Ik kan niks positiefs over dat eiland zeggen na gisterenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:51 schreef KingRoland het volgende:
Rens heeft liever een atoombom op Engeland
Ik zou het wel weer eens leuk vinden als Arsenal wat wint.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normale mensen juichen komende maand voor Arsenal en Liverpool.
Spurs vind ik een team vol mongolen (en Aurier)quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Licht voorkeur voor Spurs, andere finale is pure aids.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spurs vind ik een team vol mongolen (en Aurier)
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou het wel weer eens leuk vinden als Arsenal wat wint.
Wat je vindt moet je lekker naar de politie brengen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spurs vind ik een team vol mongolen (en Aurier)
Ja maar dan kan je niet zeggen dat je van de de CL winnaar verloren hebt.quote:
Ik heb ook elk jaar minder en minder met Arsenal eigenlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normale mensen juichen komende maand voor Arsenal en Liverpool.
Arsenal is een beetje een vage club, maar Chelsea isquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb ook elk jaar minder en minder met Arsenal eigenlijk
nee god, tegenover Chelsea is de keuze makkelijk gemaakt inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arsenal is een beetje een vage club, maar Chelsea isdus dan is de keuze alsnog simpel
Het is wel een beetje typerend inderdaad, ik heb nu buiten Liverpool om, niet het idee dat de andere Engelse finalisten zulk goed voetbal spelen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:47 schreef Doublepain het volgende:
Altijd weer dat Engels geluk
Ik word er furieus van
Barcelona heeft ook niet echt fansquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:59 schreef Strani het volgende:
Ook de spelers van Frankfurt zijn, net als Ajax, een stuk dankbaarder richting de fans dan dat de spelers van Barcelona ooit zullen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |