Die eerste week zou hij toch, ook met eventueel een paar dagen roze, moeten door kunnen komen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:10 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Wtf, die stapt dus gelijk weer af na de eerste tijdrit?
Dit gaat mij iets te ver.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 03:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vocsnor doet er alles aan, dat moet je hem nageven.
Als je spijsvertering niet meer normaal werkt en er wordt een beetje doorgereden, heeft Vic een groot probleem.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Die eerste week zou hij toch, ook met eventueel een paar dagen roze, moeten door kunnen komen?
WTF. Dit gaat wel ver hoor, wel prettig dat ie het deelt....quote:Op zaterdag 11 mei 2019 03:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vocsnor doet er alles aan, dat moet je hem nageven.
Ik moest hardop lachen.quote:Bij Trek-Segafredo nemen ze Bauke Mollema mee. Die schijnt wel eens hoog te eindigen in een grote ronde, al moet je dat dan vooral achteraf op teletekst lezen.
Doro als rondemis voor een dag?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Top-OP
Zin in de etappe naar Antholz ook
Daar maakt ze nogal wat reclame voor inderdaadquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doro is #TeamLivigno samen met de hele Bormolini-clan
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:10 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Wtf, die stapt dus gelijk weer af na de eerste tijdrit?
quote:Aan de lezers van Het Nieuwsblad: don’t try this at home. Vezels zijn belangrijk voor de probiotica in de darmen en zonder vezels kan je een terugslag krijgen. Zoiets mag een klassementsrenner absoluut niet overkomen. Als ik na de proloog een terugslag krijg, is dat geen wereldramp. Ik moet enkel zien dat ik hersteld ben tegen de negende rit: de volgende tijdrit.”
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:20 schreef Faraday01 het volgende:
Vocsnordat moet je als ploeg tegenhouden
Er is ook een verschil tussen aanmoedigen en tegenhouden.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
omdat dit ongezond gedrag is dat je niet moet aanmoedigen
Je naam als ploeg wordt er ook mee in verband gebrachtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen aanmoedigen en tegenhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |