Met een rokkostuum past het perfect tochquote:Op zondag 12 mei 2019 00:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij mot alles maar hebbennaja naast jou ziet het er best natuurlijk uit ook
Nee want ik post maar met 1 username. De ander is verwijderd en daar kan ik niet meer mee postenquote:
Ik heb een huispakquote:Op zondag 12 mei 2019 00:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja of die pinguin in een Roy Donders huispak
quote:Op zondag 12 mei 2019 00:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja of die pinguin in een Roy Donders huispak
van Roy?quote:Op zondag 12 mei 2019 00:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb een huispakMaar dat mag niemand weten
Ik hou me stil.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb een huispakMaar dat mag niemand weten
Je ben kloon van een ANONIEME dus.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:03 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee want ik post maar met 1 username. De ander is verwijderd en daar kan ik niet meer mee posten
23 centimeterrrrrrrrrrrrrrrrr Brabants Worstenbroooddd.quote:
Ja, die zit aan de grond, onze kruikenzeiker.quote:
20 heeequote:Op zondag 12 mei 2019 00:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
23 centimeterrrrrrrrrrrrrrrrr Brabants Worstenbroooddd.
quote:
quote:
Op FOK! is het standaard 30.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sorry macht der gewoonte om 23 te tikken
ja das wel nodig vanavondquote:Op zondag 12 mei 2019 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Had je die maar een roestvrijstale scroll speeder
Je hebt gelijk, ik was in de war met mezelf.quote:
een van de minste van MLquote:
Niemand klikt die outdated herrie aanquote:Op zondag 12 mei 2019 00:09 schreef Five4Nine het volgende:
En wat vind Jessica er van.
BDSM op een muziekale manier.
Ik vind dat dus juist 1 van de beste omdat ik de rest niet eens echt ken eigenlijk.quote:
En hoe liep het af met haar?quote:Op zondag 12 mei 2019 00:11 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik vind dat dus juist 1 van de beste omdat ik de rest niet eens echt ken eigenlijk.
Ik kreeg deze ooit doorgestuurd van een Tinder date en ik was meteen verliefd.
Ja dat is nogal logisch danquote:Op zondag 12 mei 2019 00:11 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik vind dat dus juist 1 van de beste omdat ik de rest niet eens echt ken eigenlijk.
Ik kreeg deze ooit doorgestuurd van een Tinder date en ik was meteen verliefd.
Skerpquote:
Ach 3 cm is niksquote:Op zondag 12 mei 2019 00:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik was in de war met mezelf.![]()
House.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
Ok. Zaterdag avond house muziek avond! Voor mij dan en iedereen die dat ook kan waarderen.
Niet echt.quote:
Je bent welkom hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 00:16 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Niet echt.
Terwijl ik het typte wist ik al dat zo een antwoord zou komen. Soms moet je die voor zijn... Snap je.
Maar verder is sowieso bijna iedereen hier tegen mij, iets wat ik ook echt waardeer en leuk vind.![]()
We houden het sowieso gewoon netjes zonder modjes en zo hoort het gewoon. !
Dramaqueenquote:Op zondag 12 mei 2019 00:16 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Niet echt.
Terwijl ik het typte wist ik al dat zo een antwoord zou komen. Soms moet je die voor zijn... Snap je.
Maar verder is sowieso bijna iedereen hier tegen mij, iets wat ik ook echt waardeer en leuk vind.![]()
We houden het sowieso gewoon netjes zonder modjes en zo hoort het gewoon. !
quote:Op zondag 12 mei 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou je zou een aambei hebben van 3 cm
Of een neus die 3 cm groter isquote:Op zondag 12 mei 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou je zou een aambei hebben van 3 cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |