Ik ga hier niet openbaar op antwoordenquote:Op zondag 12 mei 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn psychologe vroeg laatst of ze geen dikke kont had in de broek die ze die dag voor het eerst aangetrokken had. Dat was wel de laatste vraag die ik had verwacht. Het schaamrood stond me op de kaken en begon zenuwachtig met de punt van mijn linkerschoen ongemakkelijk rondjes te draaien op haar net gelegde marmoleum. Mijn blik constant naar de grond gericht. Zó ongemakkelijk voelde dat.
Later bleek het te zijn gedaan om te triggeren en kwam eruit dat ik een behoorlijke margarine fobie blijk te hebben. Het boterpad in de supermarkt kan ik nog steeds niet goed alleen aan.
Dit meende ik bijna serieus.
Hollandquote:
Wat zou ik graag met je pokeren.quote:
Goed nieuws voor Prishquote:Op zondag 12 mei 2019 00:31 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
Vrouwen boven de 50 gaan nogal creatief groeien vaak.
Die zit lekker aan de borrelquote:
Denk dat wij aardig op één lijn zitten.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:30 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ga hier niet openbaar op antwoordenMaar ik denk dat ik je begrijp.
Geld zat en ginne skrik.quote:
Ja geestelijke armoede van onzer zijdequote:Op zondag 12 mei 2019 00:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat wij aardig op één lijn zitten.Zo snappen mensen jouw shoarma posts vaak ook niet erg, heb ik het idee. En dat is jammer. Het zou hun blik op het leven zo ten goede veranderen, maar je kan het moeilijk afdwingen. De tijd zal het leren.
quote:Op zondag 12 mei 2019 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja geestelijke armoede van onzer zijde
quote:Op zondag 12 mei 2019 00:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat wij aardig op één lijn zitten.Zo snappen mensen jouw shoarma posts vaak ook niet erg, heb ik het idee. En dat is jammer. Het zou hun blik op het leven zo ten goede veranderen, maar je kan het moeilijk afdwingen. De tijd zal het leren.
Ja dat is jammerquote:Op zondag 12 mei 2019 00:34 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Welke kant op is nogal onvoorspelbaar.
Je kan Sas serieus nemen.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:35 schreef Five4Nine het volgende:
[..]![]()
Al weet ik nog niet of ik jou nu serieus kan nemen maar ik neem het zekere van het onzekere hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |