abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186734620
Ja, hoi. Van de week mijn eerste echte cabrio gekocht. (Ik had al een Suzuki Samurai maar dat is meer een Targa) Een Renault Megane 2.0 Karmann. Ik had al een tijdje een mooie cabriomuts en wilde daar een bijpassende auto bij. Zijn er nog meer dakloze rijders op Fok!?

pi_186736701
Verkapt vlog :r :r reclame topic?
  vrijdag 10 mei 2019 @ 01:54:46 #3
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_186736868
Topless auto :D
pi_186737371
Wel een gehad.
De Geo metro .
Ook wel de Suzuki Swift cabrio .
Ding was van de jaren 90.
Leuk kleine wagen .

De Suzuki sj410 was ook leuk.
Helaas dingen rotte sneller dan ijzer in water .
De Suzuki x90 Targa dakje .

Leuk in de zomer , klote in de winter
  vrijdag 10 mei 2019 @ 07:54:41 #5
483689 Delain1987
Eenvoudige boerenlul
pi_186738021
nee, ik heb alleen een auto waarvan de "kofferbak" cabrio is :9
Normal is not the norm, it's just a uniform
pi_186738278
Ik heb wel een kekke Sparta met kettingaandrijving en die heeft ook geen dak.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 11:43:40 #7
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_186741258
Nee helaas geen cabrio hier. Lijkt me wel lekker, ik zou volgens mij ook de uitzondering zijn die een cabrio zoveel mogelijk open zou rijden. Vaak zie je die dingen rijden met het dak dicht ook al is het lekker weer, waarom koop je zo'n ding dan... :{
Life's like music, get the rhythm..
pi_186741366
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:43 schreef NoComment het volgende:
Nee helaas geen cabrio hier. Lijkt me wel lekker, ik zou volgens mij ook de uitzondering zijn die een cabrio zoveel mogelijk open zou rijden. Vaak zie je die dingen rijden met het dak dicht ook al is het lekker weer, waarom koop je zo'n ding dan... :{
Mee eens. Enige keren dat ik t dak dicht doe is als ik langzaam rijdt/stilsta en het regent... Deze week gewoon met mijn cabriomuts op en winterjas aan gereden :9
pi_186741455
quote:
Zijn vaak vrouwen die bang zijn dat hun kapsel verwaait.

En ik erger mij er ook aan vooral op mooie dagen.
pi_186746078
had een mr2 met targa, normale cabrios zijn meestal niet zo, zeker met meer dan 2 stoelen.
pi_186774026
MX-5 hier:

't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_186776176
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 22:00 schreef SuzukiSwift het volgende:
MX-5 hier:

[ afbeelding ]
Lekker, waar is dat? Heb weleens de nieuwste MX5 meegekregen en dat is echt een heerlijke wagen!

Zelf heb ik geen cabrio. Wel een Mégane zoals TS gehad. Speciaal gekocht voor de vakantie. Afgelopen zomer probeerde ik dat weer, door een Peugeot 205 CTi 1.9 te kopen. Erg leuke auto, maar het dak scheurde na paar keer gebruiken flink en was de liefde zo bekoeld dat ik 'm weer verkocht heb en gewoon met de BMW op vakantie ben gegaan.

De Mégane was wel goed bevallen. Al begaf de dag van vertrek de dynamo het. Alleen ben ik zelf niet zo een cabrio dude. Wel leuk voor af en toe, maar in de zomervakantie was het vaak gewoon te heet (voor mij). Ideale temperatuur is rond de 20/25 graden voor mij. Ik was die vakantie wel lekker bruin geworden *O*

pi_186776577
quote:
Waarom koopt iemand een Porsche en rijdt die ook fatsoenlijke snelheden?

Een felle zon kan best vervelend zijn en op een gegeven moment kan het veel te heet worden, dan is de kap sluiten wel lekker. Verder zorgt het rijden met de kap open voor veel herrie en veel cabrio's daar moet de kap handmatig bediend worden en dat staat mensen tegen om altijd te doen
pi_186776803
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 23:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom koopt iemand een Porsche en rijdt die ook fatsoenlijke snelheden?

Een felle zon kan best vervelend zijn en op een gegeven moment kan het veel te heet worden, dan is de kap sluiten wel lekker. Verder zorgt het rijden met de kap open voor veel herrie en veel cabrio's daar moet de kap handmatig bediend worden en dat staat mensen tegen om altijd te doen
Precies dat. Met de zomer (zie mijn post hierboven) was het met 35 graden echt niet lekker meer. Ook op de snelweg zit je gewoon constant in de brandende zon. En nou ben ik al niet echt een zonaanbidder.
pi_186782308
Hier een E93 335i. Heerlijke bak, rij ook meestal wanneer het zonnetje schijnt met het dak open, ook wanneer het wat kouder is. Stoelverwarming en climate control zorgt ervoor dat het warm blijft.

Enige nadeel is dat hij behoorlijk zuipt. Bij normaal rijgedrag binnen de bebouwde kom doet die al 1 op 6/7, laat staan wanneer je een beetje het gas intrapt.
  zondag 12 mei 2019 @ 12:43:48 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_186782343
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:52 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Zijn vaak vrouwen die bang zijn dat hun kapsel verwaait.

En ik erger mij er ook aan vooral op mooie dagen.
Waarom erger jij je er aan als het jouw auto niet is? Raar.

Ik rij ook cabrio. Soms, als er veel pollen zijn of de zon te fel en ik geen petje bij me heb hou ik het dak dicht.

Mercedes SLK trouwens. Ben op zoek naar een leuke Smart Roadster voor erbij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 12 mei 2019 @ 12:46:36 #17
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_186782401
Ford Focus CC hier B-)

pi_186789349
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 23:29 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Lekker, waar is dat?
Dat is bij de Nufenenpas in Zwitserland.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_186789871
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 18:24 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

Dat is bij de Nufenenpas in Zwitserland.
Ah die heb ik weleens met m'n werkbus gereden, erg mooie route!
pi_186800587
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 00:02 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Precies dat. Met de zomer (zie mijn post hierboven) was het met 35 graden echt niet lekker meer. Ook op de snelweg zit je gewoon constant in de brandende zon. En nou ben ik al niet echt een zonaanbidder.
Ik heb een BMW Z4 cabrio 8-)

Op vakantie in Italie ofzo heb ik ook wel eens met het dak dicht gereden en de airco aan ~:)
Was gewoon niet leuk meer met die hitte.....

En tijdens het rijden op snelweg en op het platteland valt dat wel mee, maar in een stad van stoplicht naar stoplicht of in de file wordt het knap warm....

Oh, en voor de niet-cabriorijders; dat veel cabriorijders een petje op hebben is niet om "stoer" te doen
Dat is ook vanwege de zon :D

[ Bericht 2% gewijzigd door bluemoon23 op 13-05-2019 02:38:37 ]
pi_186802931
Kheb een E36 cabrio O+ vorige week weer door de APK gekomen. Lekt nog wel heel veel olie.

Lijkt een oude grafbak (en is het ook want plaatdeel linksvoor is nu half wit geworden) maar wel volledig elektrisch dak. Helaas een handbak en geen vermogen (318i) maar met een cabrio heb je ook geen haast.

En no offence maar ik vind de meeste cabrio's hier toch wel vrouwenbakken. De nieuwe cabrio's zijn ook allemaal van die bolle dingen. Alleen dikke cabrio's zoals de BMW's en Audi's zijn onbetaalbaar.
Facts don't care about your feelings
pi_186802936
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 02:24 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

En tijdens het rijden op snelweg en op het platteland valt dat wel mee, maar in een stad van stoplicht naar stoplicht of in de file wordt het knap warm....
Mwah, dat vind ik persoonlijk wel meevallen. In dat geval gaat ging bij mij gewoon de airco aan, zelfs met het dak omlaag. De aircopomp in mijn auto is al een tijdje kapot*, maar zelfs bij temperaturen van 30ºC vind ik het erg verfrissend om gewoon het dak naar beneden te doen en de (rij)wind door de auto te laten gaan.

Voor wat betreft het topic: ik rij inmiddels al zo'n 3 jaar in een Peugeot 206 cc 2.0-16v met de bijnaam François. Ik kan me herinneren dat ik als klein kind daar nog een schaalmodel van heb gehad – mét werkend klapdak! Daar was ik enorm door gefascineerd O+

In de zomer is 't heerlijk om door het Limburgse heuvelland te rijden, zelfs een ritje naar het werk of de supermarkt geeft me dan het gevoel dat ik op vakantie ben. Ik zou niet anders meer willen.

In de winter heb ik "gewoon" een gesloten auto met alle gemakken van dien door het stalen dak. Een praktische auto is 't dan nog steeds niet, want zelfs in gesloten toestand krijg je er met wat geluk een bijzettafel van de IKEA in, en je kunt met héél veel moeite twee volwassen mensen op de "achterbank" kwijt (als je het al een achterbank kunt noemen). Maar goed, daar heb je een cabrio ook niet voor en voor tripjes naar de IKEA ruil ik meestal een dag met mijn broertje van auto :+

* Ik zou de airco graag laten repareren, maar het is niet zeker of de aircopomp simpelweg is vastgelopen (te verhelpen door een nieuwe aircopomp van ¤400) of uit elkaar is gesprongen, met het risico op kleine stukjes metaal in de aircoleidingen waarbij de aircoleidingen ook helemaal moeten worden gereinigd, da's nog eens ¤300 daarbovenop. Als je in dat geval enkel de aircopomp vervangt krijg je vanzelf weer metaalstukjes in de pomp, waardoor die wéér kapotgaat).

Als student zijnde kan ik elke euro maar één keer uitgeven, en dan vind ik andere dingen belangrijker (afgelopen jaar is François getrakteerd op een nieuwe distributieriem, nieuwe koppeling en nieuwe bobine, bij elkaar toch ook snel ¤1.500). Totdat ik een vaste baan heb en ik meer geld aan de kant kan zetten, hebben dat soort dingen prioriteit. En zolang het dak werkt, heb ik niks te klagen :7

[ Bericht 2% gewijzigd door J.Appleseed op 13-05-2019 10:38:49 ]
pi_186803007
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 12:41 schreef MaximumRush het volgende:
Hier een E93 335i. Heerlijke bak, rij ook meestal wanneer het zonnetje schijnt met het dak open, ook wanneer het wat kouder is. Stoelverwarming en climate control zorgt ervoor dat het warm blijft.

Enige nadeel is dat hij behoorlijk zuipt. Bij normaal rijgedrag binnen de bebouwde kom doet die al 1 op 6/7, laat staan wanneer je een beetje het gas intrapt.
Netjes, heb je de facelift? Ik heb een M135i dus denk ik zelfde blok of heb jij de N54? Heb ook gekeken naar de E93 maar de meeste zijn afgetrapte turkenbakken.
  maandag 13 mei 2019 @ 10:28:28 #24
78918 SeLang
Black swans matter
pi_186803054
Lekker in de brandende zon.
Er is een reden dat Groot Brittannië het land is waar (procentueel) de meeste cabrio's worden verkocht :D

Totaal onpraktisch in de meeste landen, maar ik begrijp de passie wel van de liefhebbers hier :).
Hobby's zijn cool.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_186803149
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 10:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Netjes, heb je de facelift? Ik heb een M135i dus denk ik zelfde blok of heb jij de N54? Heb ook gekeken naar de E93 maar de meeste zijn afgetrapte turkenbakken.
Nee, ik heb de N54. Hij is netjes dealer onderhouden en niet afgetrapt door de vorige eigenaar. Stond te koop bij de dealer. De BMW dealer was in mijn vorige functie een relatie van mij dus kon hem meekrijgen tegen inkoopprijs.
pi_186803859
2 maanden geleden een soulred Mazda MX5 ND 1.5 gekocht. Fantastische auto! :D O+
Miata is always the answer
  Moderator maandag 13 mei 2019 @ 11:34:21 #27
18653 crew  D.
pi_186804143
Daklozentopic *O*

Ik heb al meer dan 15 jaar een targa-dak :Y

Nu heb ik de wens een keer te ‘upgraden’, maar de volgende auto heeft zo’n dakje niet, en ben bang dat ik het ontzettend ga missen...

De optie tot ombouw is er wel, maar of ik dat ‘aandurf’...
pi_186804169
quote:
Het dak kán open, het hoeft niet he. Als je met kap open langere afstanden op hoog tempo gaat rijden (130+) kan het windgeruis op den duur wat vermoeiend zijn, plus er valt geen normaal gesprek meer te voeren met een eventuele passagier. Voor de kou hoef je het dak vaak niet dicht te laten, zeker met een tweezitter heb je het snel genoeg warm in het interieur.
pi_186804245
Vorige cabrio was een MX-5, die heb ik nog steeds in onderhoud dus rij er wel af en toe in.

Huidige is een Z4. Minder speels, wel lekkere zescilinder en alle comfort icm een perfecte wegligging.

pi_186804894
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:39 schreef pvdplanet het volgende:
Vorige cabrio was een MX-5, die heb ik nog steeds in onderhoud dus rij er wel af en toe in.

[ afbeelding ]

Huidige is een Z4. Minder speels, wel lekkere zescilinder en alle comfort icm een perfecte wegligging.

[ afbeelding ]
Het is me eigenlijk niet eerder opgevallen hoezeer zo’n MX-5 en Z4 op elkaar lijken voor wat betreft de vorm van de carrosserie. Grappig om te zien zo :P

Dat zal in ieder geval een leuke verandering zijn geweest, van 110pk naar een zescillinder met minimaal het dubbele aan vermogen! Is dat de 2.5 of de 3.0?
pi_186805576
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Op vakantie in Italie ofzo heb ik ook wel eens met het dak dicht gereden en de airco aan ~:)

Oh, en voor de niet-cabriorijders; dat veel cabriorijders een petje op hebben is niet om "stoer" te doen
Ja DAT is nou een cabrio die ik wel zou willen. Die rijden heerlijk! Vriend van me heeft dezelfde gehad (maar dan met de oudere 3 liter 231pk handgeschakeld) en die ook een paar keer mee gehad.

Petje had ik ook met de roadtrip in de Mégane. Moest er wel even aan wennen want draag nooit petjes. Maar inderdaad een must in de hete zomer.
pi_186805987
Wel voor zorgen dat je een goede hebt en niet één van een paar euro van de Action die je niet strak genoeg kan zetten, want dan ben je hem bij de eerste keer flink gas geven geheid kwijt. :D
  Moderator maandag 13 mei 2019 @ 13:23:27 #33
18653 crew  D.
pi_186806043
De Z3 was echt een dameskapperauto imho, de oude Z4 kon me visueel nog niet overtuigen, maar zag afgelopen week de nieuwe Z4 M40i, en geloof wel dat ik daar aan zou kunnen wennen :P
pi_186806290
Die Z4 is helaas (nog?) niet als handbak te krijgen, wat imo in een roadster toch wel een beetje een must is.
pi_186806345
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 12:04 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Het is me eigenlijk niet eerder opgevallen hoezeer zo’n MX-5 en Z4 op elkaar lijken voor wat betreft de vorm van de carrosserie. Grappig om te zien zo :P
Dat komt denk ik meer omdat er sowieso niet veel nieuwe kleine 2-zits cabrio's meer worden uitgebracht. Iets als een Jaguar F-type cabrio of een Porsche Boxster komen toch al een stuk pompeuzer over.
  Moderator maandag 13 mei 2019 @ 13:45:42 #36
18653 crew  D.
pi_186806361
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:40 schreef j669 het volgende:
Die Z4 is helaas (nog?) niet als handbak te krijgen, wat imo in een roadster toch wel een beetje een must is.
Imho in iedere sportieve auto :Y
pi_186806386
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:45 schreef D. het volgende:

[..]

Imho in iedere sportieve auto :Y
Meeeeh, je kan echt niet sneller schakelen dan de gemiddelde automaat tegenwoordig. Ik heb een M135i met zo'n ZF 8 traps automaat en dat werkt in de meeste gevallen prima. Als je toch zelf wat wil doen kan dat met flippers. 9 van de 10 keer kan je niet doorrijden hier in NL dus dan heb je geen zin om nog met een pook te lopen kloten in files. Tenzij het een auto voor erbij is dan zou je het kunnen overwegen.
  Moderator maandag 13 mei 2019 @ 14:00:13 #38
18653 crew  D.
pi_186806584
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:46 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Meeeeh, je kan echt niet sneller schakelen dan de gemiddelde automaat tegenwoordig. Ik heb een M135i met zo'n ZF 8 traps automaat en dat werkt in de meeste gevallen prima. Als je toch zelf wat wil doen kan dat met flippers. 9 van de 10 keer kan je niet doorrijden hier in NL dus dan heb je geen zin om nog met een pook te lopen kloten in files. Tenzij het een auto voor erbij is dan zou je het kunnen overwegen.
Ik zeg ook niet dat het sneller is, maar zelf schakelen, zeker bij sportief rijgedrag, is voor mij onderdeel van de beleving :Y
pi_186814327
Ik vind een handbak in dat soort auto’s ook een pre. Heb een keer een 911 Carrera T voor een paar dagen meegekregen. Uitgevoerd met een handgeschakelde 7-bak. 7 is misschien wat overdreven maar vond het echt veel toevoegen om zelf te moeten schakelen.
pi_186815437
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2019 10:18 schreef J.Appleseed het volgende:
Mwah, dat vind ik persoonlijk wel meevallen. In dat geval gaat ging bij mij gewoon de airco aan, zelfs met het dak omlaag. De aircopomp in mijn auto is al een tijdje kapot*, maar zelfs bij temperaturen van 30ºC vind ik het erg verfrissend om gewoon het dak naar beneden te doen en de (rij)wind door de auto te laten gaan.
"zelfs bij 30ºC" ?
Ik heb het natuurlijk over temperaturen die eerder richting de 40 C gaan...
Zoals je soms in Zuid Europa hebt
pi_186816418
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 12:04 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Dat zal in ieder geval een leuke verandering zijn geweest, van 110pk naar een zescillinder met minimaal het dubbele aan vermogen! Is dat de 2.5 of de 3.0?
2.5 met handbak en M-onderstel + M-breedset 225/255mm, sperdifferentieel en M-interieur (zwart leer)

Gezocht naar een 3.0, niet eentje gevonden met de juiste kleur en opties.

Ik vind het motortje eerlijk gezegd lekkerder oppakken dan de 3.0 (ik heb een 130i ter vergelijk)
pi_186819679
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 12:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom erger jij je er aan als het jouw auto niet is? Raar.

Ik rij ook cabrio. Soms, als er veel pollen zijn of de zon te fel en ik geen petje bij me heb hou ik het dak dicht.

Mercedes SLK trouwens. Ben op zoek naar een leuke Smart Roadster voor erbij.
Jaloezie :@ dus omdat ik ook graag op zo'n moment een cabrio zou willen rijden en dan ZEKER
het dak open zou hebben.

* PS hooikoorts is wel een goed excuus ademnood en traanogen is niet fijn -O- ;(
pi_186821633
quote:

[..]

[ afbeelding ]

_O_ Toekomstige klassieker dat model
pi_186823156
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 13:23 schreef D. het volgende:
De Z3 was echt een dameskapperauto imho, de oude Z4 kon me visueel nog niet overtuigen, maar zag afgelopen week de nieuwe Z4 M40i, en geloof wel dat ik daar aan zou kunnen wennen :P
Dat model wat ik heb heeft nog de softtop, en daardoor een vrij grote kofferbak
Er passen 4 kratten bier op de vloer van de bagageruimte
'
(autobladen plegen te vertellen hoeveel golftassen er in passen, maar ik ben meer bier B:)B dan golfliefhebber....)
Dat model vanaf 2009 had een hardtop, wel praktisch die hardtop, maar de kofferbak was veeeel kleiner
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 21:11 schreef pvdplanet het volgende:
2.5 met handbak en M-onderstel + M-breedset 225/255mm, sperdifferentieel en M-interieur (zwart leer)

Gezocht naar een 3.0, niet eentje gevonden met de juiste kleur en opties.

Ik vind het motortje eerlijk gezegd lekkerder oppakken dan de 3.0 (ik heb een 130i ter vergelijk)
Ik heb de 3.0 si
267 pk....
pi_186826251
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 20:43 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

"zelfs bij 30ºC" ?
Ik heb het natuurlijk over temperaturen die eerder richting de 40 C gaan...
Zoals je soms in Zuid Europa hebt
Ah, in dat geval is airco sowieso wel een must ja. Nu komen die temperaturen hier niet echt voor, dus in ons redelijk gematigde klimaat is het gelukkig nog goed uit te houden zonder airco als het dak omlaag kan :P
pi_186827337
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 20:07 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Ik vind een handbak in dat soort auto’s ook een pre. Heb een keer een 911 Carrera T voor een paar dagen meegekregen. Uitgevoerd met een handgeschakelde 7-bak. 7 is misschien wat overdreven maar vond het echt veel toevoegen om zelf te moeten schakelen.
Maar dat kan bij de meeste automaatbakken ook gewoon, je hoeft alleen geen koppeling in te trappen.
pi_186828512
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:28 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Maar dat kan bij de meeste automaatbakken ook gewoon, je hoeft alleen geen koppeling in te trappen.
Huidige automaten zijn super natuurlijk. Maar toch mis ik dan wel net dat beetje extra. Flippers zijn leuk maar zodra de nieuwigheid er af is wordt het al minder gebruikt.
Ieder z’n voorkeur natuurlijk. De 540i is ook een automaat (oude 5-traps van ZF). Had liever een handbak maar bij het karakter van de auto vind ik de automaat niet storend.
pi_186829298
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 12:30 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Huidige automaten zijn super natuurlijk. Maar toch mis ik dan wel net dat beetje extra. Flippers zijn leuk maar zodra de nieuwigheid er af is wordt het al minder gebruikt.
Ieder z’n voorkeur natuurlijk. De 540i is ook een automaat (oude 5-traps van ZF). Had liever een handbak maar bij het karakter van de auto vind ik de automaat niet storend.
Ja oude automaten zijn matig. In m'n 732i had ik toen de handbak met 4 versnellingen, de automaat was een 3-traps. Dat sloeg nergens op :P

Maar het kan nog erger. Reed van de week in zo'n 107 met robotbak......... alsof m'n oma naast me zat om te schakelen, ongelooflijk.
pi_186829386
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:23 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja oude automaten zijn matig. In m'n 732i had ik toen de handbak met 4 versnellingen, de automaat was een 3-traps. Dat sloeg nergens op :P

Maar het kan nog erger. Reed van de week in zo'n 107 met robotbak......... alsof m'n oma naast me zat om te schakelen, ongelooflijk.
Haha die robotbakken zijn om te huilen ja. We hadden op de zaak een paar jaar terug een Berlingo met zo een bak, echt extreem traag inderdaad.
pi_186885447

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')