Wat raarquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:31 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nou het is wel heel anders. Veel is ook weg,(de brick wall, de deur)
Vreemde keuze wel. Malta werd wel goed ontvangen bij Rehearsal 1. Ik dacht eerst nog te horen dat ze alleen een vocal rehearsal deed.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:31 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nou het is wel heel anders. Veel is ook weg,(de brick wall, de deur)
Hoe kan het ook anders!quote:
twitter:TellyStats twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 09:34:31#Malta - Lots of projections, CGI and dancers. Michaela plants her feet and doesn't move throughout the entire song despite all the things going on around her. Vocals sometimes a little flat. Press centre seemed to like it but I wasn't too impressed. #Eurovision reageer retweet
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 09:37:07Malta | Michela'nın ikinci provasından bir video yayınlandı. #Malta #Rehearsal https://t.co/aobvHY7vpF reageer retweet
Maltese logicaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:35 schreef aarontje112 het volgende:
Wat ik wel raar vind; je komt met een ingewikkelde performance op de proppen, wat vast erg veel gekost moet hebben; led-schermen meegenomen, repetities etc. En bij de tweede repetities gooi je alles weg en begin je opnieuw?![]()
Ja laat ze ophouden! Ik heb de chat inmiddels wel verborgen, klaar meequote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:39 schreef aarontje112 het volgende:
Nederlanders die in die chat nog steeds over die piano praten, ja ik moet die chat eigenlijk muten, I know
Handel in SIM-kaartenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:37 schreef aarontje112 het volgende:
M'n tweede punt: een land met 460.000 inwoners dat meer budget voor het ESF heeft dan Nederland. Wáár halen ze het vandaan? Ik vind het vaak goeie inzendingen hoor, maar hoe dan.
Nederlanders in die chat zijn echt het afvoerputje van onze samenleving. Wat een mongolen zitten daarquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:39 schreef aarontje112 het volgende:
Nederlanders die in die chat nog steeds over die piano praten, ja ik moet die chat eigenlijk muten, I know
Een galmende Kroaat met vleugelsquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:43 schreef Dave het volgende:
Ah, pannekoekbashen is reeds begonnen op de chat, zie ik?
Goedemorgen.
Wat heb ik gemist?
Omdat Nederland favoriet is. Dan vinden ze het "ineens" ook interessant. Om vervolgens als we 3e worden of zo de boel weer af te kraken want "we winnen nooit meer".quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:44 schreef aarontje112 het volgende:
Valt me wel op dat er ineens een stuk meer Nederlandse fans bij zijn gekomen he, ff afgaande op die chat en mensen die op YouTube reageren. Vaak niet echt fans die je er bij wilt hebben, maar toch
Dat zijn echt van die mensen die op elk succes afkomen, van de week waren het de grootste Ajax fans.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:44 schreef aarontje112 het volgende:
Valt me wel op dat er ineens een stuk meer Nederlandse fans bij zijn gekomen he, ff afgaande op die chat en mensen die op YouTube reageren. Vaak niet echt fans die je er bij wilt hebben, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |