Ja als het inderdaad maar gewoon duidelijk is en je in ieder geval niet 'wat doet die bal daar' denkt, zoals afgelopen week.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed om te wetenMaar een mooi camerabeeld vind ik ook al speciaal
twitter:songfestivalNL twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 11:01:27Tel Aviv Live: de Maltese delegatie is nog niet helemaal tevreden over de cameravoering. #songfestival https://t.co/m66A5e0tro reageer retweet
Ja, maar als ze in het introfilmpje uitleggen dat het lied gaat om de hoop die we zoeken en dat die bol dat moet uitbeelden, dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:00 schreef Dave het volgende:
Wat die gast beschrijft kan mooi zijn, vraag me alleen af of de gemiddelde kijker dat begrijpt.
Laten we in ieder geval hopen dat de camera angles nu wel goed zijn.
Ik ben hier zenuwachtig voorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
Als die bal dus een mooi camerabeeld wordt, dan hoop ik echt dat de Israëlische organisatie dit niet weer gaat verneuken
Je verwacht het niet...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:02 schreef lashatumbai het volgende:
Wat een verrassing
twitter:songfestivalNL twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 11:01:27Tel Aviv Live: de Maltese delegatie is nog niet helemaal tevreden over de cameravoering. #songfestival https://t.co/m66A5e0tro reageer retweet
Het zou mij verbazen als het camerawerk nu opeens fantastisch is na al deze verhalen van verschillende delegaties.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
Als die bal dus een mooi camerabeeld wordt, dan hoop ik echt dat de Israëlische organisatie dit niet weer gaat verneuken
De bol is de outlaw van de hoopquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, maar als ze in het introfilmpje uitleggen dat het lied gaat om de hoop die we zoeken en dat die bol dat moet uitbeelden, dan is er niks aan de hand.
Alles wat moet worden uitgelegd is automatisch te moeilijk. 93% van de kijkers is dronken, analfabeet, minderjarig of Berry van Aerle.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, maar als ze in het introfilmpje uitleggen dat het lied gaat om de hoop die we zoeken en dat die bol dat moet uitbeelden, dan is er niks aan de hand.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:56 schreef grazz het volgende:
De bedoeling was dat er een afstand tot de bal werd gecreëerd en dat het halvewege door camera shots dichterbij zou komen.
Gewoon het hele ESF overnieuw; over een maand of wat ergens anders in Europa een nieuwe poging wagenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:03 schreef aarontje112 het volgende:
Misschien kunnen alle landen samen een klacht indienen? Maar wat zou het uitmaken. Die portugese wiwi ook; hoe willen ze in godsnaam van regisseur gaan wisselen in zo'n korte tijd
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alles wat moet worden uitgelegd is automatisch te moeilijk. 93% van de kijkers is dronken, analfabeet, minderjarig of Berry van Aerle.
Haha hou opquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon het hele ESF overnieuw; over een maand of wat ergens anders in Europa een nieuwe poging wagen
A la de krumperds bedoel je? Zou wat mij betreft niet nodig moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:02 schreef grazz het volgende:
Als ze zeggen dat Nederland topfavoriet is bij de bookmakers ben je eerder binnen. Dan worden ze letterlijk geholpen in hun keuze/smaak.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:02 schreef grazz het volgende:
[..]
In ESF / Het ESF-wedtopic (met uitleg) misschien?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:03 schreef Jesper23 het volgende:
Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, dus doe het maar hier.
Unibet.eu heeft de Eurovisieweddenschappen uitgeschakeld sinds eergisteren. Ze zijn wel nog beschikbaar op unibet.co.uk, maar niet meer op de Europese variant. Was al een van de weinige sites waar je als Nederlander zonder veel gedoe / creditcard kon wedden op het festival.
Was vorig jaar ook niet nodig, iédereen weet toch dat krumping de outlaw van de dans is?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:06 schreef Dave het volgende:
[..]
A la de krumperds bedoel je? Zou wat mij betreft niet nodig moeten zijn.
Big no no, als je inderdaad iets moet uitleggen om begrepen te worden...Ik heb geen vertrouwen in de pannenkoek op dit moment, heb alle hoop op Ilse gevestigd!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:06 schreef Dave het volgende:
[..]
A la de krumperds bedoel je? Zou wat mij betreft niet nodig moeten zijn.
Hoezo hebben ze dat gedaanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:03 schreef Jesper23 het volgende:
Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, dus doe het maar hier.
Unibet.eu heeft de Eurovisieweddenschappen uitgeschakeld sinds eergisteren. Ze zijn wel nog beschikbaar op unibet.co.uk, maar niet meer op de Europese variant. Was al een van de weinige sites waar je als Nederlander zonder veel gedoe / creditcard kon wedden op het festival.
Dat vind ik ook wel jammer, dat er weer uitleg moet komen. Waarom kan het gewoon niet gewoon mooi zijn. Ze hadden m.i. echt veel meer met lichteffecten moeten werken. Maar goed. Het komt goedquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alles wat moet worden uitgelegd is automatisch te moeilijk. 93% van de kijkers is dronken, analfabeet, minderjarig of Berry van Aerle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |