Als er hier iemand serieus is, is het wel L2B en Petziquote:Op zondag 12 mei 2019 00:35 schreef Five4Nine het volgende:
[..]![]()
Al weet ik nog niet of ik jou nu serieus kan nemen maar ik neem het zekere van het onzekere hier.
Het is nogal eenzijdig wat je onder elektronische muziek schaart. Er is nog zoveel meer.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:34 schreef Five4Nine het volgende:
Dit is echt de laatste.
Dan ben ik er echt vandoor. Progressive trance is waar je dit denk ik in kan delen. Het gaat gewoon lekker door en door en door
Het is jammer dat er niet veel mensen zijn van in de 40 in dit topic dit van elektronische muziek houden. Het is allemaal meer 50+ volgens mij
Ik dus ookquote:Op zondag 12 mei 2019 00:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als er hier iemand serieus is, is het wel L2B en Petzi
Laat mij er effe buiten ja. Heb overigens niets tegen Five4ninequote:Op zondag 12 mei 2019 00:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik was het sowieso al en Petz volgde er nog een cursus voor.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2019 00:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Laat mij er effe buiten ja. Heb overigens niets tegen Five4nine
Ja, dat blijktquote:Op zondag 12 mei 2019 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik was het sowieso al en Petz volgde er nog een cursus voor.
quote:
Het is goed dat je sigaren rookt.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:41 schreef Petzi het volgende:
Hou niet van dat gepest. Geintjes zijn leuk, maar iemand afzeiken, daar doe ik niet aan mee
quote:
mooi, wanneer ga je op cursusquote:Op zondag 12 mei 2019 00:41 schreef Petzi het volgende:
Hou niet van dat gepest. Geintjes zijn leuk, maar iemand afzeiken, daar doe ik niet aan mee
Zo is dat, Petz.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:41 schreef Petzi het volgende:
Ik word hier zo vaak echt afgezeken maar voor mij is dat echt geen enkel probleem. Die neem ik voor liefquote:Op zondag 12 mei 2019 00:41 schreef Petzi het volgende:
Vanavond zekerquote:
Ik jou ook.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik word hier zo vaak echt afgezeken maar voor mij is dat echt geen enkel probleem. Die neem ik voor liefIk kan zo veel hebben dat wil je niet weten. Ik laat mij niet meer gek maken.
Maar ik heb mijn schoenen al aan en ik ben er vandoor.
Een fijne avond iedereen
Slaap ze Voxs !quote:Op zondag 12 mei 2019 00:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vanavond zekervreemde chat/sfeer..
Bedsenfijne nacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |