Eerder 9000 jaar ervoor met Children of the Forest en White Walker plotlijnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 01:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Binnenkort een nieuwe serie Game of Thrones, dan in een wereld 9000 jaar na nu (Waar alles nog precies zo middeleeuws is)
Ik vind de afronding niet verkeerd. Het had van mij alleen wel een half seizoen mogen duren. Sowieso dat 6 afleveringen te weinig was.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat mensen daar echt content mee zijn.
Qua tijd zitten we al op 6 afleveringen nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:37 schreef so.original het volgende:
[..]
Ik vind de afronding niet verkeerd. Het had van mij alleen wel een half seizoen mogen duren. Sowieso dat 6 afleveringen te weinig was.
Vond, los van de tactiek en mensen die overleven tegen onmogelijke odds, echt een genot om te kijken. De spanning werd heel goed opgebouwd, de muziek, de visuals...
Maar als ze meer dan eem aflevering hadden was het beter geweest.
Ja duh, ik reageerde dan ook op het "ze komen ooit weer terug".quote:Op vrijdag 10 mei 2019 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder 9000 jaar ervoor met Children of the Forest en White Walker plotlijnen.
Ze zijn al wegquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:11 schreef Bananenpap het volgende:
Wanneer zouden die tickets beschikbaar komen op Pathé?
Snap ik. Een extra seizoen was toch beter geweest. Dit seizoen dan met focus op de NK en het laatste seizoen over de troonquote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Qua tijd zitten we al op 6 afleveringen nu.
Er is gecommuniceerd dat ze de precieze tijd niet zouden communicerenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:33 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Oh, enorm slecht gecommuniceerd dan. Pathé.Hoelaat was die kaartverkoop dan?
Niet eens een heel slecht idee hoor. Op dit moment is wel te zien dat de tijd echt te kort is, de serie krijgt te weinig ruimte om te ademen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:40 schreef so.original het volgende:
[..]
Snap ik. Een extra seizoen was toch beter geweest. Dit seizoen dan met focus op de NK en het laatste seizoen over de troon
Vrije plaatsen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Er is gecommuniceerd dat ze de precieze tijd niet zouden communiceren
Zijn ook vrije plaatsen dus daar wil je niet zijn. Lekker thuis.
Het hele evenement is echt zwaar slecht geregeld. Slechte communicatie, geen capaciteit om de drukte op de website aan te kunnen etc. Past wel een beetje bij de hele Ziggo-beleving.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrije plaatsen?
JezusDat wordt een regelrechte Game of Bioscoopstoel daar!
Lekker schreeuwen en duwen en zeiken omdat je geen zitplek hebt terwijl de aflevering al halverwege is en je alles gemist hebt, genietenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrije plaatsen?
JezusDat wordt een regelrechte Game of Bioscoopstoel daar!
Al was t goed geregeld, no way dat ik in een volle bioscoopzaal dit wil kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het hele evenement is echt zwaar slecht geregeld. Slechte communicatie, geen capaciteit om de drukte op de website aan te kunnen etc. Past wel een beetje bij de hele Ziggo-beleving.
Dat dus Daar komen alleen gestoorden op af.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al was t goed geregeld, no way dat ik in een volle bioscoopzaal dit wil kijken
Idd. Like, HOW can you forget?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is een heerlijke meme geworden.
Dat wel ja. Enige consolatiequote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is een heerlijke meme geworden.
Ik bekijk elke EP meerdere keren. Iets wat ik dit seizoen dus ook heb gedaan muv de laatste EP dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 01:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die vorige 'EPS' zijn net uitgezonden en je hebt al die 'EPS' - ondanks alle kritiek - nu al meerdere malen gezien? Kijk je een EP ook gelijk twee keer ofzo? Of eerst de nieuwe EP en dan nog eens de vorige EP of EPS?
Ik vind het gewoon weer een leuk seizoen en hoef het niet gelijk weer te zien, laat staan als ik het slecht vond
Nou ja, dat het einde van de 'game of thrones' het einde is van Game of Thrones vind ik best primaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:12 schreef Chivaz het volgende:
Eigenlijk is de volgorde in deze serie compleet verkeerd. De great war zou eigenlijk het einde van de serie moeten zijn en niet de dood van Cersei lannister.
Ik snap je punt, maar als men kijkt naar waar het gevaar echt zit dan is het poppetje op de troon echt niet relevant.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat het einde van de 'game of thrones' het einde is van Game of Thrones vind ik best prima
Maar dan was er geen wall geweest waar jon zich kon ontwikkelen en het verhaal draait toch voor een groot deel om jon...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar als men kijkt naar waar het gevaar echt zit dan is het poppetje op de troon echt niet relevant.
Achteraf gezien had men net zo goed heel dat gedoe met de white walkers uit de show kunnen laten. Voor de “game of thrones” voegt het weinig tot niets toe.
True, maar dan vind ik dat ze de night king storyline niet zo hadden moeten afraffelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:40 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar dan was er geen wall geweest waar jon zich kon ontwikkelen en het verhaal draait toch voor een groot deel om jon...
quote:
Okquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Gregor: "Sorry about your face, here are some chickens."
Sandor: "Thank you brother, you are a pretty nice guy after all"
*manhug*
I'm here all night.quote:
Arya red de Hound door Clegane in zijn benen te snijden met haar dolk.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:04 schreef Momo... het volgende:
Ik heb zon voorgevoel dat Cleganebowl ook niet een episch gevecht word maar iets snels waarbij ze allebei dood gaan of zoiets stoms als dat de mountain zwaargewond is en dan de hound hem eigenlijk mercy geeft.
Omdat de naam van het eerste boek was ja, en het lekker catchy klinkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat het einde van de 'game of thrones' het einde is van Game of Thrones vind ik best prima
En uiteindelijk krijgt Jon niks te doen in het uitschakelen van de White Walkersquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:40 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar dan was er geen wall geweest waar jon zich kon ontwikkelen en het verhaal draait toch voor een groot deel om jon...
Ik verwacht die hele Cleganebowl gewoon nietquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:04 schreef Momo... het volgende:
Ik heb zon voorgevoel dat Cleganebowl ook niet een episch gevecht word maar iets snels waarbij ze allebei dood gaan of zoiets stoms als dat de mountain zwaargewond is en dan de hound hem eigenlijk mercy geeft.
Ik ook niet. Da's iets wat de fans er van gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik verwacht die hele Cleganebowl gewoon niet
Ik wel, maar dat wordt vooral niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben vooral ook geen fan van die american football-naamquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Da's iets wat de fans er van gemaakt hebben.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken als je het niet wilt weten!!What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Hoe weet je dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken als je het niet wilt weten!!![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Moeilijk he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken als je het niet wilt weten!!![]()
Degene die dat deed had de eerste vier afleveringen toch ook correct voorspeld?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:40 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Er zijn toch leaks.
Of ze allemaal kloppen is nog maar de vraag natuurlijk.
De hele plot is na Ep 4 uitgelekt.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:43 schreef GGMM het volgende:
Oh dat heb ik even gemist.
En, is het einde zo teleurstellend als we verwachten? (graag 'ja' of 'nee' antwoorden en meer niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |