abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 mei 2019 @ 11:26:35 #201
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_186803981
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

die Rosario was toch heel aardig de 1e seizoens helft? zag gisteren alleen de samenvatting maar dat was niet best
Precies, eerste seizoenshelft redelijk tot goed. Daarna weggezakt. Maar dat geldt voor vrijwel de gehele selectie. Als je ook ziet hoe Dumfries en Angelino aan het begin van het seizoen speelden, en vergelijkt met na de winterstop. Niet best.
pi_186803999
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zo slecht waren Viergever en Schwaab toch niet dit jaar? Obispo is al jaren bij jullie een 'toptalent' maar voorlopig speelt hij nooit bij PSV 1. Voorin vervang je zo hele voorhoede :{ Luuk zal toch wel gewoon blijven lijkt me
Nee, zo slecht waren ze niet. Schwaab zijn contract loopt af en Viergever heeft niet dat stukje extra. Ze hebben beiden niet gefaald, maar het kan beter.
pi_186804040
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zo slecht waren Viergever en Schwaab toch niet dit jaar? Obispo is al jaren bij jullie een 'toptalent' maar voorlopig speelt hij nooit bij PSV 1. Voorin vervang je zo hele voorhoede :{ Luuk zal toch wel gewoon blijven lijkt me
Die Lammers is anders een prima stand-in voor Luuk bij PSV.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186804053
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is dit seizoen toch heel aardig gelukt
Absoluut. Knap als ze dat keer op lukt.
pi_186804097
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Lammers eerste spits joh. Hij kan alles, Pipo Inzaghi meets Marco van Basten.

Maxi Romero en Pieroe als stand-ins.
  maandag 13 mei 2019 @ 11:32:08 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186804102
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:30 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Absoluut. Knap als ze dat keer op lukt.
nee, dit was een unieke samenloop van omstandigheden maar er zal volgend seizoen echt wel weer een kampioenswaardig team staan
  maandag 13 mei 2019 @ 11:32:20 #207
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186804107
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat zeker, maar voorlopig nog geen speler die hele team op sleeptouw neemt. Met de opstelling daar heb je geen leiders in elftal.
pi_186804179
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee, dit was een unieke samenloop van omstandigheden maar er zal volgend seizoen echt wel weer een kampioenswaardig team staan
Dat is niet zo lastig in deze competitie als Ajax zijnde. Alleen PSV en AZ ogen niet heel armoedig verder. De rest wel.
pi_186804495
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 01:09 schreef Durmada het volgende:

[..]

Inderdaad! Schalke degradeerde bijna en PSV hield gelijke tred met een halve finalist. Er wordt hier wel erg negatief gedaan, het is echt geen schande om tweede te worden achter een financieel veel sterker Ajax. En wen er ook gelijk maar aan, want met de extreme bedragen in het voetbal en de exorbitante winstuitkeringen van de UEFA zal Ajax ook de komende tien jaar negen keer kampioen worden. Het blijft in mijn optiek de doodsteek van spannende nationale competities, maar gezien de bedragen die in voetbal omgaan is het onvermijdelijk. Al ben ik wel benieuwd hoe het over vijf jaar is, als de monopolisten in eigen land altijd maar blijven winnen.
De Duitse competitie kan beter uitgebreid worden naar 20 ploegen, is met Ajax en PSV.
pi_186804583
Jammer zeg. Had jullie de titel echt gegund.
pi_186804878
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:52 schreef DeNummer10 het volgende:
Jammer zeg. Had jullie de titel echt gegund.
bedankt
U MAD?
pi_186804956
PSV is net als slagroom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahhaahhahahaahhahahhahaa
U MAD?
  maandag 13 mei 2019 @ 12:23:42 #213
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_186805153
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:32 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Lammers eerste spits joh. Hij kan alles, Pipo Inzaghi meets Marco van Basten.

Maxi Romero en Pieroe als stand-ins.
Lammers moet je nu idd óf definitief weg doen of gewoon inzetten op een basisplaats. Niet nog een jaar gaan lopen kutten met verhuren of op de bank laten verpieteren. Het is wel duidelijk dat hij iets kan, of dat genoeg is voor de top weet je pas als je het probeert.

Romero moet eerst maar eens iets laten zien bij Jong PSV, Piroe kan wel wat kansjes krijgen bij het eerste misschien volgend seizoen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 13 mei 2019 @ 12:26:00 #214
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_186805201
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:26 schreef tja77 het volgende:

[..]

Precies, eerste seizoenshelft redelijk tot goed. Daarna weggezakt. Maar dat geldt voor vrijwel de gehele selectie. Als je ook ziet hoe Dumfries en Angelino aan het begin van het seizoen speelden, en vergelijkt met na de winterstop. Niet best.
Rosario is net als Jorrit op zijn best een waterdrager. En daar heb je alleen wat aan als er veel betere voetballers omheen staan. Die missen we helaas.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 13 mei 2019 @ 12:41:46 #215
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186805438
Pereiro en Gutierrez zijn toch prima creatieve spelers voor PSV?
pi_186805523
Precies. En Ihattaren idem.

quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Lammers moet je nu idd óf definitief weg doen of gewoon inzetten op een basisplaats. Niet nog een jaar gaan lopen kutten met verhuren of op de bank laten verpieteren. Het is wel duidelijk dat hij iets kan, of dat genoeg is voor de top weet je pas als je het probeert.

Romero moet eerst maar eens iets laten zien bij Jong PSV, Piroe kan wel wat kansjes krijgen bij het eerste misschien volgend seizoen.
Je gaat toch niet een aankoop waar je tien miljoen voor hebt betaald bij Jong PSV droppen. Als die kerel eindelijk fit is moet je hem direct een kans geven :).

Lammers kun je denk ik het beste verkopen, ik zie Luuk de Jong niet vertrekken, dus dan zou Lammers sowieso tweede keus worden. Als je daar nu pakweg 5-8 miljoen voor kunt krijgen lijkt me dat een prima prijs. Het is nu ook niet zo alsof hij elke wedstrijd fantastisch heeft gespeeld voor Heerenveen dit seizoen, het is vooral een afmaker.
  maandag 13 mei 2019 @ 12:51:21 #217
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_186805560
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 12:48 schreef Dejannn het volgende:
Precies. En Ihattaren idem.
[..]

Je gaat toch niet een aankoop waar je tien miljoen voor hebt betaald bij Jong PSV droppen. Als die kerel eindelijk fit is moet je hem direct een kans geven :).

Lammers kun je denk ik het beste verkopen, ik zie Luuk de Jong niet vertrekken, dus dan zou Lammers sowieso tweede keus worden. Als je daar nu pakweg 5-8 miljoen voor kunt krijgen lijkt me dat een prima prijs. Het is nu ook niet zo alsof hij elke wedstrijd fantastisch heeft gespeeld voor Heerenveen dit seizoen, het is vooral een afmaker.
Romero heeft gewoon nog niks laten zien. Dat hij daar maar mee begint. Dan zien we verder.

Dat is idd het dilemma met Lammers. Een jaar achter de Jong wordt hij niet beter van. Je geeft hem of de kans (en dan echt, niet die onzin van 'in de voorbereiding begint iedereen op nul en heeft iedereen een kans zich in het elftal te spelen!1!1') of je verpatst hem.
pi_186805610
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Romero heeft gewoon nog niks laten zien. Dat hij daar maar mee begint. Dan zien we verder.

Dat is idd het dilemma met Lammers. Een jaar achter de Jong wordt hij niet beter van. Je geeft hem of de kans (en dan echt, niet die onzin van 'in de voorbereiding begint iedereen op nul en heeft iedereen een kans zich in het elftal te spelen!1!1') of je verpatst hem.
Dat klopt, maar hij is ook het gros van de tijd geblesseerd geweest natuurlijk. Dan valt er ook weinig te bewijzen.

Betreffende het tweede, tja, dat zal natuurlijk niet zo lopen. Als Luuk blijft is hij gewoon aanvoerder en eerste spits. Kortom, er moet een passende tweede spits in de selectie zijn. Dan lijkt Romero mij hier de juiste keus. Ik denk ook dat er voor Lammers wel de nodige interesse zal zijn na zijn huidige prestaties.
pi_186805970
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 12:54 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat klopt, maar hij is ook het gros van de tijd geblesseerd geweest natuurlijk. Dan valt er ook weinig te bewijzen.

Betreffende het tweede, tja, dat zal natuurlijk niet zo lopen. Als Luuk blijft is hij gewoon aanvoerder en eerste spits. Kortom, er moet een passende tweede spits in de selectie zijn. Dan lijkt Romero mij hier de juiste keus. Ik denk ook dat er voor Lammers wel de nodige interesse zal zijn na zijn huidige prestaties.
Ik vind Lammers een erg leuke voetballer om te zien spelen (technisch, goed schot, doelgericht) , en lijkt me een een geschikte kerel. Misschien toch maar weer eens 4-4-2 met Sam iets achter Luuk. (toch maar niet.)

Met een vertrek van Luuk lever je veel goals in, maar anders ben je Sam Lammers kwijt...
  maandag 13 mei 2019 @ 13:21:50 #220
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186806009
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:19 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik vind Lammers een erg leuke voetballer om te zien spelen (technisch, goed schot, doelgericht) , en lijkt me een een geschikte kerel. Misschien toch maar weer eens 4-4-2 met Sam iets achter Luuk. (toch maar niet.)

Met een vertrek van Luuk lever je veel goals in, maar anders ben je Sam Lammers kwijt...
442 met smalle ruit is wellicht handig voor enkele spelers zoals Angelino, Dumfries, Pereiro (10). Luuk kan je dan in spits zetten met Malen/Romero eromheen oid.

Nou ja goed, lijkt leuk op papier maar of het werkt
pi_186806057
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

442 met smalle ruit is wellicht handig voor enkele spelers zoals Angelino, Dumfries, Pereiro (10). Luuk kan je dan in spits zetten met Malen/Romero eromheen oid.

Nou ja goed, lijkt leuk op papier maar of het werkt
Ik zou het wel willen. Elke ploeg in de eredivisie probeert hetzelfde spel te spelen met twee buitenspelers. Lijkt mij mooi om daar eens wat anders tegenover te stellen.
  maandag 13 mei 2019 @ 13:46:22 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186806372
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:24 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik zou het wel willen. Elke ploeg in de eredivisie probeert hetzelfde spel te spelen met twee buitenspelers. Lijkt mij mooi om daar eens wat anders tegenover te stellen.
op papier misschien maar dat is toch al lang niet meer zo
pi_186806416
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

op papier misschien maar dat is toch al lang niet meer zo
Willen ze wel, alleen lukt het ze vaak niet omdat ze te ver naar achter worden gedrukt. Pure onkunde.

Maar okay, binnen het systeem zijn veel nuance-verschillen..
pi_186808717
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:19 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Luuk kun je ook nog 4 seizoenen mee door
pi_186808986
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pereiro en Gutierrez zijn toch prima creatieve spelers voor PSV?
Dan heb je wel een betere centrale verdediging nodig als je met een aanvallend middenveld gaat spelen. En wat mij betreft het grootste gebrek bij PSV. Een type Alex die in de periode 2004-2007 bij PSV speelde zal wel te veel gevraagd zijn.

Ben benieuwd hoe ze dat volgend seizoen gaan oplossen.
pi_186809231
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:34 schreef Klopkoek het volgende:
PSV was misschien wel het zwakste team van de vele Champions league, dankzij het tactisch onvermogen van Van Bommel.
Dat kun je niet zeggen. PSV zat in een poule met de Spurs die notabene de finale spelen en met Barcelona een halve finalist. Tegen Inter thuis zat het erg tegen. Zeer veel scheidsrechter beslissingen in het voordeel van Inter. PSV speelde die wedstrijd goed.

Er zat niet meer in het team. Bovendien het is geen schande om als tweede achter Ajax te eindigen in de competitie. Het is jammer maar het is niet anders. Ajax speelde een erg goed seizoen. Meer valt er niet over te zeggen. Volgend seizoen weer nieuwe kansen. Maar het kan ook zijn dat Ajax nu zoveel te investeren heeft dat het een PSG van Nederland word. We zullen het zien.
  maandag 13 mei 2019 @ 17:48:54 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186811055
Misschien een keer de beker weer winnen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186811377
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 16:07 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat zou echt een ramp zijn.
  maandag 13 mei 2019 @ 18:07:08 #229
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_186811454
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 16:07 schreef Adames het volgende:

[..]

HAHAHAHA oh yes please. Nog 4 jaar lang die verongelijkte kop _O- _O- _O- _O- _O-

Die gast kan er echt geen reet van. Het feit dat hij topscorer wordt zegt meer over de verdediging van de Eredivisie, want my god, wat een beperkte voetballer is dit :') :') :')
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_186811518
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:07 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

HAHAHAHA oh yes please. Nog 4 jaar lang die verongelijkte kop _O- _O- _O- _O- _O-

Die gast kan er echt geen reet van. Het feit dat hij topscorer wordt zegt meer over de verdediging van de Eredivisie, want my god, wat een beperkte voetballer is dit :') :') :')
Schijnbaar beter dan spitsen als Huntelaar, jorgensen en dolberg :)
pi_186811536
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 16:34 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dat kun je niet zeggen. PSV zat in een poule met de Spurs die notabene de finale spelen en met Barcelona een halve finalist. Tegen Inter thuis zat het erg tegen. Zeer veel scheidsrechter beslissingen in het voordeel van Inter. PSV speelde die wedstrijd goed.

Er zat niet meer in het team. Bovendien het is geen schande om als tweede achter Ajax te eindigen in de competitie. Het is jammer maar het is niet anders. Ajax speelde een erg goed seizoen. Meer valt er niet over te zeggen. Volgend seizoen weer nieuwe kansen. Maar het kan ook zijn dat Ajax nu zoveel te investeren heeft dat het een PSG van Nederland word. We zullen het zien.
Het is te hopen dat de andere NL clubs het beter gaan doen dan dit seizoen. Afgedroogd worden door een Trencin is gewoon dramatisch slecht. feyenoord is buiten Nederland nauwelijks bekend. PSV kan nog enigzins bouwen op een bekende naam om spelers aan te trekken.
  maandag 13 mei 2019 @ 18:12:16 #232
77227 SaferSephy
pi_186811582
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:09 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Schijnbaar beter dan spitsen als Huntelaar, jorgensen en dolberg :)
Spitsen maken teams kampioen.
pi_186811680
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:12 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Je kunt lullen tot je een ons weegt maar het maakt zijn persoonlijke prestatie er niet minder knap om. Hij laat alle andere aanvallers gewoon achter zich.
  maandag 13 mei 2019 @ 18:34:03 #234
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_186812119
quote:
19s.gif Op maandag 13 mei 2019 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien een keer de beker weer winnen.
PSV is al nooit een cupfighter geweest en onder van Bommel is dat alleen maar slechter geworden :X
  maandag 13 mei 2019 @ 18:34:38 #235
77227 SaferSephy
pi_186812138
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:15 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je kunt lullen tot je een ons weegt maar het maakt zijn persoonlijke prestatie er niet minder knap om. Hij laat alle andere aanvallers gewoon achter zich.
Onzin, het is een one trick pony. Enige Dat ie kan is wachten op een hoge bal in de 16 om met z'n harses tegen aan te lopen, C'est tout. Dat de hele Eredivisie tot de winterstop nodig heeft gehad om dat door te krijgen is behoorlijk triest. Daarna zag je dat die hele ploeg inkakte. Met als hoogtepunt, je minst technische voetballer op 10 te zetten, hilarisch :') :') :') :') :')

BTW Luuk de Jong mag Huntelaars veters niet eens strikken
pi_186812459
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:34 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Onzin, het is een one trick pony. Enige Dat ie kan is wachten op een hoge bal in de 16 om met z'n harses tegen aan te lopen, C'est tout. Dat de hele Eredivisie tot de winterstop nodig heeft gehad om dat door te krijgen is behoorlijk triest. Daarna zag je dat die hele ploeg inkakte. Met als hoogtepunt, je minst technische voetballer op 10 te zetten, hilarisch :') :') :') :') :')

Je hebt weinig verstand van voetbal. Hij is aan de bal zeer beperkt, maar hij kan iets wat niet veel spelers (mondiaal!) beter kunnen dan hij. Ik ben overigens geen fan van hem als voetballer. Plus dat de door PSV-opgeleide Huntelaar in zijn beste jaren beter was dan De Jong, maar absoluut niet op dit moment.

Je snapte wel de beoogde tactiek met hem achter Malen?
pi_186812491
Niks mis net een one trick pony. De beste drummers kunnen ook alleen drummen.
  maandag 13 mei 2019 @ 19:00:08 #238
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_186812765
ruygrocks twitterde op maandag 13-05-2019 om 13:24:31 Als je denkt dat jouw baan niets toevoegt aan de maatschappij, sta dan even stil bij het feit dat iemand een kampioensschaal naar Eindhoven aan het vervoeren is voor het geval PSV woensdag alsnog landskampioen wordt. reageer retweet
Zo dan.
  maandag 13 mei 2019 @ 19:01:08 #239
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_186812800
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 16:34 schreef Cherni het volgende:

[..]

Ajax zal nooit een PSG of Bayern van NL worden omdat dat eindstations zijn voor spelers. Ajax niet. De Frenkies en de Ligts spelen max 1 topseizoen en worden daarna overgenomen. Mazzel voor PSV, anders zou de competitie dodelijk saai zijn zoals in Italië en Duitsland.
Dit, dus.
pi_186815164
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:12 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Ik maar denken dat hij 3 keer kampioen is geworden met PSV :{
pi_186815457
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik maar denken dat hij 3 keer kampioen is geworden met PSV :{
Dan zit ik toch nog met een paar vragen:
Hoe vaak was Ajax eigenlijk kampioen in die 5 jaar dat Luuk bij PSV speelt?
En hoe vaak was Huntelaar al ergens kampioen in zijn carrière? En Dolberg? En Neres? En Tadic?
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_186815503
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 20:44 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

En hoe vaak was Huntelaar al ergens kampioen in zijn carrière? En Dolberg? En Neres? En Tadic?
Uh, woensdag allemaal 1. Hoezo?
pi_186815556
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 20:44 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

:')
  maandag 13 mei 2019 @ 21:09:31 #244
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_186816301
Deze discussie :X

Gewoon de wonden likken, kijken wat er deze zomer gaat gebeuren en dan volgend seizoen weer een nieuwe ronde nieuwe kansen.
  maandag 13 mei 2019 @ 22:04:11 #245
88831 Shreyas
De beste
pi_186818756
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:49 schreef Idisrom het volgende:

[..]

De Duitse competitie kan beter uitgebreid worden naar 20 ploegen, is met Ajax en PSV.
Dan wordt Feyenoord misschien iets vaker dan één keer per 18 jaar kampioen ja
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_186818832
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:34 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

maandag 13 mei 2019 @ 22:10:53 #247
77227 SaferSephy
pi_186819037
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 22:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
omg waarom is hier een gifje van? Moet dit een reactie uitlokken? :')
  maandag 13 mei 2019 @ 22:16:15 #248
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_186819265
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 22:10 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

omg waarom is hier een gifje van? Moet dit een reactie uitlokken? :')
Zeg, heb jij de ambitie om hier nog lang te blijven plakken? De act wordt wat vermoeiend.
Dit, dus.
pi_186820781
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 22:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat ben jij toch een vreselijke sneupijp joh
pi_186821222
Lozano en Pereiro ga je sowieso kwijt raken.
Bergwijn is nog afwachten ,met oog op het EK zal ie denk ik wekelijks willen spelen om zn plek in Oranje veilig te stellen..in het buitenland heb je nooit zekerheid op voldoende speelminuten.
Zie graag een nieuwe nummer 10 komen (Vlap?)met Ihattaren als back up,kan ie zich rustig in de schaduw klaarstomen voor seizoen 20/21.
Met Malen,Romero (als ie heel blijft) en Lammers in principe genoeg alternatief voor de spitspositie..Gakpo en Abougoal als back up voor de vleugels.

Een sterke CV is ook een welkome versterking,Alvarez en Moreno.
Unnerstall voor Zoet.
Rosario morgen nog eruit flikkeren..contract ontbinden.

Drukke zomer voor TD de Jong,misschien heeft Brands nog wat bruikbaar spul in de aanbieding bij Everton.

quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 23:06 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een vreselijke sneupijp joh
Lucas _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')