Dat is wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.quote:
En laten het hetquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En laten het het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.
Je bent zelf een wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.
En vaak onder de noemer van die ene TT.DE VBL-SC
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je bent zelf een wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.
Alcoholist.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn tong likt je moeder anders nog behoorlijk.
Die van Apple werkt met Bluetoothquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:38 schreef Saind het volgende:
Zijn er draadloze muizen die zonder zo'n USB dongle werken?
Alle bluetooth muizen als je laptop bluetooth heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:38 schreef Saind het volgende:
Zijn er draadloze muizen die zonder zo'n USB dongle werken?
Hoe werken die dongles, is dat bluetooth?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Alle bluetooth muizen als je laptop bluetooth heeft.
Infra toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe werken die dongles, is dat bluetooth?
Verschilt volgens mij. Vroeger had je veel IR dongles, tegenwoordig is het allemaal bluetooth dacht ik. Maar de laatste keer dat ik een muis heb gekocht waren de meesten nog bedraadquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe werken die dongles, is dat bluetooth?
wifiquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:45 schreef Saind het volgende:
Type verbinding: Draadloze 2.4GHz-verbinding
alsnog geen idee wat dat betekent
Wifi op standaard bandbreedte. (Wat DP zegt dus)quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:45 schreef Saind het volgende:
Type verbinding: Draadloze 2.4GHz-verbinding
alsnog geen idee wat dat betekent
Maar voor de muis? Da's toch gekquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wifi op standaard bandbreedte. (Wat DP zegt dus)
Maar je kan ook wifi op 5GHz zetten tegenwoordig. Minder netwerken op die bandbreedte dus minder storingsgevoelig volgens mij.
Wat voor dongle dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar voor de muis? Da's toch gek
Dan snap ik ook niet echt wat die dongle in m'n laptop doet, is dat kleine ding een extra wifi ontvanger?
Mja is idd geen bluetooth. Moet ik dus nieuwe muis kopen om hem zonder zo'n ding aan te sluiten. M'n nieuwe laptop heeft alleen USB-C dus ik moet per se een USB hub gebruiken om m'n muis aan te sluitenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat voor dongle dan?
Wist het ook niet dat zelfs muizen op die techniek werkten eigenlijk. Geen verstand van verder maar die bandbreedte is al zo propvol, en dan dit soort apparaten er ook nog bij.
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:50 schreef Doublepain het volgende:
Wat is een dongle? USB wat je erbij krijgt?
Eens. Ik gebruik zelfs op kantoor de touchpad van Macbook in externe monitor set up. Had eerder altijd los trackpad.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:52 schreef Doublepain het volgende:
Met een Macbook heb je geen muis nodig, touchpadgod @:scrummie2.0
Dit snap ik nietquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:52 schreef Doublepain het volgende:
Met een Macbook heb je geen muis nodig, touchpadgod @:scrummie2.0
Over het algemeen zijn die van een bagger kwaliteit vergeleken met Macbook.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit snap ik niet
alle laptops hebben toch touchpad
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn die van een bagger kwaliteit vergeleken met Macbook.
Touchpad van de Mac is echt 10 niveau's hoger dan de rest, geen grap Saind.quote:
ze zijn wat doorgeschoten bij die laatste MBP, heb je een trackpad van 20x10 cm.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Touchpad van de Mac is echt 10 niveau's hoger dan de rest, geen grap Saind.
Gebruik liever touchpad dan muis en dat heb ik bij mijn thinkpad juist niet
Zag het ja, gelukkig is die van mij uit 2012 nog steeds top, gaat nog steeds zonder moeite meequote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ze zijn wat doorgeschoten bij die laatste MBP, heb je een trackpad van 20x10 cm.
Beter Huawei matebook x proquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zag het ja, gelukkig is die van mij uit 2012 nog steeds top, gaat nog steeds zonder moeite mee
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is de schuld van de Rabobank xD
Goeiedag zeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik zou nog liever vrijgezel zijn, al was jij de enige man op de aardbol.
Ja, het scheelt dat ik de edit-history kan terug lezen...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeiedag zeg.
Wat gemeen om saind zo uit het niets zo te dissen.
Zullen wij eens datenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, het scheelt dat ik de edit-history kan terug lezen...
Minder dan een maaaaaaaand. Lekker.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
nog 27 dagen, 7 uur, 24 minuten & 2 seconden... #countdown
Kermis hequote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
nog 27 dagen, 7 uur, 24 minuten & 2 seconden... #countdown
Nee...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Volendamse kermis, moet ik ooit heen ja..
Ben jij daar voor aan het aftellen?
Denken dat mensen uit Volendam kunnen tellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Volendamse kermis, moet ik ooit heen ja..
Ben jij daar voor aan het aftellen?
Wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denken dat mensen uit Volendam kunnen tellen.
Die uit Den Haag wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
7 strepenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar in Volendam kom je dan weer meestal boven de 20 uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan schommel je alsnog zo tussen de 5 en de 15
Is dit grappig ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar in Volendam kom je dan weer meestal boven de 20 uit.
Alsof jij uit volendam komt johquote:
India superpower 2020quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
We moeten echt heel bang zijn voor superpower India;
[ afbeelding ]
Het Europees Kampioenschap Jeugd bowlen is volgend jaar in Tilburg. Hoe goed is die van jou?quote:
Die mensen die stinken altijd, geen wonder dat ze een luikje openlatenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
We moeten echt heel bang zijn voor superpower India;
[ afbeelding ]
Mijn wat?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het Europees Kampioenschap Jeugd bowlen is volgend jaar in Tilburg. Hoe goed is die van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |