezeten, was hij runner-up geweest vorig jaar. En dat weet hij zelf ook. Dus natuurlijk is hij gefrustreerd dat het chassis van dit jaar (nog) niet goed genoeg is. Al het andere is alleen maar speculatie.
Ik denk dat de kans groter is dat Vettel, Kubica, Russel of Grosjean een show weggeven.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hierna mag ie winnen, nu heb ik gewoon een externe behoefte aan een 'DE BEIDE MERCEDESSEN TETSEN ERAF, WAT EEN DAG'
Hou nou eens op. Deze discussie wordt elk weekend weer gevolgd en is elk weekend weer gigantisch vervelend voor iedereen en tevens offtopic.quote:
Grosjean!quote:Op zondag 12 mei 2019 13:24 schreef F1gamer het volgende:
Wie gaat als eerste in de muur of het grind in?
Hopen op mercedessen.
Maar ga uit van Stroll
pics, or didn't happenquote:
Zodat Leclerc kan winnen bedoel je?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hierna mag ie winnen, nu heb ik gewoon een externe behoefte aan een 'DE BEIDE MERCEDESSEN TETSEN ERAF, WAT EEN DAG'
Pics of het is niet gebeurd!quote:
die heeft een kapotte vloer, dus a;s die wint zou het echten bazenactie zijnquote:
Het boeit me geen zak. Ik wil twee Mercedessen in de grindbak zien.quote:
Hear hearquote:Op zondag 12 mei 2019 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het boeit me geen zak. Ik wil twee Mercedessen in de grindbak zien.
Het zou gek zijn als ze die niet hebben gefixt.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
die heeft een kapotte vloer, dus a;s die wint zou het echten bazenactie zijn
En nu een dat je hem aan hebt!quote:
Dan zou het tijdens de kwali zijn gebeurd.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het zou gek zijn als ze die niet hebben gefixt.
Wel, anders kan Max niet winnen en zien we geen mercedessen grindhappenquote:
Als ze niet hebben gefixt tijdens de kwali of slechts een deel, zal de schade vast niet zo groot zijn dat het dermate van invloed zal zijn op de race. Hoewel, op de beelden lijkt het niet mee te vallen. Maar dat zijn ook maar beelden.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan zou het tijdens de kwali zijn gebeurd.
Het mag niet na de tijd of hij start dan achteraan
Hij verdient misschien wel meer respect vanuit Mercedes, maar om nou te zeggen dat Bottas WDC materiaal is....quote:Op zondag 12 mei 2019 13:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat Bottas dit gedoe bespaart blijft en dat hij gewoon als eerste of tweede over de finish heen komt.
Ik gun hem de WDC titel wel. Vettel en Ferrari (zelfs Leclerc) gun ik het veel meer, maar die gaan het dit jaar zeker niet worden helaas. Dan maar Bottas, hij verdient echt wel meer respect vanuit Mercedes.
Het hangt er wat mij betreft vanaf of hij de huidige vorm kan vasthouden, en vooral dat als er een weekend is waar Hamilton beter is dat hij dan gewoon vlak achter hem als 2e finisht. Dus geen weekenden meer als Bahrein.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij verdient misschien wel meer respect vanuit Mercedes, maar om nou te zeggen dat Bottas WDC materiaal is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |