quote:Op zondag 12 mei 2019 11:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik dit weekend minder f1 zin heb. Zonder pech weten we wel welk team 1-2 gaat worden. Gevechten op het middenveld daar zet ik mijn tv niet voor aan.
Als die Mercedessen elkaar nu eens het leven zuur gaan maken (en er vervolgens samen gezellig af gaan) Maar dat zal wel niet.quote:
Eensch......en bedankt voor het openen van een nieuw deelquote:Op zondag 12 mei 2019 11:56 schreef potjecreme het volgende:
quote:
Op zondag 12 mei 2019 11:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik dit weekend minder f1 zin heb. Zonder pech weten we wel welk team 1-2 gaat worden. Gevechten op het middenveld daar zet ik mijn tv niet voor aan.
Jawohlquote:Op zondag 12 mei 2019 12:02 schreef Snowsquall het volgende:
Op de Duitse RTL staat dat de race om 15.00u begint.....Dat klopt toch niet!
Het is 15:10quote:Op zondag 12 mei 2019 12:02 schreef Snowsquall het volgende:
Nee klopt niet. Eerst nog 10 minuten extra reclame voor de mensen die zo achterlijk zijn om 10 minuten te laat in te schakelen!!quote:Op zondag 12 mei 2019 12:02 schreef Snowsquall het volgende:
Het reclameblok begint om 15:00. Klopt dus keurigquote:Op zondag 12 mei 2019 12:02 schreef Snowsquall het volgende:
Nepfan gespotquote:Op zondag 12 mei 2019 11:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar... ik kijk al F1 sinds Fangio. Ik weet nog in 1957 de gp van Duitsland. Is echt wel zijn meest memorabele overwinning ooit.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 12:04 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Het reclameblok begint om 15:00. Klopt dus keurig
quote:Op zondag 12 mei 2019 12:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee klopt niet. Eerst nog 10 minuten extra reclame voor de mensen die zo achterlijk zijn om 10 minuten te laat in te schakelen!!
15:10 de start dus.
quote:
Das lekker dan, in de OP staat 14.10 en daar ging ik dus vanuit maar DIE klopt dus niet.quote:
Meteen voel ik weer het gemis.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter is Tom er met zijn geniale voorspelling. De uitgangspositie is hetzelfde als 2016.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die kan wel eens leuker zijn dan de race
Duidelijk dat jij skyedquote:Op zondag 12 mei 2019 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die kan wel eens leuker zijn dan de race
Draag jij hetzelfde als in 2016? Wie weet helpt het.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter is Tom er met zijn geniale voorspelling. De uitgangspositie is hetzelfde als 2016.
Ik weet niet wat ik droegquote:Op zondag 12 mei 2019 12:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Draag jij hetzelfde als in 2016? Wie weet helpt het.
oh jee.....quote:Op zondag 12 mei 2019 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik droeg
Ben wel verhuisd in de tussentijd en een kijkmaatje is naar de andere kant van het land verkast.
Kijkmaatje bellen en samen inbreken bij het vorige adres. Zit niets anders op.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik droeg
Ben wel verhuisd in de tussentijd en een kijkmaatje is naar de andere kant van het land verkast.
ja rechtsquote:Op zondag 12 mei 2019 12:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Draag jij hetzelfde als in 2016? Wie weet helpt het.
Ik wel. Een luchtje met oud zweet vermengd met de geur van verschaald bierquote:
Het was toen Pinksteren.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Weet wel dat het die bewuste zondag in Nederland zonnig was.
Bovenstaand gifje wel?quote:Op zondag 12 mei 2019 12:53 schreef vosss het volgende:
Kvyat is niet teruggezet, dus overwinning zit er niet in voor Max
vergeet de nootjes lucht nietquote:Op zondag 12 mei 2019 12:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wel. Een luchtje met oud zweet vermengd met de geur van verschaald bier
Ik hoop eerlijk gezegd dat Bottas dit gedoe bespaart blijft en dat hij gewoon als eerste of tweede over de finish heen komt.quote:
nu de butt monkey van Toto (Ocon) elke gp aanwezig isquote:Op zondag 12 mei 2019 13:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat Bottas dit gedoe bespaart blijft en dat hij gewoon als eerste of tweede over de finish heen komt.
Ik gun hem de WDC titel wel. Vettel en Ferrari (zelfs Leclerc) gun ik het veel meer, maar die gaan het dit jaar zeker niet worden helaas. Dan maar Bottas, hij verdient echt wel meer respect vanuit Mercedes.
Eens.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat Bottas dit gedoe bespaart blijft en dat hij gewoon als eerste of tweede over de finish heen komt.
Ik gun hem de WDC titel wel. Vettel en Ferrari (zelfs Leclerc) gun ik het veel meer, maar die gaan het dit jaar zeker niet worden helaas. Dan maar Bottas, hij verdient echt wel meer respect vanuit Mercedes.
Eigenlijk is het best wel een beetje zielig voor Ocon (ondanks zijn nare karakter). Die gast kan prima sturen en heeft de pech, dat ondanks de goede vooruitzichten afgelopen jaren, de mogelijkheid voor een stoeltje met potentie er niet meer inzit voor hem.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:19 schreef F1gamer het volgende:
[..]
nu de butt monkey van Toto (Ocon) elke gp aanwezig is
Lewis is dan ook een prinses die in de watten gelegd moet wordenquote:Op zondag 12 mei 2019 13:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens.
Bijzonder hoe meneer T. Wolff gisteren enorm de behoefte had om Hamilton en zijn enorme achterstand te verdedigen terwijl Wolff dit tot op heden niet gedaan heeft als Bottas op flinke achterstand werd gereden.
Hierna mag ie winnen, nu heb ik gewoon een externe behoefte aan een 'DE BEIDE MERCEDESSEN TETSEN ERAF, WAT EEN DAG'quote:Op zondag 12 mei 2019 13:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Maar dat was dus de verkeerde redenering. Alsof RBR een abonnement heeft op het beste chassis en het dus allemaal vanzelf goedkomt als de motor maar mee kan komen. Zo heeft F1 nog nooit gewerkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als deze Honda-motor in de RB14 had gezeten, was hij runner-up geweest vorig jaar. En dat weet hij zelf ook. Dus natuurlijk is hij gefrustreerd dat het chassis van dit jaar (nog) niet goed genoeg is. Al het andere is alleen maar speculatie.
Ik denk dat de kans groter is dat Vettel, Kubica, Russel of Grosjean een show weggeven.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hierna mag ie winnen, nu heb ik gewoon een externe behoefte aan een 'DE BEIDE MERCEDESSEN TETSEN ERAF, WAT EEN DAG'
Hou nou eens op. Deze discussie wordt elk weekend weer gevolgd en is elk weekend weer gigantisch vervelend voor iedereen en tevens offtopic.quote:
Grosjean!quote:Op zondag 12 mei 2019 13:24 schreef F1gamer het volgende:
Wie gaat als eerste in de muur of het grind in?
Hopen op mercedessen.
Maar ga uit van Stroll
pics, or didn't happenquote:
Zodat Leclerc kan winnen bedoel je?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hierna mag ie winnen, nu heb ik gewoon een externe behoefte aan een 'DE BEIDE MERCEDESSEN TETSEN ERAF, WAT EEN DAG'
Pics of het is niet gebeurd!quote:
die heeft een kapotte vloer, dus a;s die wint zou het echten bazenactie zijnquote:
Het boeit me geen zak. Ik wil twee Mercedessen in de grindbak zien.quote:
Hear hearquote:Op zondag 12 mei 2019 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het boeit me geen zak. Ik wil twee Mercedessen in de grindbak zien.
Het zou gek zijn als ze die niet hebben gefixt.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
die heeft een kapotte vloer, dus a;s die wint zou het echten bazenactie zijn
En nu een dat je hem aan hebt!quote:
Dan zou het tijdens de kwali zijn gebeurd.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het zou gek zijn als ze die niet hebben gefixt.
Wel, anders kan Max niet winnen en zien we geen mercedessen grindhappenquote:
Als ze niet hebben gefixt tijdens de kwali of slechts een deel, zal de schade vast niet zo groot zijn dat het dermate van invloed zal zijn op de race. Hoewel, op de beelden lijkt het niet mee te vallen. Maar dat zijn ook maar beelden.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan zou het tijdens de kwali zijn gebeurd.
Het mag niet na de tijd of hij start dan achteraan
Hij verdient misschien wel meer respect vanuit Mercedes, maar om nou te zeggen dat Bottas WDC materiaal is....quote:Op zondag 12 mei 2019 13:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het hangt er wat mij betreft vanaf of hij de huidige vorm kan vasthouden, en vooral dat als er een weekend is waar Hamilton beter is dat hij dan gewoon vlak achter hem als 2e finisht. Dus geen weekenden meer als Bahrein.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij verdient misschien wel meer respect vanuit Mercedes, maar om nou te zeggen dat Bottas WDC materiaal is....
Andersom is het natuurlijk ook belachelijk dat Hamilton 6 tienden achter zn teamgenoot kwalificeerd en daar nauwelijks voor 'gestraft' wordt. Hij kan straks met een goede start gewoon onbezorgd naar de overwinning rijden. Als er 3 auto's in dat gat van 6 tienden waren gesprongen had dat een stuk lastiger geweest.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het hangt er wat mij betreft vanaf of hij de huidige vorm kan vasthouden, en vooral dat als er een weekend is waar Hamilton beter is dat hij dan gewoon vlak achter hem als 2e finisht. Dus geen weekenden meer als Bahrein.
Olav Mol tweet net dat-ie ook maar gelijk de 4e (!) motor dit jaar in gebruik mag nemen:quote:Op zondag 12 mei 2019 13:38 schreef opreis het volgende:
Hulkenberg zou vanuit de pitlane moeten starten. Hebben met een andere voorvleugel de kwalificatie gedaan. Eerst ruiterlijk toegegeven, toen bleek dat dat nog wel eens een staartje zou kunnen hebben geprobeerd om er geen aandacht op te vestigen. Gaat weer lekker bij renault
Dramaseizoen daar. Vanmiddag nog even een geplofte motor en de ellende is weer compleet.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:38 schreef opreis het volgende:
Hulkenberg zou vanuit de pitlane moeten starten. Hebben met een andere voorvleugel de kwalificatie gedaan. Eerst ruiterlijk toegegeven, toen bleek dat dat nog wel eens een staartje zou kunnen hebben geprobeerd om er geen aandacht op te vestigen. Gaat weer lekker bij renault
kut Connely is steward, daar gaat een podiumplek voor Maxquote:Op zondag 12 mei 2019 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Olav Mol tweet net dat-ie ook maar gelijk de 4e (!) motor dit jaar in gebruik mag nemen:
[ afbeelding ]
Oh ja. En natuurlijk het feit dat er niemand aan hem twijfelt. Vettel werd na de 2e race al afgeschreven maar Hamilton krijgt nul kritiek nu hij constant om de oren gereden wordt door Bottas.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Andersom is het natuurlijk ook belachelijk dat Hamilton 6 tienden achter zn teamgenoot kwalificeerd en daar nauwelijks voor 'gestraft' wordt. Hij kan straks met een goede start gewoon onbezorgd naar de overwinning rijden. Als er 3 auto's in dat gat van 6 tienden waren gesprongen had dat een stuk lastiger geweest.
Maar iedereen vergeet dit straks natuurlijk.
Is op zich niks ergs aan om een extra motor in je pool te hebben die je ook nog tijdens de VT's kan gebruiken om meer motoren 'vers' te houden. Zo heb je daar geen last van.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Olav Mol tweet net dat-ie ook maar gelijk de 4e (!) motor dit jaar in gebruik mag nemen:
[ afbeelding ]
Tuurlijk, als je door je 3 motoren heen bent en toch uit de pit moet starten. Maar het feit dat dit pas de 5e race is en ze nu al alles verbruikt hebben, is toch wel heel treurig.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Is op zich niks ergs aan om een extra motor in je pool te hebben die je ook nog tijdens de VT's kan gebruiken om meer motoren 'vers' te houden. Zo heb je daar geen last van.
Niet echt!quote:Op zondag 12 mei 2019 13:28 schreef LTVDK het volgende:
Maar de race is dus om 15.10 en niet om 14.10? Verwarrend wel, in de EPG van Ziggo staat ook dat de race om 14.00 begint
Tja, ze kunnen nu wat ze hebben wel meer opschroeven. Maar ik ben het wel met je eens dat het er niet best uit ziet. Maar ik denk dat deze 4de motor een iets slechter beeld geeft dan de werkelijkheid isquote:Op zondag 12 mei 2019 13:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je door je 3 motoren heen bent en toch uit de pit moet starten. Maar het feit dat dit pas de 5e race is en ze nu al alles verbruikt hebben, is toch wel heel treurig.
Sterker nog Sky zit allemaal excuses te verzinnen waarom hij Bottas niet bijhoud. Gisteren ook weer iets dat de auto meer afgesteld wou worden op Bottas oid, omdat Hamilton wat meer rondglijd en Bottas dat niet heeft. Dat denk ik gelijk ja, maar als die Bottas niet glijd moet Ham dat toch ook kunnen?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja. En natuurlijk het feit dat er niemand aan hem twijfelt. Vettel werd na de 2e race al afgeschreven maar Hamilton krijgt nul kritiek nu hij constant om de oren gereden wordt door Bottas.
Bij mij begon de race om 13:30. Ik zit inmiddels in lap 7quote:Op zondag 12 mei 2019 13:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet echt!
De uitzending begint om 14.00 uur. De race zelf om 15.10. Er is eerst een uur voorbeschouwing.
O ja, de uitspraak die Mol pas deed toen ze al bijna waren uitgestapt omdat hij het weer eens niet zag. En wat in iedere herhaling later mooi naar voren was gemonteerd zodat leek alsof hij er wel op tijd bij wasquote:Op zondag 12 mei 2019 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik zie het, het is gewoon een blok van 14.00 tot 17.30, dacht dat ze dat normaal opsplitsten in voorbeschouwing-race-nabeschouwing.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet echt!
De uitzending begint om 14.00 uur. De race zelf om 15.10. Er is eerst een uur voorbeschouwing.
WEL echt!!quote:Op zondag 12 mei 2019 13:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet echt!
een uur voorbeschouwing zit ervoor de race begintquote:Op zondag 12 mei 2019 13:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
WEL echt!!
in de EPG van Ziggo staat ook dat de race om 14.00 begint.
Dus NIET de voorbeschouwing!
"De race" is 1 programma van 14:00 tot 17:40. Dat betekent dus dat er eerst een uur voorbeschouwing is, dan de race om 15:10 tot ongeveer 17:00 en vervolgens iets meer dan een half uur nabeschouwing.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
WEL echt!!
Race wie het, het langste volhoudt om die schijtlollige studio niet weg te zappen.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
WEL echt!!
Moet je even bij de info kijken.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
WEL echt!!
Mooi moment om nog even boodschappen te doen dusquote:Op zondag 12 mei 2019 13:51 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Race wie het, het langste volhoudt om die schijtlollige studio niet weg te zappen.
Jaja, het is inmiddels veranderdquote:Op zondag 12 mei 2019 12:13 schreef Snowsquall het volgende:
Er staat duidelijk; 12 mei Race 14.10 ZS Betaald/gratis
Als je Sky hebt begint de race om 13:30 uurquote:
Nee, wel voor een muurtje.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:54 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Kan ik mijn jumbo jokers inwisselen voor tijdspenalties voor Hamilton?
Ik zit in een andere realiteit denk ikquote:Op zondag 12 mei 2019 13:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja. En natuurlijk het feit dat er niemand aan hem twijfelt. Vettel werd na de 2e race al afgeschreven maar Hamilton krijgt nul kritiek nu hij constant om de oren gereden wordt door Bottas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |