👊quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit kan niet meer misgaan als ik EN @:naatje_1 hier posten!
ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:12 schreef Gehaktballoloog het volgende:
Ik zorg vannacht voor een passende afsluiting van de NB
Pics van je.. Ohnee laat maarquote:
Wat gaan we hieraan doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben niet helemaal tevreden jongens
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja geen idee. Dit is hopeloos verloren
ik word altijd een beetje bang als de grote baas de nachtbagger bereiktquote:
De grote Dquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik word altijd een beetje bang als de grote baas de nachtbagger bereiktmoeder foks is te handelen nog, maar de grote D...
Ja ditquote:
WAT!quote:
Ik ben meer een papa's kindjequote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik word altijd een beetje bang als de grote baas de nachtbagger bereiktmoeder foks is te handelen nog, maar de grote D...
Zwarte katquote:
Meer een stek toch?quote:
JA NU GAAT DAT NIET MEERquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:25 schreef Gehaktballoloog het volgende:
[..]
Ik doe voortaan de productie, ik ken wat meiden van Holland die het nodig hebben
Een stekquote:
Nee hij niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:26 schreef R-woud93 het volgende:
Ja nu sta je voor een dilemma @:naatje_1
Welk dilemma?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:26 schreef R-woud93 het volgende:
Ja nu sta je voor een dilemma @:naatje_1
Nee, ik heb hoogtevreesquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:26 schreef Gehaktballoloog het volgende:
[..]
Ben je ook goed in zolderkamertuinieren
Ben je daarom gestopt met groeienquote:
Wie zouden de kutste twee docenten zijn die je kan bedenken voor dream school?quote:
Lol. Nee ik heb gewoon pech.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben je daarom gestopt met groeien
Heul nietquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lol. Nee ik heb gewoon pech.
Niet gekliktquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
GIR / [Etappe 1] Bologna - Bologna (San Luca) (ITT) #1
Wat een god is het toch ook
Gordon en die schorre van PowNews.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wie zouden de kutste twee docenten zijn die je kan bedenken voor dream school?
Je zit me wakker te gillenquote:
Rico Verhoeven sowieso.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wie zouden de kutste twee docenten zijn die je kan bedenken voor dream school?
Ja, mooie usert. Volg het helaas allemaal niet meer zo tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
GIR / [Etappe 1] Bologna - Bologna (San Luca) (ITT) #1
Wat een god is het toch ook
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:29 schreef Gehaktballoloog het volgende:
[..]
Gordon en die schorre van PowNews.
En jij?
Kan wel erger tochquote:
He bahquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga voor rapper sjors en blikje in de water meneer
Hij zit ook op FOK!, wist je dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Oja sowieso maar dan wordt het toch wel erg duister.quote:
Welke?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oja sowieso maar dan wordt het toch wel erg duister.
Ik hoorde je hier helemaal gillenquote:
Onder welke naam?quote:
@Sjorsquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Onder welke naam?![]()
Verbaast mij niet eigenlijk
@RapperSjorsquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Onder welke naam?![]()
Verbaast mij niet eigenlijk
ik denk dat je een beetje psychotisch bent dan, want ik ben muisstil van een peer aan het genietenquote:
Famke Louise, snapking, Kim Holland en Verona van der Leurquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga maar wat @:lezen en @:slapen @:tschüss
Ik ben helemaal zen manquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat je een beetje psychotisch bent dan, want ik ben muisstil van een peer aan het genieten
Holy ahit snapking en lil kleinequote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:36 schreef Gehaktballoloog het volgende:
[..]
Famke Louise, snapking, Kim Holland en Verona van der Leur
Oh dat vind ik knapquote:
Dankjewel beste haagse mod jij ook zoquote:
@sp3cquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dankjewel beste haagse mod jij ook zo
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Holy ahit snapking en lil kleine
@Hdero wie geht'squote:
Bedankt, koste ook behoorlijk wat moeitequote:
Ik zei beste mod en haagse mod niet beste mod van den haagquote:
Punt gemaaktquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zei beste mod en haagse mod niet beste mod van den haag
Lolquote:
Nicequote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben de voorbeschouwing van R_R bij 3FM aan het pluggen
quote:
nieuw kind?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok ik stel mijn verwachting bij
Dat doe ik tochquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Maar spreek even wat duits met die vriendelijke vriend als die komt dat vindt die leuk
Oud kind?quote:
Gastquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe heb je dan een verwachting om aan te passen als je niet eens in verwachting bent heja
Dat zei je zusje vannacht ook tegen mij in bedquote:
Was er niet bij he.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:48 schreef Gehaktballoloog het volgende:
[..]
Moet wel een matige orgasme zijn als je dat zegt
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, @:haags_kwartiertje blijf eens van je knopjes af jongen
Neequote:
Ik moet je iets vertellen. Het is een vent.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zei je zusje vannacht ook tegen mij in bed
Oh god, shots firedquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:51 schreef I. het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik moet je iets vertellen. Het is een vent.
Ja, ik heb m weer ff open gedaan. Haags wil zo graag dat het een succes is dat ie voortijdig al een deel 2 wilde hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:51 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Dacht dat het op slot gezet was.
Die wil altijd eerder klaar zijn zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb m weer ff open gedaan. Haags wil zo graag dat het een succes is dat ie voortijdig al een deel 2 wilde hebben
Ik kom gewoon te snel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die wil altijd eerder klaar zijn zeker
Vanaf 10 weer zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen kloppen. Zullen we aftellen?
Denk jij dat we dat tweede deel gaan halen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Slapen en poepen, wat een vreemde namen hebben jullie ouders bedacht zeg...
Dan is naatje beter iddquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Slapen en poepen, wat een vreemde namen hebben jullie ouders bedacht zeg...
Dat ligt aan jouw slaaptijd denk ik, want ik blijf nog wel even opquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk jij dat we dat tweede deel gaan halen?
Nou ja, niet later dan half 2 denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw slaaptijd denk ik, want ik blijf nog wel even op
Maar wel @yvonnequote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zelfs geen vanillekwark, ik ben teleurgesteld.
Ik ben klaarwakkerquote:
Ja dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nu toch wel slaapt.
Ik denk het niet, en ja hoor, daar is ze alquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nu toch wel slaapt.
Tot hoe laat?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw slaaptijd denk ik, want ik blijf nog wel even op
Ik hoor daar heel veel mensen van boven de 40 over. Best apart wel.quote:
Ik in het weekend ook niet, echt een nachtdier. Doordeweeks houd ik wel 1 aan, maar dat lukt ook niet altijdquote:
Rtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik in het weekend ook niet, echt een nachtdier. Doordeweeks houd ik wel 1 aan, maar dat lukt ook niet altijd
Ik sliep daarvoor ook pas rond 3 uurquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoor daar heel veel mensen van boven de 40 over. Best apart wel.
Wtf. Waarom?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tot 4 uur denk ik, ofzo, downtime wellicht
Neh, slapen is tijdverspilling, zonde van je tijd. Gedoe.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik in het weekend ook niet, echt een nachtdier. Doordeweeks houd ik wel 1 aan, maar dat lukt ook niet altijd
Maar ik ben ook pas 38 hèquote:
Slapen is een voorschrift van de dokterquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, slapen is tijdverspilling, zonde van je tijd. Gedoe.
quote:
Houd je bek! Oh nee, houd je smoelquote:
Wat deed je voor werk?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
4 jaar geleden draaide ik nachtdiensten. Dat was goed te doen. Maar nu trek ik dat niet meer. Mijn ritme is daardoor sowieso verneukt geweest.
quote:
Twee maarquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
Bertens door naar een finale, heeft @:sked dat gezien? Heeft @:heywoodu er al een stukje over geschreven? Zoveel vragen
Komt morgen wel, dat is allemaal niet zo uniek meerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
Bertens door naar een finale, heeft @:sked dat gezien? Heeft @:heywoodu er al een stukje over geschreven? Zoveel vragen
Dat heb ik meer dan 25 jaar gedaan ( klopt dat nog met m'n 'leeftijd"?) Nachtdiensten en daarna alleen nog avonddiensten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
4 jaar geleden draaide ik nachtdiensten. Dat was goed te doen. Maar nu trek ik dat niet meer. Mijn ritme is daardoor sowieso verneukt geweest.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom je nu niet meer trekt.
Kwam voorbij in het nieuws net. Maar de echte grand slams heeft ze nog niet tot de finale gebracht toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt morgen wel, dat is allemaal niet zo uniek meer
Ben je op je 13e begonnen. Moet kunnen joh.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heb ik meer dan 25 jaar gedaan ( klopt dat nog met m'n 'leeftijd"?) Nachtdiensten en daarna alleen nog avonddiensten.
Nou daarna slaap je echt niet meer hoor.
Klopt. Zwaar!!!!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heb ik meer dan 25 jaar gedaan ( klopt dat nog met m'n 'leeftijd"?) Nachtdiensten en daarna alleen nog avonddiensten.
Nou daarna slaap je echt niet meer hoor.
Vroeger kon dat gewoonquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:06 schreef I. het volgende:
[..]
Ben je op je 13e begonnen. Moet kunnen joh.
Nee daar haalde ze al een halve finale, slechts een vrij unieke prestatie voor het kleine tennisland Nederlandquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kwam voorbij in het nieuws net. Maar de echte grand slams heeft ze nog niet tot de finale gebracht toch?
linkje naar 3fmquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
LUC VAN 3FM GAAT DE VOORBESCHOUWING VAN RELLENDE_ROTSCHOLIER CHECKEN
Laat DJMO er een FPbericht over schrijven. Of heywoodu!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
LUC VAN 3FM GAAT DE VOORBESCHOUWING VAN RELLENDE_ROTSCHOLIER CHECKEN
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat DJMO er een FPbericht over schrijven. Of heywoodu!
Ja, eh, hij zei alleen dat ie op de link ging klikken, hij ging m niet voorlezen ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:09 schreef skysherrif het volgende:
hoelaat gaat ie dat doen naatje, ik luister nu
Dan is ie ook wel even bezig.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, eh, hij zei alleen dat ie op de link ging klikken, hij ging m niet voorlezen ofzo
So close!quote:
Kloptquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb trouwens nog geen tieten gezien hier.
Ik heb nog steeds de tetten van m'n fling goed in m'n hoofd geprent staan, geen tetten nodigquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb trouwens nog geen tieten gezien hier.
Ja dat telt niet voor ons. Delen mag!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de tetten van m'n fling goed in m'n hoofd geprent staan, geen tetten nodig
Daar heb ik geen foto's vanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat telt niet voor ons. Delen mag!
Vind ik helemaal primaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het schijnt eind mei warm te gaan worden. Doe met deze info wat je zelf wilt.
Tussen mijn dij en bovenbeen is het al weken warm!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar ga ik nog over sparren met een collega in een bila'tje. Dan gaan we er een klap opgeven. Daarna kan de manager er een plasje overheen doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is nog ver weg wel. Beetje tegenovergestelde van vorig jaar tot nu toe. Toen werd regen etc constant uitgesteld en dat is dit jaar met mooi weer. Dus niet te vroeg juichen nu.quote:
zij is niet de persoon om vieze plaatjes heen en weer te delen, en dan nog krijgen jullie dat natuurlijk niet te zienquote:
Ik snap. Jammer wel maar voor haar tien anderen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zij is niet de persoon om vieze plaatjes heen en weer te delen, en dan nog krijgen jullie dat natuurlijk niet te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |