Té leuk. Verdomme. Hij moet winnen. En ik zie het ook gebeurenquote:
Goeie vraag! Laat ik het anders zeggen: normaal volg ik ze niet, maar..quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:40 schreef summer52 het volgende:
[..]
is er een reden dat je het dit jaar niet trekt?
twitter:eurovisionde twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 13:16:34Wow! Duncan Laurence mit einer Akustikversion von "Arcade" - begleitet nur von Stefan Spiegel auf der Ukulele und dem Mini-Piano 😍 #ESC #ESC2019 #NED #Arcade #Eurovision @dunclaurence @stefanspiegel https://t.co/ftwVi5mN6x reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:29 schreef superrmama het volgende:
[..]
Goeie vraag! Laat ik het anders zeggen: normaal volg ik ze niet, maar..
Duncan volg ik vanaf 2014, had er meteen iets mee.
Noodgedwongen een beetje, volg ik nu al die roddelkonten
3 leuke mannenquote:
Rustaaaahg. Het komt goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:40 schreef Andromache het volgende:
Pfff, ik schakel ook eindelijk in. Wat een achtbaan van emoossies jongens. Laat het snel 19 mei zijn, deze spanning wordt alleen maar nog erger. Inmiddels weet ik echt niet meer wat ik er van moet denken. Worden de beelden mooi of mwah? Zeg het maar. Voor mijn gevoel kan het nu alle kanten op.
donequote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:51 schreef Boomboomkoffie het volgende:
En nu gauw weer zappen...... glennis grace😥
Probleem lijkt m bij de Isrealische regie te zitten... maar daar heeft elk land dan last van.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mensen net op NPO 3 stukken van repetities van Duncan met Ilse en pannekoek in NL!
Alles stond al goed. De act was al goed. Idd met bewegende lichtbol. Kijk even terug!
Ik heb weer vertrouwen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |