Ja dat roepen Krea en Efe ook op de achtergrond, daarom kan ik me ook wat minder makkelijk concentrerenquote:
yup met het budget voor nederland hebben ze de aanbieding voor de wide shots met beide handen aangegrepen, #buy 1 get 20quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:01 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik verwacht veel wideshots van de bol, waarvan je het touwtje duidelijk ziet zitten....
Oh come on come onquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Loving the ball is a losing game.
Ajax-Tottenham zeg maar.
Sergey had nog een verrassing. Ben benieuwdquote:
Heb ik tijd om koffie te zetten? Senseo met opgeschuimde melkquote:
Ze hadden het net over dat hij zou gaan huilen bij 'Tears will fall'.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sergey had nog een verrassing. Ben benieuwd
Nog meer spiegelsquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sergey had nog een verrassing. Ben benieuwd
Zeker, 10.15. Tenzij je de koe nog moet melken. En de schuurmachine uit de berging moet halen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb ik tijd om koffie te zetten? Senseo met opgeschuurde melk
Onze Sergey kan altijd nog advies vragen aan Elina Born, de professionele jank-plannerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze hadden het net over dat hij zou gaan huilen bij 'Tears will fall'.
Toen zei Matt iets als: als de tranen maar op tijd komen dan, en niet bij 'swallow hard'.
9 Sergeys vind ik wel genoeg eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat roepen Krea en Efe ook op de achtergrond, daarom kan ik me ook wat minder makkelijk concentreren
9 teveelquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
9 Sergeys vind ik wel genoeg eigenlijk
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Zeker, 10.15. Tenzij je de koe nog moet melken. En de schuurmachine uit de berging moet halen.
Wilt u mij temperaturen zuster?quote:
Misschien worden ze nog onzichtbaar gemaakt met augmented realityquote:
Wit, checkquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat roepen Krea en Efe ook op de achtergrond, daarom kan ik me ook wat minder makkelijk concentreren
Wat klinkt ze zwakquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:38 schreef lashatumbai het volgende:
video malta. Ik blijf bij mijn eerste gevoel toen het lied uitkwam: ze gaat niet de energie en 'sass' geven die het nummer nodig heeft live.twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 09:37:07Malta | Michela'nın ikinci provasından bir video yayınlandı. #Malta #Rehearsal https://t.co/aobvHY7vpF reageer retweet
Als dat gebeurt, dan sta ik echt niet voor mezelf inquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:11 schreef lashatumbai het volgende:
Over een paar minuten weten we of Rusland wellicht toch nog kan winnen. (ik zie het nu namelijk niet gebeuren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |