abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186786790
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:39 schreef RipCity het volgende:
Ajax idd de verdiende kampioen... jammer...

Voorrondes cl komen we niet door dus volgend seizoen el genot
Ach meid toch wat een misère allemaal.
pi_186786805
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:40 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom? Ik heb verder nog weinig geruchten gelezen, maar wat verwacht je precies dan? Ik hoop eigenlijk dat we afscheid nemen van van Bommel. Of iemand moet hem even duidelijk zien te maken dat het op zich wel lekker is om op je middenveld ook wat spelers te hebben die kunnen voetballen.
Om nou te zeggen dat we afscheid moeten nemen vind ik wat veel maar ik ben er komend seizoen met Mark ook niet al te gerust op.
pi_186786833
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:40 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom? Ik heb verder nog weinig geruchten gelezen, maar wat verwacht je precies dan? Ik hoop eigenlijk dat we afscheid nemen van van Bommel. Of iemand moet hem even duidelijk zien te maken dat het op zich wel lekker is om op je middenveld ook wat spelers te hebben die kunnen voetballen.
Waarom? Omdat ik hoop dat ze door gaan selecteren. Daarom.

vBommel blijft. Dat is wel duidelijk lijkt mij.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_186786910
Jammer jongens, alsnog een sterk eredivisieseizoen gedraaid.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186786940
Komende zomer leegloop bij Ajax. Dus als PSV dit team bij elkaar kom houden plus 1 of 2 goede aankopen kunnen ze gewoon weer kampioen worden. PSV heeft het geluk dat het een stabiele club is en geen chaosclub zoals Ajax
pi_186787042
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:46 schreef Evertjan het volgende:
Komende zomer leegloop bij Ajax. Dus als PSV dit team bij elkaar kom houden plus 1 of 2 goede aankopen kunnen ze gewoon weer kampioen worden. PSV heeft het geluk dat het een stabiele club is en geen chaosclub zoals Ajax
Ajax heeft 250 miljard Bernhard.

quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ik hoop dat ze door gaan selecteren. Daarom.

vBommel blijft. Dat is wel duidelijk lijkt mij.
Ja maar waar hoop je dan precies op? Daarnaast, je kunt doorselecteren wat je wilt, maar als je trainer 34 wedstrijden op rij weigert de poppetjes op de juiste plaats te zetten dan houdt het op. Afijn, hopen dat Guti volgend jaar wel 'gewend' is aan zijn verdedigende taken, dan kunnen we er eindelijk plezier van hebben :)

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jammer jongens, alsnog een sterk eredivisieseizoen gedraaid.
In principe wel inderdaad. 1 team was gewoon sterker. Beker en CL wel fucking triest dus al met al een een kleine onvoldoende voor dit seizoen.
pi_186787160
Maar met De Jong in je basis ga je gewoon heel moeilijk aantrekkelijk voetbal kunnen spelen.
pi_186787194
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar met De Jong in je basis ga je gewoon heel moeilijk aantrekkelijk voetbal kunnen spelen.
en met Bommeltje als trainer. Kom op, de Jong is prima als spits. Maar als het de laatste 14 wedstrijden gewoon totaal niet loopt en je grijpt 0,0 in dan ben je gewoon ongeschikt voor je vak. Totaal geen voetbal maar stug blijven vasthouden aan je middenveld met Rosario en Hendrix, walgelijk.
pi_186787291
Waarom speelde PSV nu eigenlijk vrijwel heel het seizoen op de counter? :s)

Het verbaasd me verder wel dat ze van AZ verliezen. Misschien toch een bepaalde slimmigheid van Lozano die er dat wordt gemist, een aantal keer heeft hij natuurlijk wel belangrijke doelpuntjes kunnen forceren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2019 16:58:22 ]
pi_186787300
quote:
11s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:58 schreef Dejannn het volgende:

Het verbaasd me verder wel dat ze van AZ verliezen. Misschien toch een bepaalde slimmigheid van Lozano die er dat wordt gemist, een aantal keer heeft hij natuurlijk wel belangrijke doelpuntjes kunnen forceren.
@GGMM @onlogisch
pi_186787305
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:49 schreef nickhguitar het volgende:

Ja maar waar hoop je dan precies op? Daarnaast, je kunt doorselecteren wat je wilt, maar als je trainer 34 wedstrijden op rij weigert de poppetjes op de juiste plaats te zetten dan houdt het op. Afijn, hopen dat Guti volgend jaar wel 'gewend' is aan zijn verdedigende taken, dan kunnen we er eindelijk plezier van hebben :)
[..]

Een CV. Een scorende nummer 10ish. En Lozano swappen voor iets leuks. Dat zal wel al iets helpen gok ik.

En het gehaat op vBommel begrijp ik, maar toch ook weer niet helemaal. Elke coach heeft zijn enigenwijsheden. Cocu had dit, Hiddink had dit, Guardiola heeft dit, vBommel ook. Op zich roeit 'ie gewoon met de riemen die hij heeft. En ook al ziet het er niet uit, toch heeft 'ie het uiteindelijk verdienstelijk gedaan. Hopelijk smeedt vBommel deze zomer gewoon een elftal naar eigen smaak en komt er iets leuks uit deze zomer.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_186787314
Hopelijk allebei weer in de CL volgend jaar. En dan allebei wat puntjes verzamelen.
pi_186787321
quote:
Er moet echt iets aan die centrale verdediging gebeuren. Met deze slechte centrale verdediging kun je nauwelijks met een aanvallend middenveld gaan spelen.
pi_186787339
quote:
Denk niet dat Lozano en/of Bergwijn houdbaar zijn voor PSV.
pi_186787342
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
We hebben veel aan 'm te danken. Maar het is toch tijd om afscheid te gaan nemen. Idem voor Zoet
  zondag 12 mei 2019 @ 17:02:28 #96
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_186787382
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

We hebben veel aan 'm te danken. Maar het is toch tijd om afscheid te gaan nemen. Idem voor Zoet
Volgend jaar 2 meter aan keeper in het doel.

Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_186787401
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar laten we wel zijn, na de winterstop heeft het er geen moment goed uitgezien. Nu is het moment om even door te selecteren. Komen een aantal leuke talenten aan. Hopen op een leuk seizoen volgend jaar.
Dit inderdaad, en alsnog prima seizoen.
pi_186787433
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:02 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Volgend jaar 2 meter aan keeper in het doel.

[ afbeelding ]
Puur genot!
pi_186787524
quote:
Chaosclub?😂😂😂
pi_186787538
23/24 juli 1e (2e) voorrondes CL. Opschieten geblazen dus voor John.
pi_186787577
quote:

Wat zie ik jou toch vaak verschrikkelijk domme opmerkingen maken op dit forum.
pi_186787712
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

en met Bommeltje als trainer. Kom op, de Jong is prima als spits. Maar als het de laatste 14 wedstrijden gewoon totaal niet loopt en je grijpt 0,0 in dan ben je gewoon ongeschikt voor je vak. Totaal geen voetbal maar stug blijven vasthouden aan je middenveld met Rosario en Hendrix, walgelijk.
Tja, beginnend trainer maar ook zeker een enorm eigenwijze, wat arrogante kerel. Ik denk niet dat hij van iemand ook maar iets aanneemt.

De Jong is zeker prima als spits, maar voetballend heb je er niets aan. Ook daar doorselecteren. En teveel wisselingen op het middenveld na de winterstop. Lekker doorselecteren en de vruchten plukken van de sloot aan talent die je nu hebt rondlopen.

Maar kwalitatief is deze selectie natuurlijk ook wel iets minder dan die in Amsterdam. Met name centraal achterin en op het middenveld.
pi_186787834
Ik denk dat we met dit puntenaantal niet echt kunnen spreken van een slecht seizoen.
Overall (inclusief Europees verhaal, beker) Ajax feliciteren met een verdiend kampioenschap.
Zuur met dit aantal punten, maar ik kan leven met De Ligt, Frenkie & Ziyech als kampioen waar dit in de jaren met Jantje Vertonghen & Suarez lastiger te verwerken was.

Naar mijn idee hebben we het laten liggen op het middenveld, waar de beste bezetting (in mijn ogen) nooit op het veld heeft mogen verschijnen (Gutí - Pereiro - Ramselaar). Vooral Ramselaar is wel heel gemakkelijk vergeten. Geen wereldster, maar minder Jorrit en Pablo?

Maar daarbij; Als het goed was gegaan met onze houthakkers, geen haan die er naar kraait en was Bommel een meesterbrein/Simeone. Iedere trainer heeft zijn eigenaardigheden (Philip 'Isimat erbij in de 85e minuut' Cocu).

Volgend jaar verder bouwen met van Bommel, Luuk, de backs en de aanvallende talenten. En van het geld van Lozano en waarschijnlijk Bergwijn het elftal in balans brengen.

Het financiële gat met Ajax is niet hét probleem. De uitdaging ligt in het gat met Feyenoord en de andere 15 clubs groot houden.
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
pi_186787844
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Tja, beginnend trainer maar ook zeker een enorm eigenwijze, wat arrogante kerel. Ik denk niet dat hij van iemand ook maar iets aanneemt.

De Jong is zeker prima als spits, maar voetballend heb je er niets aan. Ook daar doorselecteren. En teveel wisselingen op het middenveld na de winterstop. Lekker doorselecteren en de vruchten plukken van de sloot aan talent die je nu hebt rondlopen.

Maar kwalitatief is deze selectie natuurlijk ook wel iets minder dan die in Amsterdam. Met name centraal achterin en op het middenveld.
Ach, we zien wel wat er gebeurt. Ga je nog op vakantie maat?
  zondag 12 mei 2019 @ 17:20:10 #105
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_186787845
Sorry vrienden van PSV maar ik gun dit Luuk de Jong en Van Bommel enorm na hun uitspraken heel dit seizoen. Dat ze hier maar lekker kapot van zijn.
AFCA!
pi_186787939
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Sorry vrienden van PSV maar ik gun dit Luuk de Jong en Van Bommel enorm na hun uitspraken heel dit seizoen. Dat ze hier maar lekker kapot van zijn.
Volgens mij viel het allemaal wel mee. Zeker als je de uitspraken van al die Ajacieden vorig jaar (en de 3 jaar daarvoor) hebt gehoord. Maar je gunt maar een eind aan :)
pi_186787970
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Geef dan in elk geval aan wat je er precies dom aan denkt te vinden. Dit soort one-liners zonder enig fundament hebben we weinig aan ;)
pi_186788016
5 punten voorsprong verneukt. Lekker toptrainer Mark. En lekker voor Luuk met zijn rotkop.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 12 mei 2019 @ 17:27:48 #109
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186788026
quote:
graag op anoniem
pi_186788106
quote:

:s)
pi_186788116
quote:
Welke uitspraken van de Jong?
  zondag 12 mei 2019 @ 17:33:34 #112
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_186788138
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:32 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Welke uitspraken van de Jong?
Dat hij de moeder van Rens zou neuken.
pi_186788225
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:19 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Ik denk dat we met dit puntenaantal niet echt kunnen spreken van een slecht seizoen.
Overall (inclusief Europees verhaal, beker) Ajax feliciteren met een verdiend kampioenschap.
Zuur met dit aantal punten, maar ik kan leven met De Ligt, Frenkie & Ziyech als kampioen waar dit in de jaren met Jantje Vertonghen & Suarez lastiger te verwerken was.
Suarez is met Ajax nooit kampioen geworden...
  zondag 12 mei 2019 @ 17:47:29 #114
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_186788421
Ik ben helemaal niet zo kritisch op Bommel. Hij haalt in zijn debuutjaar 80+ punten en laat het elftal leuk spelen in Europa. Enige kritiek is de beker en het overdreven brengen van talenten, maar verder ben ik er blij mee dat ie volgend jaar gewoon weer hoofdcoach is.
Dit, dus.
  zondag 12 mei 2019 @ 17:48:36 #115
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_186788439
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben helemaal niet zo kritisch op Bommel. Hij haalt in zijn debuutjaar 80+ punten en laat het elftal leuk spelen in Europa. Enige kritiek is de beker en het overdreven brengen van talenten, maar verder ben ik er blij mee dat ie volgend jaar gewoon weer hoofdcoach is.
Sta jij achter Luuk uit de spits?
  zondag 12 mei 2019 @ 17:49:17 #116
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_186788458
quote:
15s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:48 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Sta jij achter Luuk uit de spits?
Nee, dat is een echte spits. Hij wordt ook topscorer dit seizoen.
Dit, dus.
  Forum Admin zondag 12 mei 2019 @ 17:50:40 #117
35723 crew  GGMM
pi_186788494
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:47 schreef Buitendam het volgende:
Maar de 2e seizoenshelft is toch om te janken? Qua spel?

Ik zou daar toch wel droevig van worden, al is 80punten inderdaad bijzonder veel.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 12 mei 2019 @ 17:52:32 #118
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_186788532
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

Maar de 2e seizoenshelft is toch om te janken? Qua spel?

Ik zou daar toch wel droevig van worden, al is 80punten inderdaad bijzonder veel.
Nee, dat klopt. Maar ik heb ook tergend saaie seizoenshelften gezien onder Hiddink, Cocu, Stevens en Koeman. Dat is voor mij geen reden om ‘m nu al te wippen.
Dit, dus.
  Forum Admin zondag 12 mei 2019 @ 17:54:12 #119
35723 crew  GGMM
pi_186788570
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, dat klopt. Maar ik heb ook tergend saaie seizoenshelften gezien onder Hiddink, Cocu, Stevens en Koeman. Dat is voor mij geen reden om ‘m nu al te wippen.
Nee, dat hoeft ook weer niet gelijk, maar ik zou me kunnen voorstellen dat je je twijfels hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 12 mei 2019 @ 17:58:08 #120
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186788672
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dejannn is een troll.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')