Jij moet serieus eens echt iets vaker bij je psycholoog langs gaan. Dat meen ik bijna serieus. Aangezien jij vol zit met negativiteit zo nu en dan. En ik vraag mij dan echt af waarom?quote:
Vraag het aan de jouwequote:Op zondag 12 mei 2019 00:19 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij moet serieus eens echt iets vaker bij je psycholoog langs gaan. Dat meen ik bijna serieus. Aangezien jij vol zit met negativiteit zo nu en dan. En ik vraag mij dan echt af waarom?
Ik ga wel op die bank liggen.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken dit gesprek op dit forum kerel
Graag, ik moet veel kwijt....quote:
Oh, dan luister ik niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:25 schreef Five4Nine het volgende:
Ok laatste nummer dan ben ik weg. Dezelfde stijl als de laatste maar ook weer house.
Alleen dieper net als de vorige. Als je begrijpt wat ik met diep house bedoel dan vind je dit goed.
Sta je buiten te kijken bij iemand naar binnen?quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 00:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
Sta je buiten te kijken bij iemand naar binnen?
nee waarom? lopt in tvquote:Op zondag 12 mei 2019 00:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
Sta je buiten te kijken bij iemand naar binnen?
Mijn psychologe vroeg laatst of ze geen dikke kont had in de broek die ze die dag voor het eerst aangetrokken had. Dat was wel de laatste vraag die ik had verwacht. Het schaamrood stond me op de kaken en begon zenuwachtig met de punt van mijn linkerschoen ongemakkelijk rondjes te draaien op haar net gelegde marmoleum. Mijn blik constant naar de grond gericht. Zó ongemakkelijk voelde dat.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:19 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij moet serieus eens echt iets vaker bij je psycholoog langs gaan. Dat meen ik bijna serieus. Aangezien jij vol zit met negativiteit zo nu en dan. En ik vraag mij dan echt af waarom?
Wa kost da?quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn psychologe vroeg laatst of ze geen dikke kont had in de broek die ze die dag voor het eerst aangetrokken had. Dat was wel de laatste vraag die ik had verwacht. Het schaamrood stond me op de kaken en begon zenuwachtig met de punt van mijn linkerschoen ongemakkelijk rondjes te draaien op haar net gelegde marmoleum. Mijn blik constant naar de grond gericht. Zó ongemakkelijk voelde dat.
Later bleek het te zijn gedaan om te triggeren en kwam eruit dat ik een behoorlijke margarine fobie blijk te hebben. Het boterpad in de supermarkt kan ik nog steeds niet goed alleen aan.
Dit meende ik bijna serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |