wat?quote:
niks, wat is er fivefornine dan?quote:
Ik ergerde mij op een gegeven moment zo aan vooral vrienden van vrienden. Die reageerde zo ongelooflijk achterlijk zo nu en dan op berichten dat ik hen niet meer serieus kon nemen ook niet buiten FB om.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel, een paar leuke hobbygroepen waar ik veel van leer.
duhuhquote:
Ik zie alleen een abstracte foto.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:18 schreef Recce het volgende:
Mercedes heeft een paar vleugeltjes en flapjes aan hun Formule 1 auto gemaakt:
[ afbeelding ]
je gaat me niet vertellen dat in heel je FOK! leven niet eerder iemand deze uberflauwe grap heeft gemaakt?quote:
owquote:
Van Dyson?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:18 schreef Recce het volgende:
Mercedes heeft een paar vleugeltjes en flapjes aan hun Formule 1 auto gemaakt:
[ afbeelding ]
Niemand dus die dat ooit gezegd heeftquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat in heel je FOK! leven niet eerder iemand deze uberflauwe grap heeft gemaakt?
en GOT danquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:20 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga weer even verder met Bates Motel.
Bates Motel (TV Series 2013–2017) - IMDb
Ik 2 dagen tijd heb ga ik zeker het eerste seizoen afkijken. Ik moet nog 2 afleveringen maar hier kijk je zo doorheen. Echt enorm spannend.
Dit houd mij beter vast. met GOT kwam ik tot aflevering 2 en hier keek ik veel sneller doorheen.quote:
450 euro voor een stofzuiger, in geen 450 jaar!quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Dyson hier nog iets van kan leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |