abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 mei 2019 @ 11:26:35 #201
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_186803981
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

die Rosario was toch heel aardig de 1e seizoens helft? zag gisteren alleen de samenvatting maar dat was niet best
Precies, eerste seizoenshelft redelijk tot goed. Daarna weggezakt. Maar dat geldt voor vrijwel de gehele selectie. Als je ook ziet hoe Dumfries en Angelino aan het begin van het seizoen speelden, en vergelijkt met na de winterstop. Niet best.
pi_186803999
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zo slecht waren Viergever en Schwaab toch niet dit jaar? Obispo is al jaren bij jullie een 'toptalent' maar voorlopig speelt hij nooit bij PSV 1. Voorin vervang je zo hele voorhoede :{ Luuk zal toch wel gewoon blijven lijkt me
Nee, zo slecht waren ze niet. Schwaab zijn contract loopt af en Viergever heeft niet dat stukje extra. Ze hebben beiden niet gefaald, maar het kan beter.
pi_186804040
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zo slecht waren Viergever en Schwaab toch niet dit jaar? Obispo is al jaren bij jullie een 'toptalent' maar voorlopig speelt hij nooit bij PSV 1. Voorin vervang je zo hele voorhoede :{ Luuk zal toch wel gewoon blijven lijkt me
Die Lammers is anders een prima stand-in voor Luuk bij PSV.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186804053
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is dit seizoen toch heel aardig gelukt
Absoluut. Knap als ze dat keer op lukt.
pi_186804097
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Die Lammers is anders een prima stand-in voor Luuk bij PSV.
Lammers eerste spits joh. Hij kan alles, Pipo Inzaghi meets Marco van Basten.

Maxi Romero en Pieroe als stand-ins.
  maandag 13 mei 2019 @ 11:32:08 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186804102
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:30 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Absoluut. Knap als ze dat keer op lukt.
nee, dit was een unieke samenloop van omstandigheden maar er zal volgend seizoen echt wel weer een kampioenswaardig team staan
  maandag 13 mei 2019 @ 11:32:20 #207
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186804107
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Die Lammers is anders een prima stand-in voor Luuk bij PSV.
Dat zeker, maar voorlopig nog geen speler die hele team op sleeptouw neemt. Met de opstelling daar heb je geen leiders in elftal.
pi_186804179
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee, dit was een unieke samenloop van omstandigheden maar er zal volgend seizoen echt wel weer een kampioenswaardig team staan
Dat is niet zo lastig in deze competitie als Ajax zijnde. Alleen PSV en AZ ogen niet heel armoedig verder. De rest wel.
pi_186804495
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 01:09 schreef Durmada het volgende:

[..]

Inderdaad! Schalke degradeerde bijna en PSV hield gelijke tred met een halve finalist. Er wordt hier wel erg negatief gedaan, het is echt geen schande om tweede te worden achter een financieel veel sterker Ajax. En wen er ook gelijk maar aan, want met de extreme bedragen in het voetbal en de exorbitante winstuitkeringen van de UEFA zal Ajax ook de komende tien jaar negen keer kampioen worden. Het blijft in mijn optiek de doodsteek van spannende nationale competities, maar gezien de bedragen die in voetbal omgaan is het onvermijdelijk. Al ben ik wel benieuwd hoe het over vijf jaar is, als de monopolisten in eigen land altijd maar blijven winnen.
De Duitse competitie kan beter uitgebreid worden naar 20 ploegen, is met Ajax en PSV.
pi_186804583
Jammer zeg. Had jullie de titel echt gegund.
pi_186804878
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:52 schreef DeNummer10 het volgende:
Jammer zeg. Had jullie de titel echt gegund.
bedankt
U MAD?
pi_186804956
PSV is net als slagroom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahhaahhahahaahhahahhahaa
U MAD?
  maandag 13 mei 2019 @ 12:23:42 #213
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_186805153
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:32 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Lammers eerste spits joh. Hij kan alles, Pipo Inzaghi meets Marco van Basten.

Maxi Romero en Pieroe als stand-ins.
Lammers moet je nu idd óf definitief weg doen of gewoon inzetten op een basisplaats. Niet nog een jaar gaan lopen kutten met verhuren of op de bank laten verpieteren. Het is wel duidelijk dat hij iets kan, of dat genoeg is voor de top weet je pas als je het probeert.

Romero moet eerst maar eens iets laten zien bij Jong PSV, Piroe kan wel wat kansjes krijgen bij het eerste misschien volgend seizoen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 13 mei 2019 @ 12:26:00 #214
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_186805201
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:26 schreef tja77 het volgende:

[..]

Precies, eerste seizoenshelft redelijk tot goed. Daarna weggezakt. Maar dat geldt voor vrijwel de gehele selectie. Als je ook ziet hoe Dumfries en Angelino aan het begin van het seizoen speelden, en vergelijkt met na de winterstop. Niet best.
Rosario is net als Jorrit op zijn best een waterdrager. En daar heb je alleen wat aan als er veel betere voetballers omheen staan. Die missen we helaas.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 13 mei 2019 @ 12:41:46 #215
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186805438
Pereiro en Gutierrez zijn toch prima creatieve spelers voor PSV?
pi_186805523
Precies. En Ihattaren idem.

quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Lammers moet je nu idd óf definitief weg doen of gewoon inzetten op een basisplaats. Niet nog een jaar gaan lopen kutten met verhuren of op de bank laten verpieteren. Het is wel duidelijk dat hij iets kan, of dat genoeg is voor de top weet je pas als je het probeert.

Romero moet eerst maar eens iets laten zien bij Jong PSV, Piroe kan wel wat kansjes krijgen bij het eerste misschien volgend seizoen.
Je gaat toch niet een aankoop waar je tien miljoen voor hebt betaald bij Jong PSV droppen. Als die kerel eindelijk fit is moet je hem direct een kans geven :).

Lammers kun je denk ik het beste verkopen, ik zie Luuk de Jong niet vertrekken, dus dan zou Lammers sowieso tweede keus worden. Als je daar nu pakweg 5-8 miljoen voor kunt krijgen lijkt me dat een prima prijs. Het is nu ook niet zo alsof hij elke wedstrijd fantastisch heeft gespeeld voor Heerenveen dit seizoen, het is vooral een afmaker.
  maandag 13 mei 2019 @ 12:51:21 #217
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_186805560
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 12:48 schreef Dejannn het volgende:
Precies. En Ihattaren idem.
[..]

Je gaat toch niet een aankoop waar je tien miljoen voor hebt betaald bij Jong PSV droppen. Als die kerel eindelijk fit is moet je hem direct een kans geven :).

Lammers kun je denk ik het beste verkopen, ik zie Luuk de Jong niet vertrekken, dus dan zou Lammers sowieso tweede keus worden. Als je daar nu pakweg 5-8 miljoen voor kunt krijgen lijkt me dat een prima prijs. Het is nu ook niet zo alsof hij elke wedstrijd fantastisch heeft gespeeld voor Heerenveen dit seizoen, het is vooral een afmaker.
Romero heeft gewoon nog niks laten zien. Dat hij daar maar mee begint. Dan zien we verder.

Dat is idd het dilemma met Lammers. Een jaar achter de Jong wordt hij niet beter van. Je geeft hem of de kans (en dan echt, niet die onzin van 'in de voorbereiding begint iedereen op nul en heeft iedereen een kans zich in het elftal te spelen!1!1') of je verpatst hem.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_186805610
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Romero heeft gewoon nog niks laten zien. Dat hij daar maar mee begint. Dan zien we verder.

Dat is idd het dilemma met Lammers. Een jaar achter de Jong wordt hij niet beter van. Je geeft hem of de kans (en dan echt, niet die onzin van 'in de voorbereiding begint iedereen op nul en heeft iedereen een kans zich in het elftal te spelen!1!1') of je verpatst hem.
Dat klopt, maar hij is ook het gros van de tijd geblesseerd geweest natuurlijk. Dan valt er ook weinig te bewijzen.

Betreffende het tweede, tja, dat zal natuurlijk niet zo lopen. Als Luuk blijft is hij gewoon aanvoerder en eerste spits. Kortom, er moet een passende tweede spits in de selectie zijn. Dan lijkt Romero mij hier de juiste keus. Ik denk ook dat er voor Lammers wel de nodige interesse zal zijn na zijn huidige prestaties.
pi_186805970
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 12:54 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat klopt, maar hij is ook het gros van de tijd geblesseerd geweest natuurlijk. Dan valt er ook weinig te bewijzen.

Betreffende het tweede, tja, dat zal natuurlijk niet zo lopen. Als Luuk blijft is hij gewoon aanvoerder en eerste spits. Kortom, er moet een passende tweede spits in de selectie zijn. Dan lijkt Romero mij hier de juiste keus. Ik denk ook dat er voor Lammers wel de nodige interesse zal zijn na zijn huidige prestaties.
Ik vind Lammers een erg leuke voetballer om te zien spelen (technisch, goed schot, doelgericht) , en lijkt me een een geschikte kerel. Misschien toch maar weer eens 4-4-2 met Sam iets achter Luuk. (toch maar niet.)

Met een vertrek van Luuk lever je veel goals in, maar anders ben je Sam Lammers kwijt...
  maandag 13 mei 2019 @ 13:21:50 #220
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186806009
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:19 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik vind Lammers een erg leuke voetballer om te zien spelen (technisch, goed schot, doelgericht) , en lijkt me een een geschikte kerel. Misschien toch maar weer eens 4-4-2 met Sam iets achter Luuk. (toch maar niet.)

Met een vertrek van Luuk lever je veel goals in, maar anders ben je Sam Lammers kwijt...
442 met smalle ruit is wellicht handig voor enkele spelers zoals Angelino, Dumfries, Pereiro (10). Luuk kan je dan in spits zetten met Malen/Romero eromheen oid.

Nou ja goed, lijkt leuk op papier maar of het werkt
pi_186806057
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

442 met smalle ruit is wellicht handig voor enkele spelers zoals Angelino, Dumfries, Pereiro (10). Luuk kan je dan in spits zetten met Malen/Romero eromheen oid.

Nou ja goed, lijkt leuk op papier maar of het werkt
Ik zou het wel willen. Elke ploeg in de eredivisie probeert hetzelfde spel te spelen met twee buitenspelers. Lijkt mij mooi om daar eens wat anders tegenover te stellen.
  maandag 13 mei 2019 @ 13:46:22 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186806372
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:24 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik zou het wel willen. Elke ploeg in de eredivisie probeert hetzelfde spel te spelen met twee buitenspelers. Lijkt mij mooi om daar eens wat anders tegenover te stellen.
op papier misschien maar dat is toch al lang niet meer zo
pi_186806416
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

op papier misschien maar dat is toch al lang niet meer zo
Willen ze wel, alleen lukt het ze vaak niet omdat ze te ver naar achter worden gedrukt. Pure onkunde.

Maar okay, binnen het systeem zijn veel nuance-verschillen..
pi_186808717
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:19 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik vind Lammers een erg leuke voetballer om te zien spelen (technisch, goed schot, doelgericht) , en lijkt me een een geschikte kerel. Misschien toch maar weer eens 4-4-2 met Sam iets achter Luuk. (toch maar niet.)

Met een vertrek van Luuk lever je veel goals in, maar anders ben je Sam Lammers kwijt...
Luuk kun je ook nog 4 seizoenen mee door
pi_186808986
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pereiro en Gutierrez zijn toch prima creatieve spelers voor PSV?
Dan heb je wel een betere centrale verdediging nodig als je met een aanvallend middenveld gaat spelen. En wat mij betreft het grootste gebrek bij PSV. Een type Alex die in de periode 2004-2007 bij PSV speelde zal wel te veel gevraagd zijn.

Ben benieuwd hoe ze dat volgend seizoen gaan oplossen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')