Dat zgn lachpubliek, nu je het zegt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja? Dat weet ik niet meer zo goed eigenlijk. Weet wel dat er een lachband achter zat.
Ja, ze deden voorkomen of hij de mop in een kroeg vertelde.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja? Dat weet ik niet meer zo goed eigenlijk. Weet wel dat er een lachband achter zat.
Ja hij pakt goed op weer nu, vond alleen die vrachtwagen aflevering wat saaiigquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah, ik zit bij 6 geloof ik. Vind 'm nog steeds leuk.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ze deden voorkomen of hij de mop in een kroeg vertelde.
Nah ja, ik vond die aflevering vrij raar eigenlijk. Het verloop ervan ook. Naja zal niet teveel schrijven ivm spoilers voor chufi.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij pakt goed op weer nu, vond alleen die vrachtwagen aflevering wat saaiig
quote:
Ow, da's weer te hip voor mijquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Eerst Our planet af kijken, daarna GoT 8. Misschien Undercover nog. Time flies.
Our Planet is mooiquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Eerst Our planet af kijken, daarna GoT 8. Misschien Undercover nog. Time flies.
Ja maar nu is die weer gaaf, ze spelen echt grappigquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah ja, ik vond die aflevering vrij raar eigenlijk. Het verloop ervan ook. Naja zal niet teveel schrijven ivm spoilers voor chufi.
Maar de minste was 't wel so far inderdaad.
Mee eens, en de stem van David.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Our Planet is mooi![]()
En triest.
En confronterend.
Maar vooral mooi.
/einde gedicht.
Ik zit nog steeds Lola Palmer te luisteren. En na deze set zet ik deze set aan van haar.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 10 mei 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Post maar wat voor 549, dan hoort die ook eens goede handgemakte muziek.
[/quote
Ben al blij dat ik tekst in die iPad krijg
Ik kan niet tegen dierenleedquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Our Planet is mooi![]()
En triest.
En confronterend.
Maar vooral mooi.
/einde gedicht.
Is de natuurquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dierenleeder zijn al lijstjes gepost door Netflix, met hoe je de ergste scenes kan slippen
Ik ook niet. Gewoon keihard door de serie heen janken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dierenleeder zijn al lijstjes gepost door Netflix, met hoe je de ergste scenes kan slippen
Ik heb daar geen last van, dat is het leven, ben wel onder de indruk van de reportage en de beeldkwaliteit. Ik zie het liefst 4kUHD, van over de hele wereld.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gewoon keihard door de serie heen janken.
Als ik nieuwsberichten lees, zoals afgelopen week dat iemand een ooievaar vanuit een auto had beschoten, dan voel ik me sip en vol onbegrip, maar als ik zo'n docu kijk en zie een leeuw een rendier 'pakken' dan heb ik daar veel minder last van...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van, dat is het leven, ben wel onder de indruk van de reportage en de beeldkwaliteit. Ik zie het liefst 4kUHD, van over de hele wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |