quote:Op zondag 12 mei 2019 11:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik dit weekend minder f1 zin heb. Zonder pech weten we wel welk team 1-2 gaat worden. Gevechten op het middenveld daar zet ik mijn tv niet voor aan.
Als die Mercedessen elkaar nu eens het leven zuur gaan maken (en er vervolgens samen gezellig af gaan) Maar dat zal wel niet.quote:
Eensch......en bedankt voor het openen van een nieuw deelquote:Op zondag 12 mei 2019 11:56 schreef potjecreme het volgende:
quote:
Op zondag 12 mei 2019 11:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik dit weekend minder f1 zin heb. Zonder pech weten we wel welk team 1-2 gaat worden. Gevechten op het middenveld daar zet ik mijn tv niet voor aan.
Jawohlquote:Op zondag 12 mei 2019 12:02 schreef Snowsquall het volgende:
Op de Duitse RTL staat dat de race om 15.00u begint.....Dat klopt toch niet!
Het is 15:10quote:Op zondag 12 mei 2019 12:02 schreef Snowsquall het volgende:
Nee klopt niet. Eerst nog 10 minuten extra reclame voor de mensen die zo achterlijk zijn om 10 minuten te laat in te schakelen!!quote:Op zondag 12 mei 2019 12:02 schreef Snowsquall het volgende:
Het reclameblok begint om 15:00. Klopt dus keurigquote:Op zondag 12 mei 2019 12:02 schreef Snowsquall het volgende:
Nepfan gespotquote:Op zondag 12 mei 2019 11:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar... ik kijk al F1 sinds Fangio. Ik weet nog in 1957 de gp van Duitsland. Is echt wel zijn meest memorabele overwinning ooit.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 12:04 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Het reclameblok begint om 15:00. Klopt dus keurig
quote:Op zondag 12 mei 2019 12:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee klopt niet. Eerst nog 10 minuten extra reclame voor de mensen die zo achterlijk zijn om 10 minuten te laat in te schakelen!!
15:10 de start dus.
quote:
Das lekker dan, in de OP staat 14.10 en daar ging ik dus vanuit maar DIE klopt dus niet.quote:
Meteen voel ik weer het gemis.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter is Tom er met zijn geniale voorspelling. De uitgangspositie is hetzelfde als 2016.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die kan wel eens leuker zijn dan de race
Duidelijk dat jij skyedquote:Op zondag 12 mei 2019 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die kan wel eens leuker zijn dan de race
Draag jij hetzelfde als in 2016? Wie weet helpt het.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter is Tom er met zijn geniale voorspelling. De uitgangspositie is hetzelfde als 2016.
Ik weet niet wat ik droegquote:Op zondag 12 mei 2019 12:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Draag jij hetzelfde als in 2016? Wie weet helpt het.
oh jee.....quote:Op zondag 12 mei 2019 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik droeg
Ben wel verhuisd in de tussentijd en een kijkmaatje is naar de andere kant van het land verkast.
Kijkmaatje bellen en samen inbreken bij het vorige adres. Zit niets anders op.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik droeg
Ben wel verhuisd in de tussentijd en een kijkmaatje is naar de andere kant van het land verkast.
ja rechtsquote:Op zondag 12 mei 2019 12:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Draag jij hetzelfde als in 2016? Wie weet helpt het.
Ik wel. Een luchtje met oud zweet vermengd met de geur van verschaald bierquote:
Het was toen Pinksteren.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Weet wel dat het die bewuste zondag in Nederland zonnig was.
Bovenstaand gifje wel?quote:Op zondag 12 mei 2019 12:53 schreef vosss het volgende:
Kvyat is niet teruggezet, dus overwinning zit er niet in voor Max
vergeet de nootjes lucht nietquote:Op zondag 12 mei 2019 12:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wel. Een luchtje met oud zweet vermengd met de geur van verschaald bier
Ik hoop eerlijk gezegd dat Bottas dit gedoe bespaart blijft en dat hij gewoon als eerste of tweede over de finish heen komt.quote:
nu de butt monkey van Toto (Ocon) elke gp aanwezig isquote:Op zondag 12 mei 2019 13:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat Bottas dit gedoe bespaart blijft en dat hij gewoon als eerste of tweede over de finish heen komt.
Ik gun hem de WDC titel wel. Vettel en Ferrari (zelfs Leclerc) gun ik het veel meer, maar die gaan het dit jaar zeker niet worden helaas. Dan maar Bottas, hij verdient echt wel meer respect vanuit Mercedes.
Eens.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat Bottas dit gedoe bespaart blijft en dat hij gewoon als eerste of tweede over de finish heen komt.
Ik gun hem de WDC titel wel. Vettel en Ferrari (zelfs Leclerc) gun ik het veel meer, maar die gaan het dit jaar zeker niet worden helaas. Dan maar Bottas, hij verdient echt wel meer respect vanuit Mercedes.
Eigenlijk is het best wel een beetje zielig voor Ocon (ondanks zijn nare karakter). Die gast kan prima sturen en heeft de pech, dat ondanks de goede vooruitzichten afgelopen jaren, de mogelijkheid voor een stoeltje met potentie er niet meer inzit voor hem.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:19 schreef F1gamer het volgende:
[..]
nu de butt monkey van Toto (Ocon) elke gp aanwezig is
Lewis is dan ook een prinses die in de watten gelegd moet wordenquote:Op zondag 12 mei 2019 13:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens.
Bijzonder hoe meneer T. Wolff gisteren enorm de behoefte had om Hamilton en zijn enorme achterstand te verdedigen terwijl Wolff dit tot op heden niet gedaan heeft als Bottas op flinke achterstand werd gereden.
Hierna mag ie winnen, nu heb ik gewoon een externe behoefte aan een 'DE BEIDE MERCEDESSEN TETSEN ERAF, WAT EEN DAG'quote:Op zondag 12 mei 2019 13:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |