Idd, genotquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag ligt de focus op het voetbal, makker.

Al mijn bandwagons vliegen er zaterdag toch weer uit. Ik ken de drill te goed.quote:

Dat zou ik niet durven, @KingRoland welquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:51 schreef T3hTommay het volgende:
Wel meteen alles inzetten op Chelsea to qualify he, DP.

Ik weet nog een tijd van de Silver Goal.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:51 schreef Zipportal het volgende:
Krijgen we straks Golden Goal?
~Dagjevolk

Heb liever shoot outs.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet nog een tijd van de Silver Goal.

En wel nu.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb het geluid aanstaan dus ik heb nog altijd nooit een analyse van Jimmy Floyd Hasselbaink hoeven horen.

quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb het geluid niet aanstaan dus ik heb nog altijd nooit een analyse van Jimmy Floyd Hasselbaink hoeven horen.

quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:55 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat hij nog last heeft van het trauma van 1992.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Coco op 09-05-2019 23:04:31 ]What can change the nature of a man?

Arsenal heeft alles op de EL gegooid en de top vier al weken uit het hoofd gezet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:47 schreef T3hTommay het volgende:
Over twee wedstrijden met 7-3 van Arsenal verliezen. Dan ben je ook slécht.

Dat is natuurlijk niet waar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
de top vier al weken uit het hoofd gezet.
 Ze hebben het gewoon ernstig verneukt.
 Ze hebben het gewoon ernstig verneukt.

Al weken? Nee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Arsenal heeft alles op de EL gegooid en de top vier al weken uit het hoofd gezet.

Maar dat past niet in het straatje van Franske.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar.Ze hebben het gewoon ernstig verneukt.

Afgelopen weekend waren ze de laatste 30 minuten bij een 1-1 stand tegen Brighton nog vol op de aanval om de winst te pakken om nog mee te kunnen doen voor een plekje in de top 4. Met het sterkste elftal notabene: Özil, Auba en Laca deden gewoon mee. Dus dat is natuurlijk onzin.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dat past niet in het straatje van Franske.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |