Als Prisha daartussen verzeild zou raken, zou ze meemaken wat wij zouden meemaken tussen die megapinguïns.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
En die keizers zijn al flinkecht tof
5 is ook een kloon maar die is meer debiel, dit ging om de kokmuts UIquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Gaat om een kloon-kakkerlak voor zover ik begrijp
Nee, ze reageerde op de pinguïns.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Gaat om een kloon-kakkerlak voor zover ik begrijp
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Als Prisha daartussen verzeild zou raken, zou ze meemaken wat wij zouden meemaken tussen die megapinguïns.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
wie is hier nou gekjij zou zo met zo'n gebouw op de bank gaan zitten
Ik zou er wel 1 willenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
wie is hier nou gekjij zou zo met zo'n gebouw op de bank gaan zitten
Ja, lachen toch? Misschien zou je zo'n pinguïn als maatje kunnen hebben. Beetje winkelen en door de stad lopen. Gezellig toch?quote:
Ik ben er nog steeds vriend. Dat jij mij niet mag was al lang duidelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
5 is ook een kloon maar die is meer debiel, dit ging om de kokmuts UI
Geen last van hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 00:00 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds vriend. Dat jij mij niet mag was al lang duidelijk.
Maar ik ga je nogmaals vertellen dat ik geen kloon benDat jij dat niet kunt verwerken als een man snap ik dan weer niet.
Blijkbaar wel aangezien je al minstens 10x hebt gezegd dat ik een kloon ben volgens jou... Hou daar gewoon over opquote:
Jij mot alles maar hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zou er wel 1 willenmijn ex was groter
Dat ben je toch ook.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:01 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Blijkbaar wel aangezien je al minstens 10x hebt gezegd dat ik een kloon ben volgens jou... Hou daar gewoon over op
ja lachenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, lachen toch? Misschien zou je zo'n pinguïn als maatje kunnen hebben. Beetje winkelen en door de stad lopen. Gezellig toch?
quote:Op zondag 12 mei 2019 00:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij mot alles maar hebbennaja naast jou ziet het er best natuurlijk uit ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |