hoop dat vettel de beide Merc er af tikt in de eerste bocht en dat max samen met Lecl gaan vechten op de eerste plaatsquote:Op zondag 12 mei 2019 14:58 schreef opreis het volgende:
Ferrari een raket op de rechte stukken is niet goed voor Max zn kansen de eerste ronde. Vettel voorbij wordt moeilijk en leclerc zal er wel naast komen. Hopelijk kan Vettel Hamilton een tikje geven
Dat wilt Mol niet. En Ziggo wilt Olav niet kwijt.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:01 schreef Sunri5e het volgende:
Zo'n Ziggo moet toch ook inzien dat Jack echt vervangen moet gaan worden?
Het lijkt wel dat Olav daar een veto over heeft. En hij werkt graag samen met 'vriendje' Plooij. Dat was bij SBS al het geval.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:01 schreef Sunri5e het volgende:
Zo'n Ziggo moet toch ook inzien dat Jack echt vervangen moet gaan worden?
Nieuwe versnellingsbak door de crash gisteren.quote:
Tsja, dat Ziggo Olav niet kwijt wil snap ik wel. Ondanks zijn foutjes af en toe is hij best goed te pruimen. Maar waarom zouden ze Olav kwijtraken als je Jack eruit zetten?quote:Op zondag 12 mei 2019 15:02 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dat wilt Mol niet. En Ziggo wilt Olav niet kwijt.
RTL tot the win. Ze hebben wel goede jaarclipsquote:Op zondag 12 mei 2019 15:03 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Het lijkt wel dat Olav daar een veto over heeft. En hij werkt graag samen met 'vriendje' Plooij. Dat was bij SBS al het geval.
Ja dat duo presentatie ding van vorig jaar is ook niet meer. Terwijl iedereen enthousiast was.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:03 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Het lijkt wel dat Olav daar een veto over heeft. En hij werkt graag samen met 'vriendje' Plooij. Dat was bij SBS al het geval.
Ik mis zequote:Op zondag 12 mei 2019 15:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
RTL tot the win. Ze hebben wel goede jaarclips
Giedo bedanktequote:Op zondag 12 mei 2019 15:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja dat duo presentatie ding van vorig jaar is ook niet meer. Terwijl iedereen enthousiast was.
Dat was best prima ja, Olav met zijn enthousiasme en Giedo voor het technische.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja dat duo presentatie ding van vorig jaar is ook niet meer. Terwijl iedereen enthousiast was.
Klopt, en Kalff was vele malen beter. Alleen moet ik in mijn eerlijkheid zeggen dat ik de laatste jaren BBC keek vanwege die reclame tijdens races. Verder was het raceverslag en de interviews ter plaatse wel prima weg te kijkenquote:Op zondag 12 mei 2019 15:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
RTL tot the win. Ze hebben wel goede jaarclips
Sowieso zijn de starts van de Honda auto’s nog niet al te best.quote:Op zondag 12 mei 2019 14:58 schreef opreis het volgende:
Ferrari een raket op de rechte stukken is niet goed voor Max zn kansen de eerste ronde. Vettel voorbij wordt moeilijk en leclerc zal er wel naast komen. Hopelijk kan Vettel Hamilton een tikje geven
Valt wel mee.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:06 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Sowieso zijn de starts van de Honda auto’s nog niet al te best.
Zal dat laatste wel zijn, zien we al drie jaar.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:06 schreef 3rr0r het volgende:
Helaas heeft Max ons nog niet echt kunnen verwennen bij de start tot nu toe. Hij is ook conservatiever, bang dat hij schade oploopt of niet... of gewoon te langzaam
Gaat geen reet gebeuren, gewoon opvulling tot de Giro boeiend wordtquote:Op zondag 12 mei 2019 15:10 schreef Nattekat het volgende:
Bocht 4, twee Mercs en een spin van Vettel, u las het hier voor het eerst.
Bocht 3 als we herhaling van 2016 willenquote:Op zondag 12 mei 2019 15:10 schreef Nattekat het volgende:
Bocht 4, twee Mercs en een spin van Vettel, u las het hier voor het eerst.
de afwisseling bocht 4.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:11 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Bocht 3 als we herhaling van 2016 willen
Kubica. O nee, die rijdt er te ver achter.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Jammer wel dat Vettel niet even een Mercedes meenam in de grindbak
Hij herpakt zich.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Kan hem weer afzetten. Kut Bottas, waarom nou weer zo'n slechte start.
Net als de vorige keer.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Weer? Volgens mij start hij doorgaans beter dan Hamilton.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Hij reed niet bijna tegen zijn eigen autokant aan.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Eerder op het gasquote:Op zondag 12 mei 2019 15:19 schreef Protoplanet het volgende:
Hoe kan Max buitenom zoveel harder dan de Ferrari gaan
fractie eerder op het gas en ballen natuurlijkquote:Op zondag 12 mei 2019 15:19 schreef Protoplanet het volgende:
Vettel een foutje dus lagere snelheid met de bocht ingaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:19 schreef Protoplanet het volgende:
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
fractie eerder op het gas en ballen natuurlijk
Bedankt herenquote:Op zondag 12 mei 2019 15:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vettel een foutje dus lagere snelheid met de bocht ingaan.
Dan kunnen we Ferrari verneukt strategie afvinken op de bingokaartquote:Op zondag 12 mei 2019 15:21 schreef beantherio het volgende:
Vettel die na de 2e bocht al z'n banden verkloot heeft en de start van z'n teammaat verkut heeft
Opgelostquote:Op zondag 12 mei 2019 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Hulk uit de pits gestart, Kimi in de grindbak geweest en alsnog staan de beide WIlliams laatst, begint toch wel een beetje sneu te worden zo voor ze.
Nee dat komt zo pas als Leclerc veel sneller is en er niet langs mag.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan kunnen we Ferrari verneukt strategie afvinken op de bingokaart
Undercut enzo?! Wacht nog even.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan kunnen we Ferrari verneukt strategie afvinken op de bingokaart
Het zou mooi zijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:24 schreef Mothzor het volgende:
Ik zie vettel VS leclerc wel in tranen eindigen
Misschien nog niet vandaag ,maar als dit heel het seizoen zo door blijft gaan is het haast onvermijdelijk ja.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:24 schreef Mothzor het volgende:
Dit gebeurde echt precies tijdens de start bij mijquote:Op zondag 12 mei 2019 15:25 schreef zoem het volgende:
Wat een zootje weer met Ziggo Go. Klapt er steeds uit. Fijn kijken
Daar moet je op dit moment in het seizoen gewoon voor tekenen.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:26 schreef Refragmental het volgende:
Bottas loopt flink uit op Max. Max loopt goed uit op Vettel.
Natuurlijk. Staat waarschijnlijk contractueel vast. Vet is nu eenmaal eerste rijder.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:25 schreef trein2000 het volgende:
Mag lec er langs? Of wordt die Duitser weer beschermd?
Ik kan Vettel spint doorstrepen dan op de bingo?quote:Op zondag 12 mei 2019 15:24 schreef Mothzor het volgende:
Precies. Max doet het prima wmb.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:26 schreef Justevo het volgende:
[..]
Daar moet je op dit moment in het seizoen gewoon voor tekenen.
Belachelijk.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Natuurlijk. Staat waarschijnlijk contractueel vast. Vet is nu eenmaal eerste rijder.
Jup hier ook. Net gebeld met klantenservice, maar ze kunnen niets zien.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dit gebeurde echt precies tijdens de start bij mij
Kunnen of willen?quote:Op zondag 12 mei 2019 15:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Jup hier ook. Net gebeld met klantenservice, maar ze kunnen niets zien.
Altijd bij de start, schakelen er meer mensen in en dat kan de server dan niet aanquote:Op zondag 12 mei 2019 15:25 schreef zoem het volgende:
Wat een zootje weer met Ziggo Go. Klapt er steeds uit. Fijn kijken
quote:
Jij kunt toch ook niets zienquote:Op zondag 12 mei 2019 15:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Je kan het op de Duitse zender ook kijken. Dat doe ik nuquote:Op zondag 12 mei 2019 15:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Daar zou je wat aan moeten doen lijkt me dan. De start is vaak het leukstquote:Op zondag 12 mei 2019 15:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Altijd bij de start, schakelen er meer mensen in en dat kan de server dan niet aan
Jij kijkt werbung met F1-breaks?quote:Op zondag 12 mei 2019 15:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je kan het op de Duitse zender ook kijken. Dat doe ik nu
Tussen de reclame door?quote:Op zondag 12 mei 2019 15:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je kan het op de Duitse zender ook kijken. Dat doe ik nu
Nee dat valt mij meequote:Op zondag 12 mei 2019 15:32 schreef Justevo het volgende:
Sjarrel loopt vooralsnog niet in op Verstappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |