Dat is wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.quote:
En laten het hetquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En laten het het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.
Je bent zelf een wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.
En vaak onder de noemer van die ene TT.DE VBL-SC
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je bent zelf een wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.
Alcoholist.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn tong likt je moeder anders nog behoorlijk.
Die van Apple werkt met Bluetoothquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:38 schreef Saind het volgende:
Zijn er draadloze muizen die zonder zo'n USB dongle werken?
Alle bluetooth muizen als je laptop bluetooth heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:38 schreef Saind het volgende:
Zijn er draadloze muizen die zonder zo'n USB dongle werken?
Hoe werken die dongles, is dat bluetooth?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Alle bluetooth muizen als je laptop bluetooth heeft.
Infra toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe werken die dongles, is dat bluetooth?
Verschilt volgens mij. Vroeger had je veel IR dongles, tegenwoordig is het allemaal bluetooth dacht ik. Maar de laatste keer dat ik een muis heb gekocht waren de meesten nog bedraadquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe werken die dongles, is dat bluetooth?
wifiquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:45 schreef Saind het volgende:
Type verbinding: Draadloze 2.4GHz-verbinding
alsnog geen idee wat dat betekent
Wifi op standaard bandbreedte. (Wat DP zegt dus)quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:45 schreef Saind het volgende:
Type verbinding: Draadloze 2.4GHz-verbinding
alsnog geen idee wat dat betekent
Maar voor de muis? Da's toch gekquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wifi op standaard bandbreedte. (Wat DP zegt dus)
Maar je kan ook wifi op 5GHz zetten tegenwoordig. Minder netwerken op die bandbreedte dus minder storingsgevoelig volgens mij.
Wat voor dongle dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar voor de muis? Da's toch gek
Dan snap ik ook niet echt wat die dongle in m'n laptop doet, is dat kleine ding een extra wifi ontvanger?
Mja is idd geen bluetooth. Moet ik dus nieuwe muis kopen om hem zonder zo'n ding aan te sluiten. M'n nieuwe laptop heeft alleen USB-C dus ik moet per se een USB hub gebruiken om m'n muis aan te sluitenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat voor dongle dan?
Wist het ook niet dat zelfs muizen op die techniek werkten eigenlijk. Geen verstand van verder maar die bandbreedte is al zo propvol, en dan dit soort apparaten er ook nog bij.
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:50 schreef Doublepain het volgende:
Wat is een dongle? USB wat je erbij krijgt?
Eens. Ik gebruik zelfs op kantoor de touchpad van Macbook in externe monitor set up. Had eerder altijd los trackpad.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:52 schreef Doublepain het volgende:
Met een Macbook heb je geen muis nodig, touchpadgod @:scrummie2.0
Dit snap ik nietquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:52 schreef Doublepain het volgende:
Met een Macbook heb je geen muis nodig, touchpadgod @:scrummie2.0
Over het algemeen zijn die van een bagger kwaliteit vergeleken met Macbook.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit snap ik niet
alle laptops hebben toch touchpad
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn die van een bagger kwaliteit vergeleken met Macbook.
Touchpad van de Mac is echt 10 niveau's hoger dan de rest, geen grap Saind.quote:
ze zijn wat doorgeschoten bij die laatste MBP, heb je een trackpad van 20x10 cm.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Touchpad van de Mac is echt 10 niveau's hoger dan de rest, geen grap Saind.
Gebruik liever touchpad dan muis en dat heb ik bij mijn thinkpad juist niet
Zag het ja, gelukkig is die van mij uit 2012 nog steeds top, gaat nog steeds zonder moeite meequote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ze zijn wat doorgeschoten bij die laatste MBP, heb je een trackpad van 20x10 cm.
Beter Huawei matebook x proquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zag het ja, gelukkig is die van mij uit 2012 nog steeds top, gaat nog steeds zonder moeite mee
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is de schuld van de Rabobank xD
Goeiedag zeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik zou nog liever vrijgezel zijn, al was jij de enige man op de aardbol.
Ja, het scheelt dat ik de edit-history kan terug lezen...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeiedag zeg.
Wat gemeen om saind zo uit het niets zo te dissen.
Zullen wij eens datenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, het scheelt dat ik de edit-history kan terug lezen...
Minder dan een maaaaaaaand. Lekker.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
nog 27 dagen, 7 uur, 24 minuten & 2 seconden... #countdown
Kermis hequote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Volendamse kermis, moet ik ooit heen ja..
Ben jij daar voor aan het aftellen?
Denken dat mensen uit Volendam kunnen tellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Volendamse kermis, moet ik ooit heen ja..
Ben jij daar voor aan het aftellen?
Wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denken dat mensen uit Volendam kunnen tellen.
Die uit Den Haag wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
7 strepenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar in Volendam kom je dan weer meestal boven de 20 uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan schommel je alsnog zo tussen de 5 en de 15
Is dit grappig ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar in Volendam kom je dan weer meestal boven de 20 uit.
Alsof jij uit volendam komt johquote:
India superpower 2020quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
We moeten echt heel bang zijn voor superpower India;
[ afbeelding ]
Het Europees Kampioenschap Jeugd bowlen is volgend jaar in Tilburg. Hoe goed is die van jou?quote:
Die mensen die stinken altijd, geen wonder dat ze een luikje openlatenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
We moeten echt heel bang zijn voor superpower India;
[ afbeelding ]
Mijn wat?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het Europees Kampioenschap Jeugd bowlen is volgend jaar in Tilburg. Hoe goed is die van jou?
Bowlen is voor marginalen en bedrijfsuitjes.quote:
Mist hier iets?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bowlen is marginalen en bedrijfsuitjes.
En nu?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker. Deed ik vroeger altijd in de vla.
dubbelvla?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is toch vies.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik nog steedsquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren haar te daten. Misschien kan jij een mediator hierin zijn, of zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er bloeit iets moois tussen @:samzz en @:onlogisch
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren haar te daten. Misschien kan jij een mediator hierin zijn, of zo.
Dat bloeit al járen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er bloeit iets moois tussen @:samzz en @:onlogisch
Bank, Lucifer, chocola. Zeker een goede avond.quote:
We need to take it to the next level. Je weet wel, lieve wat DM's in mijn digitale oor fluisteren en zo.quote:
Wie ben jijquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bank, Lucifer, chocola. Zeker een goede avond.
Toch wel puur?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, dat doe ik al lang. Let je wel op.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We need to take it to the next level. Je weet wel, lieve wat DM's in mijn digitale oor fluisteren en zo.
Onlo zijn digitale lover.quote:
Nou, tyft eens lekker op danquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, dat doe ik al lang. Let je wel op.
[..]
Onlo zijn digitale lover.
Flikker eens op met dit gejank.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We need to take it to the next level. Je weet wel, lieve wat DM's in mijn digitale oor fluisteren en zo.
Hoi. Ik ken jou wel. Uit Singles. Geloof ik.quote:
De laatste dateert van de dag vóór valentijnsdag. Ik maar wachten en wachtenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
FLIKKER OP DAT BEN IK AL.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik heb die al gebinged.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Waardeloze lover ben ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De laatste dateert van de dag vóór valentijnsdag. Ik maar wachten en wachten
WTFquote:
twitter:0nlogisch twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 09:37:06@FRFC1908 vergeten jullie niet even te stemmenhttps://t.co/tZ0oRwh4Cy reageer retweet
Ik zou op Gini stemmen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:33 schreef onlogisch het volgende:
Mooi om te zien dat na mijn tweet richting mijn vrienden van FRFC de poll op ad.nl duidelijke vormen begint aan te nemen[ afbeelding ]twitter:0nlogisch twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 09:37:06@:FRFC1908 vergeten jullie niet even te stemmenhttps://t.co/tZ0oRwh4Cy reageer retweet
True.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Don't care,vrouwen moeten sowieso hun bakkes houwe.
Alleen als je jurken en schoenen voor me koopt.quote:
Ik werk voor Kering...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als je jurken en schoenen voor me koopt.
Ik ben meer van Collectif en Lady V. AMQ is te duur voor mijquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van alle brands is AMQ nog altijd mijn favoriet.
Ja, echt goedkoop is het niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben meer van Collectif en Lady V. AMQ is te duur voor mij.
Maar ik bedoelde de Kering brands. Uiteindelijk heb ik alleen Gucci en AMQ kleding/accessoires. Maar niks zelf gekocht, waren cadeaus van collegas. Ik vind het ook te duur...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben meer van Collectif en Lady V. AMQ is te duur voor mij.
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde de Kering brands. Uiteindelijk heb ik alleen Gucci en AMQ kleding/accessoires. Maar niks zelf gekocht, waren cadeaus van collegas. Ik vind het ook te duur...
Mmmmkayquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Don't care,vrouwen moeten sowieso hun bakkes houwe.
Schijnbaar kon je er ook shisha roken maar sinds kort heeft de provincie een verbod erop gezet.quote:
Vrijdag 7 juni, en jij woont ergens in West-Brabant, toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:47 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM zakt zojuist door zijn bureaustoel.
Benieuwd wat @:Caland @:JanCees @:Doublepain @:Lenny_Leonard @:KingRoland @:maxi-mus hiervan vinden.
Benieuwd wat @:Caland @:JanCees @:Doublepain @:Lenny_Leonard @:KingRoland @:maxi-mus hiervan vinden.
Oh jee. Hopelijk gaat het goed met René.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat het eerder aan het gewicht van @GGMM ligt. Door een bureaustoel heen zakken gebeurt meestal omdat de stoel het gewicht niet langer houdt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh jee. Hopelijk gaat het goed met René.
@:ggmm ???
En koop eens fatsoenlijke stoelen man. Door je stoel heen zakken.
Ik wist niet dat GGMM viesdik was. Wel dat hij, itt ons, zijn lichaam niet als een tempel ziet. Maar dit gaat toch wel ver.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder aan het gewicht van @:GGMM ligt. Door een bureaustoel heen zakken gebeurt meestal omdat de stoel het gewicht niet langer houdt.
Het is in een jaar tijd helemaal de verkeerde kant opgegaan met die jongen. Zonde wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat GGMM viesdik was. Wel dat hij, itt ons, zijn lichaam niet als een tempel ziet. Maar dit gaat toch wel ver.
Al las ik laatst ook dat ie geen kiwi's meer eet.
Nou enquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:36 schreef Marsenal het volgende:
Morning
Zojuist besloten dit weekend naar de efteling te gaan
Veel plezier met je vriendje.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:36 schreef Marsenal het volgende:
Morning
Zojuist besloten dit weekend naar de efteling te gaan
Oh dan met je moeder. Heb ik vannacht ook een hoop plezier mee gehad.quote:
Hahahaha hoe dan precies, knijp je dan het slangetje dicht in de hoop een reflex te zien ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dan met je moeder. Heb ik vannacht ook een hoop plezier mee gehad.
Wow mad.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hahahaha hoe dan precies, knijp je dan het slangetje dicht in de hoop een reflex te zien ofzo?
Ik ben het aan het verwerken. Beetje diarree voor morgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe is het vriend, nog aan het huilen?
komt goedquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben het aan het verwerken. Beetje diarree voor morgen.
Doe normaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sterktequote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Benen finaal de tering in helpen natuurlijk
quote:
Mietje.quote:
Niemand geeft een neuk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:18 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een nieuwe PI jongens: [ afbeelding ]
Past niet echt bij je.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:18 schreef Doublepain het volgende:
Wat ontzettend super, man!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:18 schreef Doublepain het volgende:
haha wow furieusquote:
Wow. Nu je het zegt, wat een eye-openerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind een grote letter S wel bij me passen
De S van Sukkel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind een grote letter S wel bij me passen
WAAROM TAG JE MIJ NOOITquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De S van Sukkel.![]()
![]()
![]()
Mokerharde diss
@:Scrummie2.0 @:JanCees @:GGMM @:El-Stinho @:maxi-mus @:johannes_vermeer @:Coco. @:Lenny_Leonard @:Jojoortje @:Saind @:Caland @:KnutdeIJsbeer @:napoleonfour
@Tjackaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:26 schreef JanCees het volgende:
ga denk ik battlefield spelen
niks anders te doen namelijk
Je kan ook vast een pilsje pakken maat.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:26 schreef JanCees het volgende:
ga denk ik battlefield spelen
niks anders te doen namelijk
@Tjackaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wow bek dicht tegen JC teringflikkertje. Optyfen en gauw.
Laat me eens met rust, zelfgeile idioot.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De S van Sukkel.![]()
![]()
![]()
Mokerharde diss
@:Scrummie2.0 @:JanCees @:GGMM @:El-Stinho @:maxi-mus @:johannes_vermeer @:Coco. @:Lenny_Leonard @:Jojoortje @:Saind @:Caland @:KnutdeIJsbeer @:napoleonfour
IK GA GELIJK KIJKENquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:27 schreef Caland het volgende:
Even iemand ervan lanks gegeven in het ajaxtoppa
mn hele bek is opgezetquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan ook vast een pilsje pakken maat.
Zuig mijn ballen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wow bek dicht tegen JC teringflikkertje. Optyfen en gauw.
Ik ookquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:27 schreef Caland het volgende:
Even iemand ervan lanks gegeven in het ajaxtoppa
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:29 schreef JanCees het volgende:
hoe eject je een spel op ps4 zonder op te staan
Zo dan!!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De S van Sukkel.![]()
![]()
![]()
Mokerharde diss
fifa 18 verwijderdquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
System > Storage > *spel* > Delete
uit mijn hoofd
quote:
Ga turf steken, gek.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:01 schreef Zipportal het volgende:
KLB / Derksen, Gijp en Genee
VBL ON TOUR.
Dan heb ik anderszins nog wel een akkertje voor je dat je kunt ploegen, boer Koekoek.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zit hier niet in de grond, molrat.
Hey Drizzt, nog van harte met het kampioenschap van Osnabrück in de 3. Liga. Dit moet echt een topjaar zijn voor jou.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het gaat hier weer hard tegen hard.
4 ploegen van Twente kampioen, Osnabrück kampioen, Schalke verzekerd van lijfsbehoud, Mansfield dat helaas faalde tegen MK Dons maar nog playoffs om promotie naar de League One kan spelen... het is een goed jaar geweest op voetbalgebiedquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:08 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hey Drizzt, nog van harte met het kampioenschap van Osnabrück in de 3. Liga. Dit moet echt een topjaar zijn voor jou.
Okequote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
4 ploegen van Twente kampioen, Osnabrück kampioen, Schalke verzekerd van lijfsbehoud, Mansfield dat helaas faalde tegen MK Dons maar nog playoffs om promotie naar de League One kan spelen... het is een goed jaar geweest op voetbalgebiedAl helemaal als Mansfield echt weet te promoveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |