Veel te primair voor mij ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat een halfuur lang punniken aan je eten, dat voelt zo bevredigend, alsof wij mensen ervoor gemaakt zijn
Ze zijn niet dezelfde hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
@:lospedrosa : wie vind je leuker
a. @:kopjechino
b. @:moeraskat
Elvi weet ditquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie het wel eens staan, big dick energy, maar wat houdt het nu precies in.
Gaat lekker he, die tripples klappen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
@:lospedrosa : wie vind je leuker
a. @:kopjechino
b. @:moeraskat
Die eerste was wel batshitcrazy.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
maar ik vond het wel fijn toen we iets terugkregen toen onze bk medewerker opeens vertrok
Ach, ik heb vandaag gratis eten en drinken gehad. Dan mag het wel he.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow jij hebt een fantastische prioritering in je levensbehoefte.
geitebokje?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, ik heb vandaag gratis eten en drinken gehad. Dan mag het wel he.
ik zat je maar een klein beetje te stangen, het stelt niks voor maar als ik het zeg dan geef ik zelf ook iets prijs. No worriesquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat lekker he, die tripples klappen.
Iemand met een uitstraling dat hij/zij heel veel zelfvertrouwen en sex appeal heeft, maar zonder arrogant of zich er teveel van bewust te zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie het wel eens staan, big dick energy, maar wat houdt het nu precies in.
Van mij mag het.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, ik heb vandaag gratis eten en drinken gehad. Dan mag het wel he.
Nee, ik ga alleen met échte mannen op datequote:
Gewoon een alpha dus. Maar, Obama, sex appeal? Misschien is hij gewoon te oud en te zwart voor mij maar ik zie het niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iemand met een uitstraling dat hij/zij heel veel zelfvertrouwen en sex appeal heeft, maar zonder arrogant of zich er teveel van bewust te zijn.
Mensen die BDE zouden hebben:
- Anthony Bourdain (rip), bij een tweet over hem werd volgens mij voor het eerst die term genoemd...
- Barack Obama
- Rihanna
Botheparaketeer hnngquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:28 schreef MCH het volgende:
[..]
wie is dat behalve de vriendin van onze sjiek hendige slip vriend.
Hij heeft je Facebook gevonden, de stalker.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:26 schreef MCH het volgende:
[..]
ik zat je maar een klein beetje te stangen, het stelt niks voor maar als ik het zeg dan geef ik zelf ook iets prijs. No worries
Had ook niet anders verwacht, maar moet wel eerlijk zeggen dat je me wel nieuwsgierig maakt. Heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn namelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:26 schreef MCH het volgende:
[..]
ik zat je maar een klein beetje te stangen, het stelt niks voor maar als ik het zeg dan geef ik zelf ook iets prijs. No worries
Ik bedoel niet de user, ze gingen bij DWDD eens geitebokjes bereiden dus misschien had je 1 meegekregen van je werk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ik ga alleen met échte mannen op date
Ik ga forum@fok.nl mailen en dan dm ik het jequote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht, maar moet wel eerlijk zeggen dat je me wel nieuwsgierig maakt. Heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn namelijk.
Doe ik toch niets meequote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft je Facebook gevonden, de stalker.
Wie gebruikt dat nogquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft je Facebook gevonden, de stalker.
Je hoeft iemand niet per se aantrekkelijk te vinden... het is niks seksueels in principe. Maar gewoon dat ingetogene natuurlijke zelfvertrouwen zonder arrogantie of compensatie.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een alpha dus. Maar, Obama, sex appeal? Misschien is hij gewoon te oud en te zwart voor mij maar ik zie het niet.
Sexy is dat he. En zijn stemquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je hoeft iemand niet per se aantrekkelijk te vinden... het is niks seksueels in principe. Maar gewoon dat ingetogene natuurlijke zelfvertrouwen zonder arrogantie of compensatie.
Anders kan ik het even niet verwoorden....
Ok meer dit dus:quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iemand met een uitstraling dat hij/zij heel veel zelfvertrouwen en sex appeal heeft, maar zonder arrogant of zich er teveel van bewust te zijn.
Mensen die BDE zouden hebben:
- Anthony Bourdain (rip), bij een tweet over hem werd volgens mij voor het eerst die term genoemd...
- Barack Obama
- Rihanna
Kun je wel DM/PM ontvangen eigenlijk, met een ban?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga forum@fok.nl mailen en dan dm ik het je
Nee. Ik noemde de lammetjes eens voor de grap mini-shoarma's. Werd niet gewaardeerd helaas.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de user, ze gingen bij DWDD eens geitebokjes bereiden dus misschien had je 1 meegekregen van je werk.
Jij om te stalken, las ik netquote:
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je wel DM/PM ontvangen eigenlijk, met een ban?
Dit zeggen ook alleen geflipte linkse democraten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een alpha dus. Maar, Obama, sex appeal? Misschien is hij gewoon te oud en te zwart voor mij maar ik zie het niet.
Maar een van de admins ging mij een keer persoonlijk mailen omdat ze dachten dat ik het niet meer kon lezen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je wel DM/PM ontvangen eigenlijk, met een ban?
quote:
Ja maar hem zou ik sowieso wel doen.quote:
Het lijkt me een lieve meid maar verder not interested.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ze haar nummer PMt dan
Zo zielig die audio opname van toen z'n broertje doodgingquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar hem zou ik sowieso wel doen.
Moest even foto zoeken, maar ik zou hem ook doen ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar hem zou ik sowieso wel doen.
Duh, je hebt een chick.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Het lijkt me een lieve meid maar verder not interested.
Keihard huilen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo zielig die audio opname van toen z'n broertje doodging
Ripperquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo zielig die audio opname van toen z'n broertje doodging
Hoorde eerder vandaag iets over lasten delen. Denk dat ik 2 vrouwen in huis ga nemen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Het lijkt me een lieve meid maar verder not interested.
Dat zijn dubbele lastenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde eerder vandaag iets over lasten delen. Denk dat ik 2 vrouwen in huis ga nemen.
Jij zou elke man tussen de 20 en 50 doen met een hartslag.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moest even foto zoeken, maar ik zou hem ook doen ja.
Ja tochquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moest even foto zoeken, maar ik zou hem ook doen ja.
Nope. Verkeerde aanname.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zou elke man tussen de 20 en 50 doen met een hartslag.
De laatste tijd heb ik een stuk minder haat naar jouquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef MCH het volgende:
Ik vind jullie allemaal wel lief ook al verspreiden jullie soms veel haat richting mij
Kost je alleen maar geld hoor. Vrouwen kennendequote:Op donderdag 9 mei 2019 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde eerder vandaag iets over lasten delen. Denk dat ik 2 vrouwen in huis ga nemen.
You getting soft, fucking pussy.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef MCH het volgende:
Ik vind jullie allemaal wel lief ook al verspreiden jullie soms veel haat richting mij
Wel dubbele tettenquote:
Je maakt het ons ook zo makkelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef MCH het volgende:
Maar ik houd van een beetje levendigheidquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je maakt het ons ook zo makkelijk.
Que? Ook dát valt vies tegen hoor...quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Zijn vaak wel topsporters met een goed getraind hart dus kunnen lang rammen
Duursporters hebben toch een heel lage hartslag maar die zullen wel te moe zijn om er echt een hard feestje van te maken in bed.quote:
Er zit een heel verschil tussen twee uur lang marathon-rammen en na 30 seconden al je spreekwoordelijke kruit verschieten...quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Duursporters hebben toch een heel lage hartslag maar die zullen wel te moe zijn om er echt een hard feestje van te maken in bed.
Euh... nee. Daar blijf ik maar bij weg.quote:
Lijkt me niks om een militair te daten. Straks moet die naar Afghanistan of een andere shithole country.quote:
Gaat nu inderdaad best goed met mijn spaarrekening. Alleen nog maar cadeaus voor mezelfquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kost je alleen maar geld hoor. Vrouwen kennende
en voor je moeder zondagquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat nu inderdaad best goed met mijn spaarrekening. Alleen nog maar cadeaus voor mezelf
En komt-ie terug met zware PTSS. Been there, done that, got the T-shirt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me niks om een militair te daten. Straks moet die naar Afghanistan of een andere shithole country.
Waarom?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Euh... nee. Daar blijf ik maar bij weg.
Beste seks ooit gehad. By far.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vertel?
Ohja je zit vlak bij Volkel.
Helemaal uit elkaar getrokkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Beste seks ooit gehad. By far.
Dat is waar..quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me niks om een militair te daten. Straks moet die naar Afghanistan of een andere shithole country.
Precies. Al kunnen mannen er ook wat van hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat nu inderdaad best goed met mijn spaarrekening. Alleen nog maar cadeaus voor mezelf
Met meerdere militairen? Tegelijk of na elkaar?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Wat maakte het goed dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Nieuwschierige Loka, ook zo lievvvvquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met meerdere militairen? Tegelijk of na elkaar?
Heb 2 militairen gehad. Niet tegelijk hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat maakte het goed dan?
Vraag dit voor MCH.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:44 schreef Lotusss het volgende:
Christoph Waltz (die Nazi-kolonel uit Inglourious Basterds) vind ik trouwens ook BDE hebben.BazenkerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede seks is niet alleen voorbehouden aan militairen hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Mag ik weten hoeveel mannen in totaal of is dat geheim?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb 2 militairen gehad. Niet tegelijk hoor
Oh nog een toevoeging aan een omschrijving van een vent die BDE heeft: als andere mannen hem een bazenkerel vindenquote:
Krijg je een beetje een nat broekje bij zo'n gedachte. Deze Noorse deed het.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Staat al ergens op fokquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag ik weten hoeveel mannen in totaal of is dat geheim?
Nee, zeker niet. Maar toevallig was met hen wel de beste seks die ik heb gehad. Kan toeval zijn natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goede seks is niet alleen voorbehouden aan militairen hoor.
Nee is geen geheim hoor, 12.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag ik weten hoeveel mannen in totaal of is dat geheim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |