Dank je en van hetzelfde.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik word hier zo vaak echt afgezeken maar voor mij is dat echt geen enkel probleem. Die neem ik voor liefIk kan zo veel hebben dat wil je niet weten. Ik laat mij niet meer gek maken.
Maar ik heb mijn schoenen al aan en ik ben er vandoor.
Een fijne avond iedereen
We hebben dikke pret gehad.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vanavond zekervreemde chat/sfeer..
Bedsenfijne nacht!
Ze willen me niet hebben. Overigens is de waarheid zeggen iets anders dan iemand afzeiken om te trollen, dat eventjes gemeldquote:
Zonder humor is het leven waardeloos.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We hebben dikke pret gehad.
Trusten!
Ja, dan blijft er weinig over.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zonder humor is het leven waardeloos.
ik heb nog één longpatiënt op de logeerkamer, die takketrol zet ik morgen weer op de bootquote:Op zondag 12 mei 2019 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kreeg een bericht van de energieboer dat ik 16% meer gas had verbruikt in april in vergelijking met vorig jaar april.
![]()
Hoest met de longpatiënten, klinkt het al hol op het eiland?
Die begrijp ik nu nietquote:Op zondag 12 mei 2019 00:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ze willen me niet hebben. Overigens is de waarheid zeggen iets anders dan iemand afzeiken om te trollen, dat eventjes gemeld
volkomen kutquote:Op zondag 12 mei 2019 00:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vanavond zekervreemde chat/sfeer..
Bedsenfijne nacht!
Deze april was voor de panelen beter dan vorig jaar.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kreeg een bericht van de energieboer dat ik 16% meer gas had verbruikt in april in vergelijking met vorig jaar april.
![]()
Hoest met de longpatiënten, klinkt het al hol op het eiland?
Gewoon niet opgeven. Komt het helemaaal goed.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik word hier zo vaak echt afgezeken maar voor mij is dat echt geen enkel probleem. Die neem ik voor liefIk kan zo veel hebben dat wil je niet weten. Ik laat mij niet meer gek maken.
Maar ik heb mijn schoenen al aan en ik ben er vandoor.
Een fijne avond iedereen
Jij wisselt snelquote:Op zondag 12 mei 2019 00:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Gewoon niet opgeven. Komt het helemaaal goed.
Is je goed recht.quote:
Toen had ik ze nog niet. Maar het is wel fijn dat ze zoveel opwekken dat je nergens op hoeft te letten. Er liggen er 18 hier, die tezamen aan piekvermogen 5,76 kWp op zouden kúnnen wekken, maar boven de 5 is het nog niet gekomen.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Deze april was voor de panelen beter dan vorig jaar.
Omgekeerd magnetismequote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 00:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toen had ik ze nog niet. Maar het is wel fijn dat ze zoveel opwekken dat je nergens op hoeft te letten. Er liggen er 18 hier, die tezamen aan piekvermogen 5,76 kWp op zouden kúnnen wekken, maar boven de 5 is het nog niet gekomen.
Ben er verder blij ende tevreden mee.
Dat komt van de zomer wel, echt !quote:Op zondag 12 mei 2019 00:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toen had ik ze nog niet. Maar het is wel fijn dat ze zoveel opwekken dat je nergens op hoeft te letten. Er liggen er 18 hier, die tezamen aan piekvermogen 5,76 kWp op zouden kúnnen wekken, maar boven de 5 is het nog niet gekomen.
Ben er verder blij ende tevreden mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |