Niet haten op mijn studie.quote:
Morgen langs bij mijn oma. Zaterdag komt dat er niet van en zondag de hele dag voetbal.quote:
Ik vind het wel kut dat AZ en Utrecht niet op de laatste speeldag zal zijnquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen langs bij mijn oma. Zaterdag komt dat er niet van en zondag de hele dag voetbal.
Hoe oud is jouw oma?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen langs bij mijn oma. Zaterdag komt dat er niet van en zondag de hele dag voetbal.
De een is 85 en de ander is 80.quote:
Maar straks wel een diploma. En hopelijk dik zuipenquote:
Ws alleen geen vakantie erna, dat is wel minderquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar straks wel een diploma. En hopelijk dik zuipenIs daarna wel even tijdje genottelijk. Je hebt ten minste iets bereikt.
Ik vind het wel baas dat je zo vaak bij de langs gaatquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb geen opa's meer. De een was een man waar ik niet goed mee overweg kon, de ander ligt al meer dan twintig jaar onder de grond.quote:
een diploma vol met leugensquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar straks wel een diploma. En hopelijk dik zuipenIs daarna wel even tijdje genottelijk. Je hebt ten minste iets bereikt.
In de consultancy kun je ook lekker voor 80 gaan hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteindelijk werken straks allebei 40 uur
Valt wel mee, hoor. Voor het laatst twee weken geleden en soms een maand niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het wel baas dat je zo vaak bij de langs gaat
Dat ga je toch niet vrijwillig doen, mag ik hopen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de consultancy kun je ook lekker voor 80 gaan hoor.
Ik ben al 1 jaar niet bij mijn oma geweestquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor. Voor het laatst twee weken geleden en soms een maand niet.
Daar ben je zelf toch ook bij (no pun intended)?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:49 schreef O_o_ het volgende:
Ik had mijn oma al 4 jaar niet gezien toen ze stierf.
Zonde man.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:49 schreef O_o_ het volgende:
Ik had mijn oma al 4 jaar niet gezien toen ze stierf.
Niks voor mij nee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet vrijwillig doen, mag ik hopen?
Dat is vaker dan ik m'n ouders zie...quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor. Voor het laatst twee weken geleden en soms een maand niet.
Ik ben gewoon een kouwe jongen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zonde man.
Ik ging toevallig in dezelfde stad wonen als mijn oma.
Laatste wapenfeit was dat ze me belde dat de afstandbediening het niet deed van de tv.
Ik met de fiets er naar toe.
Batterijen waren op.
Ze was dement de laatste jaren. Ze had me waarschijnlijk toch niet herkend.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar heb je nu geen spijt dan? Of had ze niet echt behoefte aan bezoek?
Die heb ik al afbetaald.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was mijn studieschuld maar een leugen
Boksquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was mijn studieschuld maar een leugen
Begint het bedrag met de uitslag van Barcelona of meer die van Ajax?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken en het loopt nog voor 2 maand
BIOTEXEDquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:58 schreef Coco. het volgende:
Mijn moeder heeft zo'n sodastream.
Laat de grappen maar komen.
Hoe kan je snel aflossen als je ook een huis nodig bent en moet leven? Dan moet je echt heel veel verdienen.quote:
Het is dat water op de juiste manier uit de kraan komt, anders zou een apparaat om dat walgelijke koolzuur uit een fles spa rood te verwijderen meer welkom zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:58 schreef Coco. het volgende:
Mijn moeder heeft zo'n sodastream.
Laat de grappen maar komen.
Ik heb geen huis. En geef mijn geld niet uit aan onzin.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan je snel aflossen als je ook een huis nodig bent en moet leven? Dan moet je echt heel veel verdienen.
Ik kan er een nieuwe BMW 3 serie voor halenquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Begint het bedrag met de uitslag van Barcelona of meer die van Ajax?
Mijn baas had 65K en betaald nog steeds af namelijkquote:
Je woont op straat?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb geen huis. En geef mijn geld niet uit aan onzin.
Ik wil wel meteen appartementje nemen denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb geen huis. En geef mijn geld niet uit aan onzin.
3,5K bruto meteen is wel netjes, ik pak ws 3K bruto met wat gelukquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar goed, bij je ouders wonen, maar wel 3500 bruto verdienen is gewoon lame. Zo kan ik ook aflossen.
Is toch dikke prima? Doe je beter dan mij.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3,5K bruto meteen is wel netjes, ik pak ws 3K bruto met wat geluk
Logischquote:
Heb liever 6K maarja wie gaat dat betalen bobquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is toch dikke prima? Doe je beter dan mij.
Wordt huurmoordenaar, je bent Yugo of niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb liever 6K maarja wie gaat dat betalen bob
Real Madrid natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]waar speelt ie volgend jaar?
Normaal gesproken in de Europese top.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]waar speelt ie volgend jaar?
A playlist featuring Bruce Springsteen, Craig Finn, Clean Cut Kid, and othersquote:
Ik ga nog liever dood.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stefan en Lisette? Of naar dat nieuwe nummer van Ewbank.
BeStE CoMpEtiTiE TeR WeReLdquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:08 schreef LordVoldermort het volgende:
De pl is eindelijk la liga voorbij.
Huh?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat vorige week 4 Engelse clubs op de rand van uitschakeling stonden,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.genot
Met al die gewonnen betjes van jou heb je zo je studieschuld afbetaald.quote:
Madquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat vorige week 4 Engelse clubs op de rand van uitschakeling stonden, en nu in de CL én EL finale staan.
Twee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat vorige week 4 Engelse clubs op de rand van uitschakeling stonden, en nu in de CL én EL finale staan.
Vette hap dusquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch weer 0.03% van je studieschuld af.
Dat val helaas wel meequote:Op donderdag 9 mei 2019 22:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Met al die gewonnen betjes van jou heb je zo je studieschuld afbetaald.
Hij vindt het natuurlijk ontzettend vervelend voor zijn club dat Liverpool won.quote:
Zo staan 2 van je favoriete clubs met 1 been in de finale CL.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
Knockoutrondes zijn meestal 4x 45 minutenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
Alsof die goed betaald wordenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:06 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wordt huurmoordenaar, je bent Yugo of niet.
Soms 4.66666xquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Knockoutrondes zijn meestal 4x 45 minuten
In knock-out kan elke minuut iets veranderen aan de wedstrijd. In de competitie kan je een wedstrijd verliezen en is er de week erop weer een kans.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
was dat maar waar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tenzij de laatste wedstrijd tegen de Graafschap isquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In knock-out kan elke minuut iets veranderen aan de wedstrijd. In de competitie kan je een wedstrijd verliezen en is er de week erop weer een kans.
Of door een goal in de 96e minuut.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:14 schreef Doublepain het volgende:
Ik gun het Eintracht wel, hopeliijk gewoon met pingels winnen ze
Tja niets aan te doen helaas.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zo staan 2 van je favoriete clubs met 1 been in de finale CL.
En zo liggen ze allebei eruit.
Als het Jovic is zou ik het prima vindenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of door een goal in de 96e minuut.
Een Rode xdquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
Dat is toch gewoon een kaart voor Rode?
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of door een goal in de 96e minuut.
Ik probeerde me in te houden.quote:
Nare jongen inderdaad.quote:
Ik heb zin in een Frankfurter.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:14 schreef O_o_ het volgende:
Even worstenbroodjes in de oven geknald, vorige week 4 zakken meegenomen uit NL.
Lieve zo'n grote sterke, maar faire jongen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heb je soms ook nodig, met 11 lieverdjes win je de oorlog niet
Alleen presteert Chelsea ook heel kut in de competitie.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lieve zo'n grote sterke, maar faire jongen.
Kante, prima gozer, kut clubquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb daar af en toe wel van genoten. Of zo'n figuur als Kanté.
Ajax ook, door niet 34 keer te winnen tegen alle kneuzen in de Eredivisie.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen presteert Chelsea ook heel kut in de competitie.
Die uitslag ken ik ergens van..quote:
Jij kent ook geen genade he.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die uitslag ken ik ergens van..
Zo simpel is voetbal niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax ook, door niet 34 keer te winnen tegen alle kneuzen in de Eredivisie.
Wel jammer dat clubs als AZ, Vitesse, Feyenoord, Utrecht en Twente niet aan kunnen haken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax ook, door niet 34 keer te winnen tegen alle kneuzen in de Eredivisie.
Zeker niet. Zo een dag later is het wel leuk om er een beetje mee te fucken, al had ik het dit Ajax echt wel gegund.quote:
AZ - Sporting toen....quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die uitslag ken ik ergens van..
Buiten is het guur en regent het, binnen staat de TV aan met Europa League-voetbal. Zo horen donderdagavonden te zijn.quote:
Drie keer in de blessuretijd gescoord toen toch, dat Sporting?quote:
Lekker man.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Buiten is het guur en regent het, binnen staat de TV aan met Europa League-voetbal. Zo horen donderdagavonden te zijn.
Trapp is een wandelende comedyshow.quote:
Trappe er niet in!quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
Een Trapp na.
De Trapp op.
GeTrappte verkiezingen.
Trappistenbier
Erin Trappenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
Een Trapp na.
De Trapp op.
GeTrappte verkiezingen.
Trappistenbier
Ben benieuwd wie er allemaal volgend seizoen nog staan... Transferverbodje eropquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Heb nooit begrepen waarom Chelsea die Luiz terughaalde van PSG
Hazard niet denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er allemaal volgend seizoen nog staan... Transferverbodje erop
Nee, anders had Benfica hier gestaan.quote:
Spijtigquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, anders had Benfica hier gestaan.
Iemand in bed betrappen.quote:
oliegeldquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Heb nooit begrepen waarom Chelsea die Luiz terughaalde van PSG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verleiding is groot pff
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:42 schreef Doublepain het volgende:
zo latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verleiding is groot pff
verslaafd aan gokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verleiding is groot pff
Cash out.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verleiding is groot pff
Gameiro maakt zo ook een hattrick.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:45 schreef Bolasie het volgende:
Hattrick Auba. Valencia kan er niets van.
Arme Stijnquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Rest kan thuisblijven dit weekend.
Hoeveel werd de heenwedstrijd?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerd topic.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag ligt de focus op het voetbal, makker.quote:
Idd, genotquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag ligt de focus op het voetbal, makker.
Al mijn bandwagons vliegen er zaterdag toch weer uit. Ik ken de drill te goed.quote:
Dat zou ik niet durven, @KingRoland welquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:51 schreef T3hTommay het volgende:
Wel meteen alles inzetten op Chelsea to qualify he, DP.
Ik weet nog een tijd van de Silver Goal.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:51 schreef Zipportal het volgende:
Krijgen we straks Golden Goal?
~Dagjevolk
Heb liever shoot outs.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet nog een tijd van de Silver Goal.
En wel nu.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb het geluid aanstaan dus ik heb nog altijd nooit een analyse van Jimmy Floyd Hasselbaink hoeven horen.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb het geluid niet aanstaan dus ik heb nog altijd nooit een analyse van Jimmy Floyd Hasselbaink hoeven horen.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:55 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat hij nog last heeft van het trauma van 1992.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Coco op 09-05-2019 23:04:31 ]What can change the nature of a man?
Arsenal heeft alles op de EL gegooid en de top vier al weken uit het hoofd gezet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:47 schreef T3hTommay het volgende:
Over twee wedstrijden met 7-3 van Arsenal verliezen. Dan ben je ook slécht.
Dat is natuurlijk niet waar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
de top vier al weken uit het hoofd gezet.
Al weken? Nee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Arsenal heeft alles op de EL gegooid en de top vier al weken uit het hoofd gezet.
Maar dat past niet in het straatje van Franske.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar.Ze hebben het gewoon ernstig verneukt.
Afgelopen weekend waren ze de laatste 30 minuten bij een 1-1 stand tegen Brighton nog vol op de aanval om de winst te pakken om nog mee te kunnen doen voor een plekje in de top 4. Met het sterkste elftal notabene: Özil, Auba en Laca deden gewoon mee. Dus dat is natuurlijk onzin.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dat past niet in het straatje van Franske.
Een Emery-elftal dat in de competitie moeite heeft. Soinds recognizable.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Afgelopen weekend waren ze de laatste 30 minuten bij een 1-1 stand tegen Brighton nog vol op de aanval om de winst te pakken om nog mee te kunnen doen voor een plekje in de top 4. Met het sterkste elftal notabene: Özil, Auba en Laca deden gewoon mee. Dus dat is natuurlijk onzin.
Ze mogen dat elftal achterin wel eens gaan vernieuwen, maar dat transferbudget komende zomer werkt ook niet mee. Een Mustafi moet je ergens in de Theems lozen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een Emery-elftal dat in de competitie moeite heeft. Soinds recognizable.
Ik zag laatst een compilatie met alle fouten van Mustafi afgelopen jaren. Ik lag dubbelquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze mogen dat elftal achterin wel eens gaan vernieuwen, maar dat transferbudget komende zomer werkt ook niet mee. Een Mustafi moet je ergens in de Theems lozen.
Die man is gewoon wereldkampioen. Schande van de sport.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zag laatst een compilatie met alle fouten van Mustafi afgelopen jaren. Ik lag dubbel
Ik heb constant de Mustafi van Valencia in gedachten; en dat was niet best destijds.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze mogen dat elftal achterin wel eens gaan vernieuwen, maar dat transferbudget komende zomer werkt ook niet mee. Een Mustafi moet je ergens in de Theems lozen.
Alle spitsen sinds Drogbaquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:06 schreef Bolasie het volgende:
Higuain is nog slechter dan Chelsea's Morata.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |