Meh, ik moest en zou een schakelbrommer.quote:
Zo'n telefonnummeropzoeksysteem hadden mijn ouders ook. Na talloze wijzigingen mocht ik er nieuwe blaadjes voor knutselen.quote:
Ik begon met een Yamaha FS1quote:Op maandag 17 juni 2019 19:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh, ik moest en zou een schakelbrommer.
Eerst een Honda MB5,
[ afbeelding ]
Later een Suzuki ER50.
[ afbeelding ]
Die had ik ookquote:Op maandag 17 juni 2019 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik begon met een Yamaha FS1
Opgevoerde olielekkende herriebak
Om je voeten op te meten, toch?quote:
Ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:16 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Om je voeten op te meten, toch?
Geintje. Rekenliniaal.
Ik weet wat het is, maar weet niet hoe zo'n ding werkt.
Nog nooit een in handen gehad.
Daar heb ik nog les in gehad. Je kan heel snel vermenigvuldigen en machtverheffen met dat ding. Echter drie digits nauwkeurig en waar de komma moet komen mag je ook zelf verzinnen. Ergens op zolder moet er nog wel een liggen.quote:
Zulks vermaakquote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:05 schreef nanuk het volgende:
[..]
Daar heb ik nog les in gehad. Je kan heel snel vermenigvuldigen en machtverheffen met dat ding. Echter drie digits nauwkeurig en waar de komma moet komen mag je ook zelf verzinnen. Ergens op zolder moet er nog wel een liggen.
Ik was de eerste die op het HAVO examen met een rekenmachine mocht komen (1975). Die rekenmachine werd vooral op de kop gebruikt om al dan niet vieze woorden te toveren. Ook 69! uitrekenen was leuk want daar was ie meer dan 10 seconden mee bezig.
Wij mochten pas 2de jaar brugklas een rekenmachine gebruiken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:05 schreef nanuk het volgende:
[..]
Daar heb ik nog les in gehad. Je kan heel snel vermenigvuldigen en machtverheffen met dat ding. Echter drie digits nauwkeurig en waar de komma moet komen mag je ook zelf verzinnen. Ergens op zolder moet er nog wel een liggen.
Ik was de eerste die op het HAVO examen met een rekenmachine mocht komen (1975). Die rekenmachine werd vooral op de kop gebruikt om al dan niet vieze woorden te toveren. Ook 69! uitrekenen was leuk want daar was ie meer dan 10 seconden mee bezig.
Die eerste heb ik net mijn kind geleerd. Hilarisch anno 2019.quote:
En boobs.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die eerste heb ik net mijn kind geleerd. Hilarisch anno 2019.![]()
Tevens kon je ook Oliebol spellen.
lol + lol = hihiquote:
Ik gok op 69quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bijbehorende raadseltje was:
Een vrouw van 50 en een man van 75 gingen naar de bioscoop. Ze zaten op de 30ste rij. Wat gebeurde er in de 78ste minuut?
Middelbare school humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |