I can't waitquote:
Je kunt ook in ESF postenquote:
en @Recce als je facebook hebt moet je eens bij Sweetlakecity-Stormchasers kijken. Altijd wel iets interessants te zien daar.quote:
lekker geregeldquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
I can't waitappie staat morgen tussen 1700 en 1900 voor de deur, dus voor boodschappen hoef ik ook niet weg
![]()
![]()
Die heb ik wel eens gezienquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
en @:Recce als je facebook hebt moet je eens bij Sweetlakecity-Stormchasers kijken. Altijd wel iets interessants te zien daar.
hij is te laatquote:
Ik heb geen facebook. Ik kijk vaak wel even op weerwoord.be bij rare weersituaties.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
en @:Recce als je facebook hebt moet je eens bij Sweetlakecity-Stormchasers kijken. Altijd wel iets interessants te zien daar.
Zie je wel eens optics? Ik let er niet heel bewust op, maar bijzonnen zie ik wel af en toe.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gezien. Ik ben lid van Atmospheric Optics and Halo Spotters. Daar komen ook wel leuke dingen voorbij
Aangenaam. Ik heb ook geen Facebook. Ik had het ooit wel maar daar heb je echt niets aan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook. Ik kijk vaak wel even op weerwoord.be bij rare weersituaties.
Ik heb me aangemeld...ik hou wel van in de lucht starenquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gezien. Ik ben lid van Atmospheric Optics and Halo Spotters. Daar komen ook wel leuke dingen voorbij
soms ja. Niet zo vaak als ik zou willen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Zie je wel eens optics? Ik let er niet heel bewust op, maar bijzonnen zie ik wel af en toe.
Ik wel, een paar leuke hobbygroepen waar ik veel van leer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:12 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Aangenaam. Ik heb ook geen Facebook. Ik had het ooit wel maar daar heb je echt niets aan.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld...ik hou wel van in de lucht staren
het is thirteenovernine inmiddelsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |