Maar niet in de Notre Dam, want dan kan het dak er niet meer af.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:46 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
We gaan naar Parijs (zegt mijn glazen bol)
Macron bouwt wel een nieuwe, geen probleemquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar niet in de Notre Dam, want dan kan het dak er niet meer af.
Die laat een bord hamburgers ook niet staan zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:49 schreef Amarinthe het volgende:
[ afbeelding ]
Lizzy Howell 1 van z'n ballerina's
Lekker slim zoveel risico nemen met een actquote:
iederEEN MOET MEELEVEN MET ONSquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:50 schreef Fred_B het volgende:
Voor Frankrijk hebben we geen teiltje nodig, maar een hele badkuip, zo te lezen
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 15:45:17France is just one massive virtue signal. Obvs I hate it. 🤮🤮🤮🤮🤮#Eurovision reageer retweet
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 15:47:10France are exporting box-ticking bullshit this year. #Eurovision reageer retweet
Nee, is echt heel goed. Wacht maar op de clip van Zweden.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:52 schreef Unites het volgende:
Ligt het aan mij, of is het camerawerk van dit jaar - zover we dat tot nu toe gezien hebben en kunnen beoordelen - gemiddeld genomen echt slecht?
Box-ticking bullshitquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:52 schreef Em31 het volgende:
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 15:45:17France is just one massive virtue signal. Obvs I hate it. 🤮🤮🤮🤮🤮#Eurovision reageer retweet
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 15:47:10France are exporting box-ticking bullshit this year. #Eurovision reageer retweet
Eyyyquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:52 schreef Em31 het volgende:
Nee hoor, hier nietquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:52 schreef GeorgeM het volgende:
Hebben jullie ook problemen met de stream?
Nee, maar er zijn er veel aan het kijken, misschien moet je refreshen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:52 schreef GeorgeM het volgende:
Hebben jullie ook problemen met de stream?
Ja klopt.. het lijkt niet al te best nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:52 schreef Unites het volgende:
Ligt het aan mij, of is het camerawerk van dit jaar - zover we dat tot nu toe gezien hebben en kunnen beoordelen - gemiddeld genomen echt slecht?
minder dan oostenrijk 2015 lijkt wel zeker ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:52 schreef Unites het volgende:
Het perscentrum wordt ook altijd helemaal gek van een beetje vuurwerkquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:53 schreef summer52 het volgende:
Alleen maar applaus voor een gezette dame die goed danst?
Daar lijkt het wel op. Ze hebben het alleen maar over haar en over de boodschap. Ik heb geen idee hoe de rest van die staging er ongeveer uitziet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:53 schreef summer52 het volgende:
Alleen maar applaus voor een gezette dame die goed danst?
twitter:KeithMillsD7 twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 15:51:42#eurovision thread 22/?It's hard to describe the awfulness of France. As well as the gender challenged lead singer we now have a rotund ballerina & a oriental lady doing sign language, while we are bombarded with slogans on the backdrop. I feel dirty & insulted just watching it. reageer retweet
Ik haat edities met slecht camerawerk.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
minder dan oostenrijk 2015 lijkt wel zeker ja.
Heb ik al gedaan, helpt nietquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn er veel aan het kijken, misschien moet je refreshen?
Ja, kan dat mens niet even wachten tot alle acts zijn geweestquote:
Europa is best open minded zagen we met conchita, maar het mot er niet doorheen geramd worden. Zoals nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:54 schreef Fred_B het volgende:
twitter:KeithMillsD7 twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 15:51:42#eurovision thread 22/?It's hard to describe the awfulness of France. As well as the gender challenged lead singer we now have a rotund ballerina & a oriental lady doing sign language, while we are bombarded with slogans on the backdrop. I feel dirty & insulted just watching it. reageer retweet
En let maar op, het gaat vast scoren als een malle.quote:
Check.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:57 schreef Greys het volgende:
En ook naar de staging van Frankrijk. Want hoe gek het ook klinkt, die vlak ik ook nog niet uit met z'n boodschap.
Mwa scoren denk ik niet. Half EU heeft een intense teringhekel aan Fransenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En let maar op, het gaat vast scoren als een malle.
Ik word echf een beetje Frankrijkmoe qua liedjes waarbij de boodschap mooier is dan het lied zelf.
Want eerlijk is eerlijk, een gezette danseres vind ik dus serieus wel een heel mooi idee. Want waarom ook niet. Wees wie je bent enzo. Maar ik baal gewoon dat de boodschap ook dit jaar weer van groter belang is dan het lied.
Dus:
[..]
Check.
Heel raar shot inderdaad. Maar misschien valt het met publiek straks minder op?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn dit ook steeds voor shots? De vloer ziet er raar uit zo, je ziet de rand van het podium en het beeld is niet recht. Plus je ziet straks mensen/vlaggen.
Ja die kerel vind ik wel tof. Nou ja even afwachten of die liefde morgen blijft. Anders ontvolg ik hem direct weer.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:54 schreef Fred_B het volgende:
Oh baby baby..quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:56 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Dacht heel even dat ik Britney Spears zag
De jaren met alleen vakjury zijn voorbij. Zoiets kan best nog wat rare hoge jury's krijgen, opeens 12 punten van Roemenië of Israel ofzo, maar het publiek kan hier niets mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word echf een beetje Frankrijkmoe qua liedjes waarbij de boodschap mooier is dan het lied zelf.
Want eerlijk is eerlijk, een gezette danseres vind ik dus serieus wel een heel mooi idee. Want waarom ook niet. Wees wie je bent enzo. Maar ik baal gewoon dat de boodschap ook dit jaar weer van groter belang is dan het lied.
Dus:
[..]
Check.
Kijk! Streng beleid!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die kerel vind ik wel tof. Nou ja even afwachten of die liefde morgen blijft. Anders ontvolg ik hem direct weer.
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 15:53:47İsrail | Kobi Marimi'nin ilk provasından bir video yayınlandı. #Israel #Rehearsal https://t.co/9O0K0MzVZu reageer retweet
Jupquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hou nooit zo van die "boodschap-acts" die met een vingertje naar het publiek/de kijker lijken te wijzen alsof je iets heel erg verkeerds doet.
Oekraïne 2016 gaf me toen ook dat gevoel.
Ik ben benieuwd. Echt. Hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees voor de punten die erop gegooid gaan worden door de welhaast doorgeslagen politieke correctheid in Europa.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa scoren denk ik niet. Half EU heeft een intense teringhekel aan FransenEn ik snap wel waarom
Mooiquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:58 schreef lashatumbai het volgende:
video Kobitwitter:Eurovisn_Turkey twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 15:53:47İsrail | Kobi Marimi'nin ilk provasından bir video yayınlandı. #Israel #Rehearsal https://t.co/9O0K0MzVZu reageer retweet
Ja, viel me ook op.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:56 schreef lashatumbai het volgende:
Wel bijzonder trouwens dat Duncan in het interview met Wiwi zegt dat Hans Pancake eigenlijk al wel heel blij was, dat het vooral gaat om meer close ups. Dat alles volgens plan gaat.
Tegenstrijdig met wat wij denken, horen en lezen tot nu toe.
Lijkt wel een maan...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:58 schreef lashatumbai het volgende:
video Kobitwitter:Eurovisn_Turkey twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 15:53:47İsrail | Kobi Marimi'nin ilk provasından bir video yayınlandı. #Israel #Rehearsal https://t.co/9O0K0MzVZu reageer retweet
Lag aan mijn WiFi. Dank!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn er veel aan het kijken, misschien moet je refreshen?
Maar die lijn is ook wel ontzettend dun.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus:
[..]
Check.
volgens mij kan Duncan niet liegen, dat zou je echt aan hem zien, onze puppyquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, viel me ook op.
Of ze houden het binnenskamers.
Hij reageert over alles trouwens heel relaxed, piano, shitty kleding, gelukkig maar.
Ook nog doof? Weer een boxje afgetiktquote:
Hij en Charly Luske hadden allebei The Voice moeten winnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:59 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
volgens mij kan Duncan niet liegen, dat zou je echt aan hem zien onze puppy
Nou in dit geval niet hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:59 schreef Unites het volgende:
[..]
Maar die lijn is ook wel ontzettend dun.
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 15:58:27Fransa | Bilal Hassani'nin ilk provasından bir video yayınlandı. #France #Rehearsal https://t.co/gFAaBWkp25 reageer retweet
12 point from Sweden go to.... FRANCEquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Echt. Hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees voor de punten die erop gegooid gaan worden door de welhaast doorgeslagen politieke correctheid in Europa.
Valt me nog mee dat Frankrijk niet eens KlimaatGreta het podium op heeft getrokken. Als backing.
We zullen zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De jaren met alleen vakjury zijn voorbij. Zoiets kan best nog wat rare hoge jury's krijgen, opeens 12 punten van Roemenië of Israel ofzo, maar het publiek kan hier niets mee.
Queen Poepz0rquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee we zijn niet allemaal queensDat in willen vullen voor iedereen gatverdamme
Ik quote Matt. Die zit daar. Met allemaal andere fanboys. Zou het niet raar vinden als meer dan de helft gay is.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bilal 50%. In zijn hoofd wel te verstaan
Notre Dame ook op de LED wand?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:02 schreef Aoibhin het volgende:
We kunnen een speciale Frankrijk bingokaart maken zo onderhand
tja wij hebben geen dove ballerina, zijn niet zweeds, alleen een bal en een pianoquote:
Ik denk ook niet dat Frankrijk wint hoor. Het perscentrum gaat daar nu vooral hard op door de boodschap.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:02 schreef Em31 het volgende:
Ik ben niet zo bang voor Frankrijk eigenlijkzal allemaal wel wat meevallen. Van Mercy werd tot op de dag van de finale ook nog gedacht dat ze zouden kunnen winnen
Welk land vertegenwoordigt hij?quote:
Wat een baas is dit. Goede stem ookquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:03 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zit ook hét publiek voor zulke inzendingen en slogans, die reactie hecht ik echt weinig waarde aanquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Frankrijk wint hoor. Het perscentrum gaat daar nu vooral hard op door de boodschap.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan zetten ze Frankrijk als land in ieder geval goed neer
klein beetje dimmen mag ook wel nuquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bilal 50%. In zijn hoofd wel te verstaan
Ja en een paar vluchtelingenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat Frankrijk niet eens KlimaatGreta het podium op heeft getrokken. Als backing.
Waarom wil iedereen altijd zo graag z'n hoofd laten uitvergroten?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:03 schreef lashatumbai het volgende:
Wel mooi vind ik het. Beter dan de schermen van Rusland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit gaat volgende week zaterdag heel indrukwekkend zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:58 schreef lashatumbai het volgende:
ego.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:04 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen altijd zo graag z'n hoofd laten uitvergroten?
Kalm aan Poep. Ga ff Netflixen anders als je hiervan gaat kotsen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:04 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen altijd zo graag z'n hoofd laten uitvergroten?
Kobiquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:03 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe versie klinkt wat bombastischer heb ik het ideequote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:00 schreef Em31 het volgende:
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 15:58:27Fransa | Bilal Hassani'nin ilk provasından bir video yayınlandı. #France #Rehearsal https://t.co/gFAaBWkp25 reageer retweet
De doorgeslagen politieke correctheid is een gevolg van de doorgeslagen lompheid en domheid aan de andere kant van het politieke spectrum. De extremen worden steeds extremer.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Echt. Hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees voor de punten die erop gegooid gaan worden door de welhaast doorgeslagen politieke correctheid in Europa.
past goed bij het optreden.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Nieuwe versie klinkt wat bombastischer heb ik het idee
Oh ik had dit even gemistquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:03 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jesse Klaver gaat zijn hele belbundel opbellen aan Frankrijkquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De doorgeslagen politieke correctheid is een gevolg van de doorgeslagen lompheid en domheid aan de andere kant van het politieke spectrum. De extremen worden steeds extremer.
Dan krijg je dus dat je als dikke mevrouw gaat dansen (niks mis mee) en dat dit meer waard zou zijn dan een danser met een normaal postuur.
Dat hadden ze vorig jaar alquote:
Misschien kunnen de Toppers dat kecke draaitafeltje nog even naar Tel Aviv sturen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Nieuwe versie klinkt wat bombastischer heb ik het idee
twitter:eurovisionisbae twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 16:04:53This is gonna be amazing https://t.co/X7mPxt7gzT reageer retweet
Precies dit. Wijze woorden.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De doorgeslagen politieke correctheid is een gevolg van de doorgeslagen lompheid en domheid aan de andere kant van het politieke spectrum. De extremen worden steeds extremer.
Dan krijg je dus dat je als dikke mevrouw gaat dansen (niks mis mee) en dat dit meer waard zou zijn dan een danser met een normaal postuur.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik had dit even gemistDe derde met spiegels/schermen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Dit ziet er heel classy uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:03 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze fotoquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Die heeft het te druk met zijn nieuwbakken vervuilerquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jesse Klaver gaat zijn hele belbundel opbellen aan Frankrijk
Ja voor deze content ben ik hier! Dankjewel Em31quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ja. We zijn het wel eens denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:04 schreef grazz het volgende:
[..]
dit gaat volgende week zaterdag heel indrukwekkend zijn
Respect hoor dat ze er durft te staan, maar je kan wel lullen over stereotypes, maar het is niet gezond en dat is de reden waarom dikkere vrouwen vaak belachelijk worden gemaakt. Mensen kunnen er niet met hun verstand bij dat je gewoon 20-30 jaar eerder sterft, puur door te vreten.quote:
Nou wil ik nog even een kleine nuance aanbrengen over stofwisselingsziektes bij een enkeling, maar verder eens hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Respect hoor dat ze er durft te staan, maar je kan wel lullen over stereotypes, maar het is niet gezond en dat is de reden waarom dikkere vrouwen vaak belachelijk worden gemaakt. Mensen kunnen er niet met hun verstand bij dat je gewoon 20-30 jaar eerder sterft, puur door te vreten.
Zo mooiquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:03 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard. Ik steek nog een sigaret opquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou wil ik nog even een kleine nuance aanbrengen over stofwisselingsziektes bij een enkeling, maar verder eens hoor.
Ik denk niet dat goed kunnen dansen de hoofdreden is dat ze daar staat. Het gaat om het maken van een punt (daar is ie weer).quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:09 schreef Greys het volgende:
Want zoals gezegd vind ik de zware danseres wel echt mooi gedaan. Want zij hoort daar net zo thuis als ieder ander die goed kan dansen.
Die discussie gaan we maar niet voeren hier in het rehearsaltopic. Da's meer iets voor LIF.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Respect hoor dat ze er durft te staan, maar je kan wel lullen over stereotypes, maar het is niet gezond en dat is de reden waarom dikkere vrouwen vaak belachelijk worden gemaakt. Mensen kunnen er niet met hun verstand bij dat je gewoon 20-30 jaar eerder sterft, puur door te vreten.
Ja dat is dus ook m'n dubbele gevoel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk niet dat goed kunnen dansen de hoofdreden is dat ze daar staat. Het gaat om het maken van een punt (daar is ie weer).
Echt super benieuwd.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:11 schreef lashatumbai het volgende:
en over 50 minuten Italië, The Last of The Mohicans, uuuhh Favorites
Ik denk dat hij gaat klappen tijdens zijn optredenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt super benieuwd.
Gewoon beetje nerveus voor.
Nu heb je het verklapt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gaat klappen tijdens zijn optreden
Toch wel spannendquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:11 schreef lashatumbai het volgende:
en over 50 minuten Italië, The Last of The Mohicans, uuuhh Favorites
Het is de laatste die eventueel écht met een winnersvibe kan komen. Als Italië enigszins tegenvalt is dat wel een mooie opsteker ja (al hoop ik wel dat het tof wordt, want ik vind het nummer tof).quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt super benieuwd.
Gewoon beetje nerveus voor.
500 jaar op moeten wachten.quote:
Spoilert!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gaat klappen tijdens zijn optreden
Nee hoor. De act is namelijk zwaar discriminerend: er staat geen lesbische geamputeerde autistische joodse negerin op het podium. Mogen die soms niet gezien worden!?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. We zijn het wel eens denk ik.
Want zoals gezegd vind ik de zware danseres wel echt mooi gedaan. Want zij hoort daar net zo thuis als ieder ander die goed kan dansen.Maar Frankrijk propt het allemaal zo door onze strot, door die geprojecteerde boodschappen.
En ik denk dus écht dat het beter gaat scoren dan we denken. Maar dan moet het 't dus hebben van de boodschap. Hmz..
Iemand zit te trollen, omdat ze die camerashots ook maar niets vindenquote:
quote:
Ik heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is de laatste die eventueel écht met een winnersvibe kan komen. Als Italië enigszins tegenvalt is dat wel een mooie opsteker ja (al hoop ik wel dat het tof wordt, want ik vind het nummer tof).
Maar goed ik heb een zak geld nog nooit een zangwedstrijd zien winnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:15 schreef ijs_beer het volgende:
Spanje heeft kennelijk erg veel geld tegen hun staging aangegooid.
START DE PETITIE EN DE HASHTAG!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee hoor. De act is namelijk zwaar discriminerend: er staat geen lesbische geamputeerde autistische joodse negerin op het podium. Mogen die soms niet gezien worden!?
Daar hebben ze ervaring mee, die hele samenleving is gespleten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:16 schreef Momo... het volgende:
[..]
Spanje schijnbaar, klinkt wel te moeilijk voor de Israele omroep
Daar denken ze in Azerbeidzjan anders over.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar goed ik heb een zak geld nog nooit een zangwedstrijd zien winnen.
~ Cruijff, bewerkt door IJs_beer
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zou het krampachtig willen noemen.quote:
Bjorkman en die enge Rus beggen to differ ben ik bang.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zag het ook meteen.quote:
Dat las ik ook meteen jaquote:
Sean over the odds, waar ie weinig waarde aan hecht.quote:
Oké oké, dan ben ik al wat minder bitterquote:
Ja dat was wel tof om even uit de mond van Matt te horenquote:
Deel is al gelekt, valt tegenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:16 schreef Aoibhin het volgende:
Benieuwd naar Spanje! Ik gun ze zo weer eens een succesje, zeker met dit leuke nummer
Podium is veel en veel te groot. Als ze uitzoomen zie je het publiek pas na 3-4 seconden in beeld komenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:19 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Tyfus zooi, dit krijg je dus als je een uur extra hebt om elk shot te perfectioneren.
Italie 2.0quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:21 schreef Amarinthe het volgende:
[ afbeelding ]
Vind die teksten erachter echt cringe hoor
Ik denk dat het wel mooi oogt met de fans in de golden circlequote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Podium is veel en veel te groot. Als ze uitzoomen zie je het publiek pas na 3-4 seconden in beeld komenZe hadden het publiek dichter op het podium moeten zetten.
Misschien vandaar al die verre shotsquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Podium is veel en veel te groot. Als ze uitzoomen zie je het publiek pas na 3-4 seconden in beeld komenZe hadden het publiek dichter op het podium moeten zetten.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:21 schreef Amarinthe het volgende:
[ afbeelding ]
Vind die teksten erachter echt cringe hoor
Je ziet hier niet de repetitie met de rook natuurlijk. Maar als ik hier rook en publiek bij denk vind ik het wel een fanastische staging voor een dergelijk saai nummerquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd had ik nu veel meer verwacht
inderdaad 13 in een dozijn teveelquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd had ik nu veel meer verwacht
Eens. Hij verkoopt het echt goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:23 schreef Greys het volgende:
Die John zelf is met al z'n charisma en stralendheid en sympathieke kop op zichzelf al de helft van de staging.
Vond Oostenrijk toch sympathieker vorig jaar. Had ook mogen winnen van mij. Was een heel goed nummerquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:23 schreef Greys het volgende:
Die John zelf is met al z'n charisma en stralendheid en sympathieke kop op zichzelf al de helft van de staging.
Dat is de stand in toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:23 schreef Majkool het volgende:
https://twitter.com/joselillo6252/status/1126595708482723842
echt zo jammer, had 'm gewoon lekker bij het publiek gelaten
Er staan nog mensen tussen hequote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jeetje wat een lelijke mensen, welk land is dit?quote:
Ja gewoon met de neptrompetters! Was ik helemaal tevreden. Wellicht had ie gewoon tussen het publiek door moeten lopen net als bij de nationale finale.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:23 schreef Majkool het volgende:
https://twitter.com/joselillo6252/status/1126595708482723842
echt zo jammer, had 'm gewoon lekker bij het publiek gelaten
Podium loopt af in een soort punt aan de voorkant. Voor die punt staan mensen (dat zag je in dat filmpje). Das best ver wegquote:
quote:
Ja maar tussen het podium en die punt staan dus ook nog mensenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Podium loopt af in een soort punt aan de voorkant. Voor die punt staan mensen (dat zag je in dat filmpje). Das best ver weg
Komen daartussen niet nog mensen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Podium loopt af in een soort punt aan de voorkant. Voor die punt staan mensen (dat zag je in dat filmpje). Das best ver weg
Ik vond de NSF staging in het begin heel amateuristisch en stom (Joan Franka's bandje vibes) maar achteraf vond ik die kneuterigheid eigenlijk best wel leukquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:24 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja gewoon met de neptrompetters! Was ik helemaal tevreden. Wellicht had ie gewoon tussen het publiek door moeten lopen net als bij de nationale finale.
Waarom geen feesttoetertjes?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:25 schreef Amarinthe het volgende:
[ afbeelding ]
Van rtve stream kunnen alleen spanjaarden zien nu
Ah is dat zo? Wat een gekke plek om mensen neer te zettenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar tussen het podium en die punt staan dus ook nog mensen
Kunnen wij niet ruilen met Azerbeidzjan morgen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:19 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Tyfus zooi, dit krijg je dus als je een uur extra hebt om elk shot te perfectioneren.
Ja, maar op het ESF zouden ze daarmee natuurlijk gewoon 21e zijn geworden.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond de NSF staging in het begin heel amateuristisch en stom (Joan Franka's bandje vibes) maar achteraf vond ik die kneuterigheid eigenlijk best wel leuk
Wij morgen ruilen met Azerbeidzjan morgenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:26 schreef MMF93 het volgende:
Oke heb even de filmpjes teruggekeken, en het is wel een opvallend groot verschil bij Zweden qua camerawerk hoor. Sjongejongejonge, dat zeg ik ervan
Dat vond ik ook een toffe.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vond Oostenrijk toch sympathieker vorig jaar. Had ook mogen winnen van mij. Was een heel goed nummer
De fuqgquote:
dmv de gopro camera die hij vast houdtquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
the audience will show up on the LED backdrop
Waar zijn de tijden gebleven dat er geen echte mensen op het beeld mochten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
Dat is slim. Maar had véél beter gepast bij de trompetter-hos-versie imho.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
Omdat AVROTROSquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft iedereen zulks leuke creatieve staging en wij een keyboard op stelten en een discobal?
Daarom juist. Je wil toch niet 20x hetzelfde? Lekker rustig en normaal er tussendoorquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft iedereen zulks leuke creatieve staging en wij een keyboard op stelten en een discobal?
Less is morequote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Omdat wij daarmee gaan winnen ome Mani.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Omdat je daar dit jaar mee kunt winnen!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Er gebeurt juist teveel, en dat kunnen wij met onze prikkelverwerking niet aanquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
De staging van Spanje is natuurlijk gemaakt voor FOK. Hier zitten immers veel autisten. ADHD in het kwadraat![]()
![]()
Hebben ze het nu over ons forum?quote:
quote:
Ze zijn Griekenland ook alweer vergeten? En Portugal. En Tsjechië? En en en.quote:
Boh boh. Jong en strak dit dat.quote:
2/10 erg matig en niet goed uitgewerkt neefquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Boh boh. Jong en strak dit dat.![]()
![]()
was dat een goede imitatie?![]()
Het lijkt 2017 wel wat dat betreftquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Weer die fokking pan-out shots de hele tijd.
Niet van mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Boh boh. Jong en strak dit dat.![]()
![]()
was dat een goede imitatie?![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2/10 erg matig en niet goed uitgewerkt neef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |