Ajax ook, door niet 34 keer te winnen tegen alle kneuzen in de Eredivisie.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen presteert Chelsea ook heel kut in de competitie.

Die uitslag ken ik ergens van..quote:

Jij kent ook geen genade he.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die uitslag ken ik ergens van..

Zo simpel is voetbal niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax ook, door niet 34 keer te winnen tegen alle kneuzen in de Eredivisie.

Wel jammer dat clubs als AZ, Vitesse, Feyenoord, Utrecht en Twente niet aan kunnen haken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax ook, door niet 34 keer te winnen tegen alle kneuzen in de Eredivisie.

Zeker niet. Zo een dag later is het wel leuk om er een beetje mee te fucken, al had ik het dit Ajax echt wel gegund.quote:

AZ - Sporting toen....quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die uitslag ken ik ergens van..

Buiten is het guur en regent het, binnen staat de TV aan met Europa League-voetbal. Zo horen donderdagavonden te zijn.quote:

Drie keer in de blessuretijd gescoord toen toch, dat Sporting?quote:

Lekker man.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Buiten is het guur en regent het, binnen staat de TV aan met Europa League-voetbal. Zo horen donderdagavonden te zijn.

Trapp is een wandelende comedyshow.quote:

Trappe er niet in!quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
Een Trapp na.
De Trapp op.
GeTrappte verkiezingen.
Trappistenbier

Erin Trappenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
Een Trapp na.
De Trapp op.
GeTrappte verkiezingen.
Trappistenbier

Ben benieuwd wie er allemaal volgend seizoen nog staan... Transferverbodje eropquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Heb nooit begrepen waarom Chelsea die Luiz terughaalde van PSG

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |