Veel te primair voor mij ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat een halfuur lang punniken aan je eten, dat voelt zo bevredigend, alsof wij mensen ervoor gemaakt zijn
Ze zijn niet dezelfde hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
@:lospedrosa : wie vind je leuker
a. @:kopjechino
b. @:moeraskat
Elvi weet ditquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie het wel eens staan, big dick energy, maar wat houdt het nu precies in.
Gaat lekker he, die tripples klappen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
@:lospedrosa : wie vind je leuker
a. @:kopjechino
b. @:moeraskat
Die eerste was wel batshitcrazy.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
maar ik vond het wel fijn toen we iets terugkregen toen onze bk medewerker opeens vertrok
Ach, ik heb vandaag gratis eten en drinken gehad. Dan mag het wel he.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow jij hebt een fantastische prioritering in je levensbehoefte.
geitebokje?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, ik heb vandaag gratis eten en drinken gehad. Dan mag het wel he.
ik zat je maar een klein beetje te stangen, het stelt niks voor maar als ik het zeg dan geef ik zelf ook iets prijs. No worriesquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat lekker he, die tripples klappen.
Iemand met een uitstraling dat hij/zij heel veel zelfvertrouwen en sex appeal heeft, maar zonder arrogant of zich er teveel van bewust te zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie het wel eens staan, big dick energy, maar wat houdt het nu precies in.
Van mij mag het.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, ik heb vandaag gratis eten en drinken gehad. Dan mag het wel he.
Nee, ik ga alleen met échte mannen op datequote:
Gewoon een alpha dus. Maar, Obama, sex appeal? Misschien is hij gewoon te oud en te zwart voor mij maar ik zie het niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iemand met een uitstraling dat hij/zij heel veel zelfvertrouwen en sex appeal heeft, maar zonder arrogant of zich er teveel van bewust te zijn.
Mensen die BDE zouden hebben:
- Anthony Bourdain (rip), bij een tweet over hem werd volgens mij voor het eerst die term genoemd...
- Barack Obama
- Rihanna
Botheparaketeer hnngquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:28 schreef MCH het volgende:
[..]
wie is dat behalve de vriendin van onze sjiek hendige slip vriend.
Hij heeft je Facebook gevonden, de stalker.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:26 schreef MCH het volgende:
[..]
ik zat je maar een klein beetje te stangen, het stelt niks voor maar als ik het zeg dan geef ik zelf ook iets prijs. No worries
Had ook niet anders verwacht, maar moet wel eerlijk zeggen dat je me wel nieuwsgierig maakt. Heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn namelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:26 schreef MCH het volgende:
[..]
ik zat je maar een klein beetje te stangen, het stelt niks voor maar als ik het zeg dan geef ik zelf ook iets prijs. No worries
Ik bedoel niet de user, ze gingen bij DWDD eens geitebokjes bereiden dus misschien had je 1 meegekregen van je werk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ik ga alleen met échte mannen op date
Ik ga forum@fok.nl mailen en dan dm ik het jequote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht, maar moet wel eerlijk zeggen dat je me wel nieuwsgierig maakt. Heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn namelijk.
Doe ik toch niets meequote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft je Facebook gevonden, de stalker.
Wie gebruikt dat nogquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft je Facebook gevonden, de stalker.
Je hoeft iemand niet per se aantrekkelijk te vinden... het is niks seksueels in principe. Maar gewoon dat ingetogene natuurlijke zelfvertrouwen zonder arrogantie of compensatie.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een alpha dus. Maar, Obama, sex appeal? Misschien is hij gewoon te oud en te zwart voor mij maar ik zie het niet.
Sexy is dat he. En zijn stemquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je hoeft iemand niet per se aantrekkelijk te vinden... het is niks seksueels in principe. Maar gewoon dat ingetogene natuurlijke zelfvertrouwen zonder arrogantie of compensatie.
Anders kan ik het even niet verwoorden....
Ok meer dit dus:quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iemand met een uitstraling dat hij/zij heel veel zelfvertrouwen en sex appeal heeft, maar zonder arrogant of zich er teveel van bewust te zijn.
Mensen die BDE zouden hebben:
- Anthony Bourdain (rip), bij een tweet over hem werd volgens mij voor het eerst die term genoemd...
- Barack Obama
- Rihanna
Kun je wel DM/PM ontvangen eigenlijk, met een ban?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga forum@fok.nl mailen en dan dm ik het je
Nee. Ik noemde de lammetjes eens voor de grap mini-shoarma's. Werd niet gewaardeerd helaas.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de user, ze gingen bij DWDD eens geitebokjes bereiden dus misschien had je 1 meegekregen van je werk.
Jij om te stalken, las ik netquote:
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je wel DM/PM ontvangen eigenlijk, met een ban?
Dit zeggen ook alleen geflipte linkse democraten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een alpha dus. Maar, Obama, sex appeal? Misschien is hij gewoon te oud en te zwart voor mij maar ik zie het niet.
Maar een van de admins ging mij een keer persoonlijk mailen omdat ze dachten dat ik het niet meer kon lezen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je wel DM/PM ontvangen eigenlijk, met een ban?
quote:
Ja maar hem zou ik sowieso wel doen.quote:
Het lijkt me een lieve meid maar verder not interested.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ze haar nummer PMt dan
Zo zielig die audio opname van toen z'n broertje doodgingquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar hem zou ik sowieso wel doen.
Moest even foto zoeken, maar ik zou hem ook doen ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar hem zou ik sowieso wel doen.
Duh, je hebt een chick.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Het lijkt me een lieve meid maar verder not interested.
Keihard huilen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo zielig die audio opname van toen z'n broertje doodging
Ripperquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo zielig die audio opname van toen z'n broertje doodging
Hoorde eerder vandaag iets over lasten delen. Denk dat ik 2 vrouwen in huis ga nemen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Het lijkt me een lieve meid maar verder not interested.
Dat zijn dubbele lastenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde eerder vandaag iets over lasten delen. Denk dat ik 2 vrouwen in huis ga nemen.
Jij zou elke man tussen de 20 en 50 doen met een hartslag.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moest even foto zoeken, maar ik zou hem ook doen ja.
Ja tochquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moest even foto zoeken, maar ik zou hem ook doen ja.
Nope. Verkeerde aanname.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zou elke man tussen de 20 en 50 doen met een hartslag.
De laatste tijd heb ik een stuk minder haat naar jouquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef MCH het volgende:
Ik vind jullie allemaal wel lief ook al verspreiden jullie soms veel haat richting mij
Kost je alleen maar geld hoor. Vrouwen kennendequote:Op donderdag 9 mei 2019 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde eerder vandaag iets over lasten delen. Denk dat ik 2 vrouwen in huis ga nemen.
You getting soft, fucking pussy.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef MCH het volgende:
Ik vind jullie allemaal wel lief ook al verspreiden jullie soms veel haat richting mij
Wel dubbele tettenquote:
Je maakt het ons ook zo makkelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef MCH het volgende:
Maar ik houd van een beetje levendigheidquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je maakt het ons ook zo makkelijk.
Que? Ook dát valt vies tegen hoor...quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Zijn vaak wel topsporters met een goed getraind hart dus kunnen lang rammen
Duursporters hebben toch een heel lage hartslag maar die zullen wel te moe zijn om er echt een hard feestje van te maken in bed.quote:
Er zit een heel verschil tussen twee uur lang marathon-rammen en na 30 seconden al je spreekwoordelijke kruit verschieten...quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Duursporters hebben toch een heel lage hartslag maar die zullen wel te moe zijn om er echt een hard feestje van te maken in bed.
Euh... nee. Daar blijf ik maar bij weg.quote:
Lijkt me niks om een militair te daten. Straks moet die naar Afghanistan of een andere shithole country.quote:
Gaat nu inderdaad best goed met mijn spaarrekening. Alleen nog maar cadeaus voor mezelfquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kost je alleen maar geld hoor. Vrouwen kennende
en voor je moeder zondagquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat nu inderdaad best goed met mijn spaarrekening. Alleen nog maar cadeaus voor mezelf
En komt-ie terug met zware PTSS. Been there, done that, got the T-shirt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me niks om een militair te daten. Straks moet die naar Afghanistan of een andere shithole country.
Waarom?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Euh... nee. Daar blijf ik maar bij weg.
Beste seks ooit gehad. By far.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vertel?
Ohja je zit vlak bij Volkel.
Helemaal uit elkaar getrokkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Beste seks ooit gehad. By far.
Dat is waar..quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me niks om een militair te daten. Straks moet die naar Afghanistan of een andere shithole country.
Precies. Al kunnen mannen er ook wat van hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat nu inderdaad best goed met mijn spaarrekening. Alleen nog maar cadeaus voor mezelf
Met meerdere militairen? Tegelijk of na elkaar?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Wat maakte het goed dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Nieuwschierige Loka, ook zo lievvvvquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met meerdere militairen? Tegelijk of na elkaar?
Heb 2 militairen gehad. Niet tegelijk hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat maakte het goed dan?
Vraag dit voor MCH.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:44 schreef Lotusss het volgende:
Christoph Waltz (die Nazi-kolonel uit Inglourious Basterds) vind ik trouwens ook BDE hebben.BazenkerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede seks is niet alleen voorbehouden aan militairen hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Mag ik weten hoeveel mannen in totaal of is dat geheim?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb 2 militairen gehad. Niet tegelijk hoor
Oh nog een toevoeging aan een omschrijving van een vent die BDE heeft: als andere mannen hem een bazenkerel vindenquote:
Krijg je een beetje een nat broekje bij zo'n gedachte. Deze Noorse deed het.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Staat al ergens op fokquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag ik weten hoeveel mannen in totaal of is dat geheim?
Nee, zeker niet. Maar toevallig was met hen wel de beste seks die ik heb gehad. Kan toeval zijn natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goede seks is niet alleen voorbehouden aan militairen hoor.
Nee is geen geheim hoor, 12.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag ik weten hoeveel mannen in totaal of is dat geheim?
Thierry, ben jij het?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krijg je een beetje een nat broekje bij zo'n gedachte. Deze Noorse deed het.
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-studente~a8f595b0/
Niet verstandig dus.![]()
en jij geeft wiskunde bijles?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan is het aandeel militairen wel significant.
Maar wat voor unieke prestaties leverden ze dan? Aangezien het blijkbaar militair gerelateerd is er waarschijnlijk goed gebruik gemaakt van hun fysieke gesteldheid.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb 2 militairen gehad. Niet tegelijk hoor
Sowieso uithoudingsvermogen, ze waren ruwer etcquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar wat voor unieke prestaties leverden ze dan? Aangezien het blijkbaar militair gerelateerd is er waarschijnlijk goed gebruik gemaakt van hun fysieke gesteldheid.
Lijkt me wel vervelend dat je na een missie thuiskomt en al na 3 stootjes komtquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sowieso uithoudingsvermogen, ze waren ruwer etc
Schieten met scherp.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar wat voor unieke prestaties leverden ze dan? Aangezien het blijkbaar militair gerelateerd is er waarschijnlijk goed gebruik gemaakt van hun fysieke gesteldheid.
Dat was bij hen zeker niet het geval.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijkt me wel vervelend dat je na een missie thuiskomt en al na 3 stootjes komt
o jij hebt echt lui gedate die 6 maanden in de woestijn zaten?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat was bij hen zeker niet het geval.
p=?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan is het aandeel militairen wel significant.
Heb je dat gelezen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heb ik wel uit het boek van Thierry ja.
Ja dat weet ik nog wel uit mijn tijd bij de mariniers, op zich is je training en uithouding op zo'n moment zo hoog dat is gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sowieso uithoudingsvermogen, ze waren ruwer etc
Wat voor tripel staat voor je neus?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:50 schreef MCH het volgende:
Toch fijn om hier altijd de tochtige vrouwen te ontmoeten
Heb nu een dikke stout van 12%quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor tripel staat voor je neus?
quote:
Vinden jullie statistiek toepasbaar op kopjechino's seksleven? Als ik haar was, zou ik dit wel als een belediging opvatten.quote:
Ik vind hem voor een paar minuutjes best grappig, maar zou denk ik toch cringen bij een heel boek met dat geblaat.quote:
Statistiek is overal toepasbaar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Vinden jullie statistiek toepasbaar op kopjechino's seksleven? Als ik haar was, zou ik dit wel als een belediging opvatten.
Te kleine Nquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Vinden jullie statistiek toepasbaar op kopjechino's seksleven? Als ik haar was, zou ik dit wel als een belediging opvatten.
Dacht dat jij bij de commando's had gezetenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog wel uit mijn tijd bij de mariniers, op zich is je training en uithouding op zo'n moment zo hoog dat is gewoon belachelijk.
Vanaf 50 bedpartners mag je pas een beetje meepraten over statistiek en goed of slecht.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Het is geschreven als een roman hé?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind hem voor een paar minuutjes best grappig, maar zou denk ik toch cringen bij een heel boek met dat geblaat.
Ohja klopt ook. Weer last van ptss.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Dacht dat jij bij de commando's had gezeten
De enige commando's waar hij mee te maken heeft, zijn degene die hij krijgt van zijn vrouw over zijn bijdrage in het huishouden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Dacht dat jij bij de commando's had gezeten
Beter dan spssquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja klopt ook. Weer last van ptss.
Ptspsss, dat is pas erg.quote:
Wil je het gemiddelde of de mediaan weten?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoevaak hebben jullie nog ongeveer per week seks?
Ik heb wat van die 'controversiele' stukjes eruit gezien op twitter, het las ongeveer net zo wollig als zijn spreekstijl.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is geschreven als een roman hé?
Dat klinkt als Hey maaisje.quote:
gemquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je het gemiddelde of de mediaan weten?
Momenteel waarheid.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige commando's waar hij mee te maken heeft, zijn degene die hij krijgt van zijn vrouw over zijn bijdrage in het huishouden.
Modaalquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je het gemiddelde of de mediaan weten?
Lotgenootquote:
Ja, al heb ik ze niet lang gedate hoor. Eentje is uitgezonden geweest naar Afghanistan voor een paar maanden, maar bleef nu in Nederland werken omdat hij gewond was geraakt aan zijn been en daar fysiek niet meer toe in staat was voorlopigquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:51 schreef MCH het volgende:
[..]
o jij hebt echt lui gedate die 6 maanden in de woestijn zaten?
Op die leeftijd spreek je van hoevaak per jaar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoevaak hebben jullie nog ongeveer per week seks?
3x modaal. Minstensquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op die leeftijd spreek je van hoevaak per jaar.
Vanaf welke leeftijd?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op die leeftijd spreek je van hoevaak per jaar.
ik kan dit niet geloven, wat is weinigquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel weinig seks. Maar pas na een paar maanden begint het me te storen meestal.
Kut, dan heb ik nog maar 1 jaar. Hoopte op 50.quote:
Heb ik ook hoor, kan opzich best lang zonderquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel weinig seks. Maar pas na een paar maanden begint het me te storen meestal.
@Faxie herkenning?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, kan opzich best lang zonder
Nee ik zou ook wel vaker willen, maar ja, dat heb je niet voor het kiezen als je je vent trouw wil blijven toch.quote:
o ik dacht altijd dat het 'probleem' bij jou lagquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik zou ook wel vaker willen, maar ja, dat heb je niet voor het kiezen als je je vent trouw wil blijven toch.
Ff wachten nog. Probeer de penetratie zo rond 5 voor 12 te beginnen zodat ik na afloop kan zeggen dat ik deze week al op twee dagen seks heb gehad.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:01 schreef MCH het volgende:
Air en Miss nu druk met elkaar in debat in bed
Nee hoor, ik ben eigenlijk best makkelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:04 schreef MCH het volgende:
[..]
o ik dacht altijd dat het 'probleem' bij jou lag
wel een creatief antwoordquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff wachten nog. Probeer de penetratie zo rond 5 voor 12 te beginnen zodat ik na afloop kan zeggen dat ik deze week al op twee dagen seks heb gehad.
Vaker met blote buik door het huis rond paraderenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben eigenlijk best makkelijk.
na hoeveel jaar?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:06 schreef steelhead het volgende:
Bij de gemiddelde vaste relatie lijkt het me idd tussen de 1 tot 3 x per week.
Moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:06 schreef steelhead het volgende:
Bij de gemiddelde vaste relatie lijkt het me idd tussen de 1 tot 3 x per week.
Misschien de juiste aanpak. Ik ben ook te veel volgzame beta om initiatief te tonen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Vaker met blote buik door het huis rond paraderen
watje maar dat had ik al eerder gezegdquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:08 schreef MissMSX het volgende:
Zondag ook nog eens jaarlijkse (schoon)moederdagrollenspel.
Gaat dat libido verschil niet wrijven op den duur?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben eigenlijk best makkelijk.
Air doet alsof hij vergeten is een cadeautje voor je te kopen en daarna geef jij hem ervan langs?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:08 schreef MissMSX het volgende:
Zondag ook nog eens jaarlijkse (schoon)moederdagrollenspel.
Oké Joepefetquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Na 15 jaar samen is de seks vaak euh..ham&Eggs!
Je weet toch dat wij van de SM zijn. Ik koop een bos rozen en zij mag dan zeven uur face down, ass up zitten als vaas met die rozen in haar anus.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Air doet alsof hij vergeten is een cadeautje voor je te kopen en daarna geef jij hem ervan langs?
Hij pakt zichzelf in als Gods gift to women.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Air doet alsof hij vergeten is een cadeautje voor je te kopen en daarna geef jij hem ervan langs?
Geen idee, ik dacht dit ergens gelezen te hebben.quote:
Ik weet niet, we zijn pas vierenhalf jaar samen dus misschien komt dat nog. Als hij straks maar harder aan de bak gaat om Johannes junior te produceren zie ik mezelf er nog niet extreem druk om maken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:09 schreef steelhead het volgende:
[..]
Gaat dat libido verschil niet wrijven op den duur?
Mijn ex slikte een nieuwe pil waardoor ze geen zin meer had. Dat ging echt wrijven. Ze kreeg toen van de arts een ander type pil en probleem was opgelost.
Mijn BDEquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij pakt zichzelf in als Gods gift to women.
Gaat ze toch niks over zeggen behalve dat ze er beide content mee zijnquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En jij? 4 x per week de vonkjes tot aan het plafond?
Tijdens je vruchtbare periode staat er elke dag een potje pap klaar om naar binnen te gieten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, we zijn pas vierenhalf jaar samen dus misschien komt dat nog. Als hij straks maar harder aan de bak gaat om Johannes junior te produceren zie ik mezelf er nog niet extreem druk om maken.
Open relatie ditdat. Je bent Fokker of niet hequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik zou ook wel vaker willen, maar ja, dat heb je niet voor het kiezen als je je vent trouw wil blijven toch.
Oei toen neukten wij nog dagelijks.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, we zijn pas vierenhalf jaar samen dus misschien komt dat nog. Als hij straks maar harder aan de bak gaat om Johannes junior te produceren zie ik mezelf er nog niet extreem druk om maken.
Anders gewoon stiekem viagra in de koffie doen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ideaal!quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Tijdens je vruchtbare periode staat er elke dag een potje pap klaar om naar binnen te gieten.
Ik zei toch dat ik de kruisjes op de kalender nog moest tellen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Gaat ze toch niks over zeggen behalve dat ze er beide content mee zijn
Ja dat klopt wel. Gelukkig ben ik een erg zelfstandige vrouw.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oei toen neukten wij nog dagelijks.
Kaneel is tof maar fucking lui.
origineelquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik de kruisjes op de kalender nog moest tellen.
Ligt er ook aan of je samen woont of niet. Ik zie mijn vriendin alleen in het weekend, dan word iedere dag ook lastig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oei toen neukten wij nog dagelijks.
Kaneel is tof maar fucking lui.
wordtquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je samen woont of niet. Ik zie mijn vriendin alleen in het weekend, dan word iedere dag ook lastig.
Als je dan niet 8x op een dag neukt dan doe je iets niet goedquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je samen woont of niet. Ik zie mijn vriendin alleen in het weekend, dan word iedere dag ook lastig.
kinky meidje ben je ookquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Als je dan niet 8x op een dag neukt dan doe je iets niet goed
Pak nog een biertje, wil je.quote:
neuken met condoomquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Uitglijden over de gebruikte condooms die op de vloer verstrooid liggen
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vond dat wel een beetje te.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
quote:
snap ik in vlagtweddequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Halimede het volgende:
[..]ik vind het wel wat hebben, ze ruiken lekker
Plus rondneuken zonder condoom ben ik geen fan van
Neh 2 a 3x wil ook nog wel iets gaan doen ernaast. Bovendien kwaliteit boven kwantiteit. En er is meer tijd nodig voor kwaliteit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
3 uur per rondequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef steelhead het volgende:
[..]
Neh 2 a 3x wil ook nog wel iets gaan doen ernaast. Bovendien kwaliteit boven kwantiteit. En er is meer tijd nodig voor kwaliteit.
nu val je door de mandquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit seks zonder condoom. Misschien wil die daarom nooit.
Erna kunstwerk van maken. Voor naast de kikkers van $200.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Uitglijden over de gebruikte condooms die op de vloer verstrooid liggen
Nja had ik destijds ook wel, zeker op vakantie enzo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Halimede het volgende:
Durex condooms ruiken best lekkerquote:
Geweldig idee!quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef steelhead het volgende:
[..]
Erna kunstwerk van maken. Voor naast de kikkers van $200.
SOA's lijken me ook geen feest. Of je moet iets te verzamelen willen hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Halimede het volgende:
Oh die gebruik ik nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Durex condooms ruiken best lekker![]()
Maar misschien ben ik gewoon geconditioneerd in mijn puber jaren. Die geur alleen is vaak al genoeg om in de mood te komen
Gewoon voor het zingen de kerk uit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel vindt zichzelf nog niet klaar om vader te worden.
Dat sowieso, geen fan van romantisch gedoequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh die gebruik ik nietMaar sommige hebben wel een sterkere geur dan andere.
Bij jou kun je dus beter een paar condooms strooien ipv kaarsjes
Ik merk dat veel mensen van mijn leeftijd er toch heel luchtig over doen, terwijl sommige dingen zoals HPV niet zomaar een kuurtje voor te krijgen zijnquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:23 schreef steelhead het volgende:
[..]
SOA's lijken me ook geen feest. Of je moet iets te verzamelen willen hebben.
Damn you, Pavlov!quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Durex condooms ruiken best lekker![]()
Maar misschien ben ik gewoon geconditioneerd in mijn puber jaren. Die geur alleen is vaak al genoeg om in de mood te komen
De acrobaat ookquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daar denk ik nog weleens aan. Ze was wel "gedreven" en "enthousiast".
Post eens een foto in US, ik wil een beeld bij deze verhalen plaatsenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
De acrobaat ook![]()
Ik kijk sindsdien ook wat meer uit dat ik niet meer dickdrunk word
Dat laatste werkwoord snap ik niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
De acrobaat ook![]()
Ik kijk sindsdien ook wat meer uit dat ik niet meer dickdrunk word
Die weten wel van wanten, alleen de rest erom heen moet je niet willen.quote:
TS begintquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Post eens een foto in US, ik wil een beeld bij deze verhalen plaatsen
Er is ook zoiets als de pil, prikpil of spiraaltje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil eigenlijk ook liever eerst getrouwd zijn. Toch een beetje te ouderwets voor een out of wedlock baby.
Ik heb geen fotos van de acrobaat, heb er altijd nog moeilijk mee als wat van hem voorbij zie komen, of iemand die op hem lijkt. Denk Brad Pitt x Jason Momoa, alleen dan met slechte hygiëne en kettingroker.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Post eens een foto in US, ik wil een beeld bij deze verhalen plaatsen
Klopt, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef steelhead het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als de pil, prikpil of spiraaltje.
Haha dit is zo'n mooi verhaal.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb geen fotos van de acrobaat, heb er altijd nog moeilijk mee als wat van hem voorbij zie komen, of iemand die op hem lijkt. Denk Brad Pitt x Jason Momoa, alleen dan met slechte hygiëne en kettingroker.
Smerig, heb je geneukt met de uitsmijter van berghain?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb geen fotos van de acrobaat, heb er altijd nog moeilijk mee als wat van hem voorbij zie komen, of iemand die op hem lijkt. Denk Brad Pitt x Jason Momoa, alleen dan met slechte hygiëne en kettingroker.
Welke leeftijd? Misschien vinden ze de kans op, wel spannend.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat sowieso, geen fan van romantisch gedoe
[..]
Ik merk dat veel mensen van mijn leeftijd er toch heel luchtig over doen, terwijl sommige dingen zoals HPV niet zomaar een kuurtje voor te krijgen zijn
Wattes?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Smerig, heb je geneukt met de uitsmijter van berghain?
gast, die lijkt toch helemaal niet op brad pitt of jason momoaquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef MCH het volgende:
Je was toch zo'n kinky figuur, dan ken je berghain toch wel
Niet iedereen komt in Berlijn en/of houdt van techno.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef MCH het volgende:
Je was toch zo'n kinky figuur, dan ken je berghain toch wel
hij heeft wel hetzelfde vieze haar als momoaquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef Halimede het volgende:
[..]
gast, die lijkt toch helemaal niet op brad pitt of jason momoa
Ja niet echt een 'bad girl'. Is er ook geen pil voor mannen ondertussen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heb ik geen zin in.
Ik ben een slechte vrouw.
Momoa heeft prachtig haar. De acrobaat trouwens ook, de lul.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef MCH het volgende:
[..]
hij heeft wel hetzelfde vieze haar als momoa
Vind het niet echt een mannelijk idee, een mannenpil. Ach, voor die paar keer per jaar ga je toch ook niks nemen of laten prikken ofzo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ja niet echt een 'bad girl'. Is er ook geen pil voor mannen ondertussen?
vinger je wel veel dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het niet echt een mannelijk idee, een mannenpil. Ach, voor die paar keer per jaar ga je toch ook niks nemen of laten prikken ofzo.
Voor een vrouw is dit wel een aanlokkend mannetje toch?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef MCH het volgende:
[..]
hij heeft wel hetzelfde vieze haar als momoa
Oh nee, dat is altijd een beetje een foutquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn eerste vriendje had dreadlocks genomen
Dit is z'n vaderquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dit wel een aanlokkend mannetje toch?[ afbeelding ]
Klopt. We waren een beetje sneue stoners allebei.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh nee, dat is altijd een beetje een fout
ons leven is voorbij vriendquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat ik hem nog ooit tegen ga komen.
Dat niet. Maar na 4,5 jaar nog met condoom, ik zou dat niet trekken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het niet echt een mannelijk idee, een mannenpil. Ach, voor die paar keer per jaar ga je toch ook niks nemen of laten prikken ofzo.
hihiquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje raar om op FOK te posten
Dus wat je wilt zeggen is dat je scheel bent?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet.
Ik mag het zeggen, bovenstaande heb ik verdomd veel van weg, lichaams bouw, de baard en te lange haren mis ik tho.
jawel al was berghain nooit mijn dingquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben een mooi leven gehad toch.
Mijn baard is beter...quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En veilig. Hij kan tegelijk zowel links als rechts bekijken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En veilig. Hij kan tegelijk zowel links als rechts bekijken.
Na het huwelijk gewoon coitus interruptus toch.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:36 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat niet. Maar na 4,5 jaar nog met condoom, ik zou dat niet trekken.
Die in mijn nachtkastje zijn over de datum zelfs zie ik nu. Einde doos condooms niet eens gehaald.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dus wat je wilt zeggen is dat je scheel bent?
Niet eens.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dus wat je wilt zeggen is dat je scheel bent?
En?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hej jij kwam zelf met die halve schele gast.
Ik doe niet meer aan trouwen. En kinderen willen is 50/50 bij mij nu.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na het huwelijk gewoon coitus interruptus toch.
En je vriendin?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:41 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan trouwen. En kinderen willen is 50/50 bij mij nu.
Waar de kat zelf niet bij kan en dat beest zien gaan om de vis te pakken te krijgen.quote:
Via bekenden in Berlijn wel op een aantal mooie plekken terecht gekomen.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef steelhead het volgende:
[..]
Waar de kat zelf niet bij kan en dat beest zien gaan om de vis te pakken te krijgen.
Meh, al die vrouwen die op me vingeren, moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
geloof er niks van. pics or it didnt happen
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meh, al die vrouwen die op me vingeren, moet er niet aan denken.
ik vinger al op je zonder fotoquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meh, al die vrouwen die op me vingeren, moet er niet aan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |