abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186926918
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 12:49 schreef TaMieke het volgende:
Ik zeg nergens dat je in een kutrelatie moet blijven hangen. Maar misschien/waarschijnlijk valt de realiteit zo tegen omdat je fantasie perfect is. Het leven is niet perfect. Jij ook niet en dus je partner ook niet.
Jezelf aanpassen zul je altijd moeten doen. In een relatie, vriendschappen, familie, op het werk. De wereld draait niet om jou. Het is geven en nemen.

Als je sowieso niets met elkaar gemeen hebt en niets te bespreken hebt, moet je er ook niet meer tijd aan besteden dan 1 date.
Ja nou precies. Ik pas me al genoeg aan en zie niet in waarom ik dat ook voor een echte relatie over zou moeten hebben.
1 date vind ik in de situatie die jij schetst al teveel, zoiets had je eerder kunnen zien aankomen via de chat of irl
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186929194
Doe eens even normaal naar elkaar. En het is nou niet bepaald on-topic. On-topic dus weer en hou de discussies vriendelijk en respectvol.
pi_186929650
Ik heb al 5 mongolen gezien met een foto bij het Holocaustmonument in Duitsland. What's next? Halfnaakt in de barakken? :r
  zaterdag 18 mei 2019 @ 16:41:13 #179
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186929787
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:31 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik heb al 5 mongolen gezien met een foto bij het Holocaustmonument in Duitsland. What's next? Halfnaakt in de barakken? :r
Fierljeppen over loopgraven, I guess.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186957687
@ChristmasRoses: Jij zou toch switchen naar het vrouwelijke geslacht. Nou succes dan, want bij het vrouwelijke geslacht heb je ook ladingen van dat soort foto's. :{w
pi_186959152
Hebben ze allemaal foto's?

Want bij mannen zie ik ook blanco voorbij komen, dus totaal geen foto. Of alleen van een kop koffie, of zonder hoofd met alleen afgetraind lichaam, enz.
pi_186961295
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 10:22 schreef Yiwei het volgende:

Want bij mannen zie ik ook blanco voorbij komen, dus totaal geen foto. Of alleen van een kop koffie, of zonder hoofd met alleen afgetraind lichaam, enz.
Hmmm.... In aanmerking genomen dat vooral wanhopige mannen alles doen wat in hun macht ligt om succes te hebben bij vrouwen vraag ik me dan af of ze de foto wat minder noodzakelijk achten voor hunzelf of denken dat zij wel het recht hebben om hun lelijkheid te maskeren. Hoeveel mannen zouden er reageren op een vrouw zonder foto zonder dat ze er gelijk om vragen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 19 mei 2019 @ 12:32:45 #183
108913 Godshand
guide4you
pi_186961725
Dat Bumble is vooral populair bij buitenlanders lijkt. Ik zie vooral toeristen in Amsterdam voorbij komen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186964270
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 10:22 schreef Yiwei het volgende:

Dat heb je bij de vrouwen ook. Helemaal geen foto, een te donkere foto waar je alsnog niks ziet, alleen de benen, een kwart van het hoofd, een halve hoofd, of een of andere natuurfoto. Sommige hebben zelfs alleen een tekst als "Uiterlijk doet er niet toe, doe niet mee aan deze veekeuring, alleen een goed karakter doet er toe". Ik vind dat altijd zo apart, want intussen swipen dat soort vrouwen links of rechts wel door mannenprofielen die voorzien zijn van foto's.
pi_186964304
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

"Uiterlijk doet er niet toe, doe niet mee aan deze veekeuring, alleen een goed karakter doet er toe".
volgens mij moet je je dan gewoon niet inschrijven.
Vind het zelf toch altijd prettig een beeld te hebben bij met wie ik praat.
pi_186964347
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

volgens mij moet je je dan gewoon niet inschrijven.
Vind het zelf toch altijd prettig een beeld te hebben bij met wie ik praat.
Zeg dat dan maar tegen die vrouwen. :)

Praten zonder foto is in sommige gevallen ok, bijvoorbeeld wanneer het een chat only applicatie is enz. Nog voor de Tinder en het social media gebeuren. Maar alle dating apps van tegenwoordig, daar moet je gewoon niet op zitten zonder foto's.

Maar goed, voor sommigen is het resultaat met foto's zelfs alsof je helemaal geen foto's op je profiel hebt. :')
pi_186964546
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zeg dat dan maar tegen die vrouwen. :)

Praten zonder foto is in sommige gevallen ok, bijvoorbeeld wanneer het een chat only applicatie is enz. Nog voor de Tinder en het social media gebeuren. Maar alle dating apps van tegenwoordig, daar moet je gewoon niet op zitten zonder foto's.

Maar goed, voor sommigen is het resultaat met foto's zelfs alsof je helemaal geen foto's op je profiel hebt. :')
Mannen ook....
in een redelijk deel van de gevallen willen ze niet herkent worden..... omdat anders moeder de vrouw boos wordt.

En of je dan toch met ze wil afspreken....

Text-only apps is een ander verhaal natuurlijk
  zondag 19 mei 2019 @ 15:10:57 #188
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186964628
Ik kom maar zelden vrouwen zonder foto tegen op Tinder.

Maar ik swipe niet meer zoveel als dat ik, pak hem beet, twee jaar geleden deed. Merk toch dat ik meer in mijn element ben als ik iemand IRL opduikel.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 19 mei 2019 @ 17:20:49 #189
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186967305
Snapchatfilters met hondenoortjes zijn wel weer gemeengoed.

Of nepsproetjes... Brrr... :r

En veel Sletvana's; Braziliaansen en overige toeristen...

Toch wel de perk van swipen in Amsterdam e.o. me dunkt...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_186967799
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 17:20 schreef Kleurplaatje het volgende:

Van swipen wel.. maar op de lange termijn maakt het weinig uit denk ik?
pi_186968427
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 17:20 schreef Kleurplaatje het volgende:

Buiten Amsterdam is het ook lastig swipen; bijna alle teksten zijn in het Engels. Ik weet geeneens wie Nederlander is of wie expat is, sommigen hebben wel weer 1 zin dat ze ook Nederlands spreken. Dat is weer wel fijn, een grote hint dat het lokale mensen zijn dan. Want aan de naam valt ook niet te zien, stel iemand heet Robert. In zoveel landen worden Robert ook gebruikt, sommigen hebben dan weer wel vlaggen van hun origine. Dat helpt veel.
pi_186968525
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 12:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Hmmm.... In aanmerking genomen dat vooral wanhopige mannen alles doen wat in hun macht ligt om succes te hebben bij vrouwen vraag ik me dan af of ze de foto wat minder noodzakelijk achten voor hunzelf of denken dat zij wel het recht hebben om hun lelijkheid te maskeren. Hoeveel mannen zouden er reageren op een vrouw zonder foto zonder dat ze er gelijk om vragen?
Nu weet ik het weer. Ooit had ik gelezen dat er werd onderzocht wat de redenen waren dat mensen op Tinder zitten, een partner zoeken voor iets serieus haalde net de top 5 ofzo.

Ander resultaat in de top 5 was dat 20% al in een relatie zit. Dit staat nog hoger op de ranking dan serieuze partner zoeken :') Er waren totaal iets van 15 redenen ofzo.
  zondag 19 mei 2019 @ 18:32:25 #193
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_186968797
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:20 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Nu weet ik het weer. Ooit had ik gelezen dat er werd onderzocht wat de redenen waren dat mensen op Tinder zitten, een partner zoeken voor iets serieus haalde net de top 5 ofzo.

Ander resultaat in de top 5 was dat 20% al in een relatie zit. Dit staat nog hoger op de ranking dan serieuze partner zoeken :') Er waren totaal iets van 15 redenen ofzo.
Geloof dat de resultaten van die onderzoeken elke keer weer anders zijn.

Maar je hoeft het niet te gebruiken he als het niet jouw ding is.
  zondag 19 mei 2019 @ 18:44:53 #194
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186969119
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 17:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Van swipen wel.. maar op de lange termijn maakt het weinig uit denk ik?
Klopt. Al vind ik het wel een beetje een afknapper... Vijf fotos... Drie van links met een duckface; eentje met een lief lachje en hartjes erop geplakt en dan afsluiten als cocker spaniël... -O-

Dan liever gewoon wat 'spontane' foto's en een tekstje over jezelf waarin je als een frisse verschijning naar voren komt. Ervaring leert dat dat wel de vrouwen zijn die een beetje vrolijk in het leven staan...

Zelfs die teksen met 'geen ONS' of 'If you can't handle me at my worst blabla'... Kijk, prima en volledig terecht, maar een beetje minder uptight mag ook wel vaak. Gooi je haar los en zie waar het strandt meid. *O*

quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:15 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Buiten Amsterdam is het ook lastig swipen; bijna alle teksten zijn in het Engels. Ik weet geeneens wie Nederlander is of wie expat is, sommigen hebben wel weer 1 zin dat ze ook Nederlands spreken. Dat is weer wel fijn, een grote hint dat het lokale mensen zijn dan. Want aan de naam valt ook niet te zien, stel iemand heet Robert. In zoveel landen worden Robert ook gebruikt, sommigen hebben dan weer wel vlaggen van hun origine. Dat helpt veel.
Ach ja, merk je snel genoeg ook. Idem de intenties.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  zondag 19 mei 2019 @ 18:46:37 #195
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_186969160
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:44 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Klopt. Al vind ik het wel een beetje een afknapper... Vijf fotos... Drie van links met een duckface; eentje met een lief lachje en hartjes erop geplakt en dan afsluiten als cocker spaniël... -O-

Dan liever gewoon wat 'spontane' foto's en een tekstje over jezelf waarin je als een frisse verschijning naar voren komt. Ervaring leert dat dat wel de vrouwen zijn die een beetje vrolijk in het leven staan...

Zelfs die teksen met 'geen ONS' of 'If you can't handle me at my worst blabla'... Kijk, prima en volledig terecht, maar een beetje minder uptight mag ook wel vaak. Gooi je haar los en zie waar het strandt meid. *O*
[..]

Ach ja, merk je snel genoeg ook. Idem de intenties.
Ik had ook lang geen ons staan. Dacht bespaar ik de moeite van mannen die daar op uit zijn.
  zondag 19 mei 2019 @ 18:53:19 #196
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186969314
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik had ook lang geen ons staan. Dacht bespaar ik de moeite van mannen die daar op uit zijn.
Dat is volgens mij echt wel gelul... Zit zelf ook niet met die intentie op Tinder, maar aan de ene kant... Het legt er ook wel meteen een druk op vind ik.

Je hebt vanzelf wel door hoe het gaat toch? En als je tegenspeler toch een eenmalig wipje wil, ga je toch via de achterdeur het café uit? Probleem ook opgelost.

Hij zal je dan wel trut noemen via de app ofzo. Nouja, blocken dan maar toch? :D
  zondag 19 mei 2019 @ 18:54:28 #197
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_186969334
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:53 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Dat is volgens mij echt wel gelul... Zit zelf ook niet met die intentie op Tinder, maar aan de ene kant... Het legt er ook wel meteen een druk op vind ik.

Je hebt vanzelf wel door hoe het gaat toch? En als je tegenspeler toch een eenmalig wipje wil, ga je toch via de achterdeur het café uit? Probleem ook opgelost.

Hij zal je dan wel trut noemen via de app ofzo. Nouja, blocken dan maar toch? :D
Nou ja als dat je enige doel is op de date dan hoeven we niet op date toch :P Kan ik mijn tijd beter anders besteden.
  zondag 19 mei 2019 @ 18:58:10 #198
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186969408
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja als dat je enige doel is op de date dan hoeven we niet op date toch :P Kan ik mijn tijd beter anders besteden.
Dat klopt... Maar hoeveel mannen filter je er nou eigenlijk mee weg vraag ik me af. Van 50 naar 40?
  zondag 19 mei 2019 @ 18:59:05 #199
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_186969428
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:58 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Dat klopt... Maar hoeveel mannen filter je er nou eigenlijk mee weg vraag ik me af. Van 50 naar 40?
Ja dat weet je nooit natuurlijk :P

Weet ook niet of het ze echt tegenhoudt maar dan heb je het tenminste gezegd.
  zondag 19 mei 2019 @ 19:03:38 #200
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186969528
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat weet je nooit natuurlijk :P

Weet ook niet of het ze echt tegenhoudt maar dan heb je het tenminste gezegd.
Fair enough...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')