Paar tubes gezichtsmasker.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat de komende jaren. Wat heb je gehad?
Nou er wordt wel uitgepakt hoor elke keer.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dat je volgende je wel een leuke Moederdag weet te bezorgen.
Geil ze is dus dominantquote:Op zondag 12 mei 2019 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft aardig wat matriarchale haren op haar tanden.
Ik ben wel eens de verjaardag van mijn vriendin vergeten, kwartje viel toen ik een duur horloge om haar pols zag gekregen van een vriend van mijquote:Op zondag 12 mei 2019 13:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat. Heb vorige week al veel gekregen. Daarom hoefde ik vandaag ook eigenlijk niets.
quote:Op zondag 12 mei 2019 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens de verjaardag van mijn vriendin vergeten, kwartje viel toen ik een duur horloge om haar pols zag gekregen van een vriend van mij
Jij bent mij er eentje hequote:Op zondag 12 mei 2019 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens de verjaardag van mijn vriendin vergeten, kwartje viel toen ik een duur horloge om haar pols zag gekregen van een vriend van mij
Zou dit een soort van afkopen zijn?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:07 schreef Myrr het volgende:
Heb dus een bijna puur gouden diamanten ring gekregen maar geen aanzoek.![]()
Sadlife.
Wel ongenoegen laten doorsijpelen?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:07 schreef Myrr het volgende:
Heb dus een bijna puur gouden diamanten ring gekregen maar geen aanzoek.![]()
Sadlife.
Nee. Heb mijn rouw stilletjes gedragen met trots en dankbaarheid.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel ongenoegen laten doorsijpelen?
Leukquote:Op zondag 12 mei 2019 13:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik zou de wereld afreizen voor mijn mama.
Alleen niet op een zondag nee 😌
Niet geheel onverdacht hequote:Op zondag 12 mei 2019 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dit een soort van afkopen zijn?
Als zijndequote:Op zondag 12 mei 2019 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel herkenbaar als man zijnde ja.
Zonde had op z’n minst een vragend snuitje verwachtquote:Op zondag 12 mei 2019 13:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Een badschuimpakket met badspons van de Kruidvat wordt echt niemand gelukkig van.
Ik ben toch geen kaaskop gvd.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als zijnde
Oei oei hier scoor je geen puntjes mee
Je klinkt als een zwarte weduwe zo.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:14 schreef Myrr het volgende:
Ah ja het is een rationele man, die niet na een paar maanden al verlooft en aan het einde van zijn leven drie huwelijken gehad wil hebben, dus snap het wel.
Eerst alles geregeld hebben en blablabla. Gelukkig ben ik wel zwanger geworden anders was dat ook nog ver van m'n bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |