En allemaal op 1 dag (zondag)!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:13 schreef danusz1986 het volgende:
2 game 7's en daar komt waarschijnlijk nog een derde bij.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het kan gewoon niet bestaan dat Curry en Klay deze klus zelf kunnen klaren. Je hebt in totaal twee spelers die kunnen scoren (nog shooters ook, die vaak zat ijskoud zijn, terwijl een KD bijvoorbeeld nog wel wat FT's kan forceren) tegen een team met zoveel offensieve kracht. No fucking way.
Trieste aftocht. Zeker na een mooie win vannacht.
Ik snap er echt geen klote van dat users hier GSW maar blijven ‘onderschatten’. Ongelofelijk.quote:
Ik onderschat GSW niet, ik denk eerder dat ik Houston overschat heb. Dat Curry en Thompson GSW kunnen dragen weten we al jaren, dat deden ze al voordat KD kwam en doen ze nu nog, maar ik was gewoon even vergeten dat Harden weliswaar een hele goeie speler is, maar tevens de ultieme choke artist. En dat verhaaltje dat Houston vorig jaar alleen maar verloren heeft omdat Paul geblesseerd raakte kan nu ook de prullenbak in.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen klote van dat users hier GSW maar blijven ‘onderschatten’. Ongelofelijk.
Tegen Denver of Portland zijn ze niet eens nodig ws.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:31 schreef danusz1986 het volgende:
Durant en Boogie waarschijnlijk weer terug ergens in de Western Conference finals!
Boogie ook? Ik dacht dat zijn seizoen voorbij was.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:31 schreef danusz1986 het volgende:
Durant en Boogie waarschijnlijk weer terug ergens in de Western Conference finals!
Boogie ook ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Boogie ook? Ik dacht dat zijn seizoen voorbij was.
quote:Cousins has progressed nicely from a torn quad.
The big man has been intently focusing on his rehabilitation and seen doing one-on-one drills in recent days while the rest of the team honed into this past series.
Golden State will have three full days to rest a starter-heavy bunch before the Western Conference Finals get started on Tuesday for Game 1, though Cousins' return could be a day-to-day process, depending on how well the next few days go in his recovery.
2-0 voor DonarGenot.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:38 schreef 3rr0r het volgende:
Om 19:30 vanavond Donar - ZZ Leiden op https://www.podium.tv/nl/live
Ik heb een beetje gekeken ja, gaan prima zo in de playoffs ondanks het matige seizoen. Drietjes van die dikkerd, kon niet op vandaag.quote:
twitter:wojespn twitterde op zondag 12-05-2019 om 01:01:05Frank Vogel's contract with the Lakers, per sources: Three years. reageer retweet
?????twitter:wojespn twitterde op zondag 12-05-2019 om 00:56:51Jason Kidd has agreed to join Vogel's Lakers staff in a prominent assistant coaching role, league sources tell ESPN. https://t.co/ZrQRWfq1US reageer retweet
3dequote:Op zondag 12 mei 2019 23:57 schreef Attitude het volgende:
denver stond toch 2e in de ranglijst...
de hoeveelste stond portland?
4 achter met 8 sec ging hem niet wordenquote:Op maandag 13 mei 2019 00:12 schreef Attitude het volgende:
bij mij is het nog 8 seconden. ji moet waarschijnljk andere stream hebben
quote:Op maandag 13 mei 2019 00:15 schreef 3rr0r het volgende:
17 voor...thuis....doet me denken aan Aja ..laat maar
Huh, een and1 en dan sta je nog 1 achter zonder balbezit.. hoe gaat dat naar OT? Of bedoel je een drietje met foul? Ja zo dom zijn ze natuurlijk zo goed als niet bij Portland.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:14 schreef Attitude het volgende:
[..]
2 pt met overtreding en dan OT had gekund..
oeps ja... n 1 idd. effe rekenfoutje hier. ging er van uit dat je bij 2 pt en fout erbij 2 x mag gooien. dan hadden ze idd 3 pt en fout moeten hebben .quote:Op maandag 13 mei 2019 00:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Huh, een and1 en dan sta je nog 1 achter zonder balbezit.. hoe gaat dat naar OT? Of bedoel je een drietje met foul? Ja zo dom zijn ze natuurlijk zo goed als niet bij Portland.
Ole ole ole oleeeee. Finale!! Eindelijk na al die jaren vol met pech.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:15 schreef hiburg het volgende:
CJ McCollum !! Toch wel verrassend dat Portland dit wint.
Haha, inderdaad. Dan maar voor Ja Morant gaan, die wordt vergeleken met Russell Westbrook. Ik zag wat acties en dunks: explosief en high flying voor een 6'3 guard.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn voor New York als Cleveland weer met een GOAT vandoor gaat
Nee, die wil gewoon weg, die is klaar in NO.quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:54 schreef Arnhemunited het volgende:
New Orleans wint de draft lottery. Zion naar de Pelicans dus.
Benieuwd of AD nu wel wilt blijven.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:16 schreef TheGOAT het volgende:
Matige game, zowel van Warriors als van Blazers. Toch nog spannend met maar puntje of 6 in het 4e kwart, ondanks bijna 20 turnovers van Portland en <40% shooting.
Waarom hun big man bij de PnR zover blijft hangen, ik snap daar he-le-maal niks van. Je geeft Curry ker op ker een open 3'tje. Dat je zo speelt als Durant erin zit, a la, maar ook dan nog. Maar nu met Iggy en Jerebko op de vloer...?
Weet iemand wat Stotts daar over gezegd heeft?
twitter:anthonyVslater twitterde op woensdag 15-05-2019 om 06:15:31Terry Stotts on his decision to drop the bigs vs Steph Curry... https://t.co/64T7tVgFHd reageer retweet
Hamstringblessure denk ik . Greep vaak naar die plek tijdens de wedstrijd en Portland kan hem natuurlijk niet eraf halen omdat ze verder niemand hebben voor zijn positie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar blijft alle haat op Lillard die de laatste wedstrijden als een patatje staat te schieten?
Idd en dan hood ook geblesseerd. Kanter nog steeds last. Seizoen duurt net te langquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hamstringblessure denk ik . Greep vaak naar die plek tijdens de wedstrijd en Portland kan hem natuurlijk niet eraf halen omdat ze verder niemand hebben voor zijn positie.
Het is inderdaad allemaal een rondje teveel voor ze ja . Al sluit ik niet uit dat ze thuis opeens ontploffen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd en dan hood ook geblesseerd. Kanter nog steeds last. Seizoen duurt net te lang
Vergeet Nurkic niet, als ze allemaal 100% fit zouden zijn staat er echt een topteam.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd en dan hood ook geblesseerd. Kanter nog steeds last. Seizoen duurt net te lang
quote:
AD gaat weg, hoe dan ook, en wat zou je eigenlijk kunnen doen als Zion gewoon weigert om naar NO te gaan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:44 schreef Attitude het volgende:
Ik zat op espn.com te kijken voor de score tijdens de wedstrijd ( tablet ) en dan zie je ook tweets voorbij komen en idd ook over de mogelijk heid dat Zion terug naar duke gaat.
Ik dacht al gelijk: mag dat?
Het is een loterij en pelicans hebben deze keer gewonnen. Maar zijn er überhaupt consequenties hiervoor? Boete of iets anders. Of kunnen Pelicans bezwaar maken?
Las ook een tweet waarin AD te kennen had gegeven dat hij sowieso weg zou gaan bij de Pelicans.
Steph Curry: 37 punten, 8 rebounds, 8 assists. Mwah.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 04:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Goh Splash Brothers hebben het niet zo of ze worden goed afgedekt en zie wat er gebeurt : Dan zijn er opeens geen anderen meer die dat verschil overbruggen en hebben ze KD nodig ( die waarschijnlijk niet terugkomt deze series)
Bucks heeft een grotere kans tegen de Warriors.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:58 schreef Justevo het volgende:
Wat een ongelofelijk arrogant pleuris team zijn de Warriors toch. Al die maniertjes na elke bucket.. Ik hoop uit de grond van m'n hart dat ze in de finals verliezen. Was er ooit iemand die dacht dat Portland een match was, kom op zeg. Ik wil nu wel eens een fitte Leonard tegen GSW zien, zonder smerige blessure trucjes.
Ja die ging weer los toen de Blazers de teugels weer lieten vieren in de tweede helft.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:52 schreef Multiply het volgende:
[..]
Steph Curry: 37 punten, 8 rebounds, 8 assists. Mwah.
Wel jammer dat de Blazers deze wedstrijd niet pakte. Had de series een stuk interessanter gemaakt.
Rechten liggen toch bij NO, en pas vanaf het moment dat hij in de NBA komt, contract ook al vast. Dus dat is geen optie, zal misschien een Kobe doen, walgelijkquote:
Hij kan zich nog terugtrekken uit de draft dus zijn rechten liggen nog nergens.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:56 schreef Omega het volgende:
[..]
Rechten liggen toch bij NO, en pas vanaf het moment dat hij in de NBA komt, contract ook al vast. Dus dat is geen optie, zal misschien een Kobe doen, walgelijk
Dat vraag ik mij dus ook af. Ik weet niet of er regels zijn hiervoor. Beetje aparte situatie zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 04:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
AD gaat weg, hoe dan ook, en wat zou je eigenlijk kunnen doen als Zion gewoon weigert om naar NO te gaan?
Ja das dan jammer voor je, want de Raptors gaan het niet redden tegen de Bucks.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:58 schreef Justevo het volgende:
Wat een ongelofelijk arrogant pleuris team zijn de Warriors toch. Al die maniertjes na elke bucket.. Ik hoop uit de grond van m'n hart dat ze in de finals verliezen. Was er ooit iemand die dacht dat Portland een match was, kom op zeg. Ik wil nu wel eens een fitte Leonard tegen GSW zien, zonder smerige blessure trucjes.
Genottwitter:AlexKennedyNBA twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:55:21Tyreke Evans tested positive for "drugs of abuse." According to ESPN (when Chris Andersen was dismissed for this), "The drugs on that list are amphetamine and its analogs, which include methamphetamine; cocaine; LSD; opiates, including heroin, codeine and morphine; and PCP." reageer retweet
LOL, ik zat effe te googlen bij welk ploeg hij zat en zag dat zijn Wikipedia pagina al bijgewerkt wasquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Genottwitter:AlexKennedyNBA twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:55:21Tyreke Evans tested positive for "drugs of abuse." According to ESPN (when Chris Andersen was dismissed for this), "The drugs on that list are amphetamine and its analogs, which include methamphetamine; cocaine; LSD; opiates, including heroin, codeine and morphine; and PCP." reageer retweet
quote:As his older brother stepped to the line to take three critical free throws with 2:01 to go, Seth whispered to him after the first make, "That's 70 in a row."
Stephen broke his routine and looked over at his brother. He knew what his younger brother was up to.
"I was trying to get in his head and jinx him," Seth said.
"He looked over at me and said, 'OK, now it's gonna be 72.' And then he made them both."
Hoe dom kan je zijn. Snap echt niet dat dat soort gasten naar dit soort drugs grijpen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:28 schreef Attitude het volgende:
Ff van FrontPage:
Lamar Odom komt tegenwoordig vooral in de media omdat hij zich in het wereldje van Kardashian's en dat soort lui begeeft, maar ooit was hij in plaats van 'de man van' gewoon een topsporter. Als basketballer werd hij in 2004 geselecteerd voor de Olympische Spelen in Athene, maar hij moest nog wel een dopingcontrole doorstaan...geen gemakkelijke opgave.
"Er was absoluut geen kans dat ik door die controle zou komen, ik had de hele zomer elke dag wiet gerookt en raakte in paniek", aldus Odom. "We begonnen te zoeken naar neppenissen en manieren om dopingcontroles te overleven en kwamen uiteindelijk uit bij een enorme zwarte rubberlul die we voor de volgende dag bestelden", beschrijft de oud-speler van de Dallas Mavericks.
Hij vroeg zijn trainer om op het moment dat de dopingcontroleur bij hem thuis arriveerde 'in het reservoir van de piemel te urineren, dat zat verstopt in de ballen'. "Mijn trainer gaf me de rubberpiemel, verliet het toilet en ik bond het ding om." De controleur kwam vervolgens het toilet binnen en keek toe hoe Odom in het potje 'plaste', wat hij deed door flink in de (rubber)piemel te knijpen.
"Ik ritste mijn broek open en gleed de neplul voorzichtig door het gat, waarna ik regelmatig in de piemel moest knijpen om de urine eruit te krijgen." De basketballer gaf het potje met warme urine aan de controleur en later bleek dat hij de dopingtest doorstaan had. In Athene ging het overigens niet echt goed: het Amerikaanse 'Dream Team' won slechts brons, een ontluistering voor de ploeg.
Vorige keer was het 17 ipv 14quote:Op zondag 19 mei 2019 07:13 schreef RipCity het volgende:
Als je 18 en vorige keer 14 weggeeft dan verdien je het ook niet.
Ah lillard blessure https://twitter.com/shamscharania/status/1129983680489893888?s=21
Kerr had volgens mij aangegeven dat de blessure van Durant erger is dan verwacht. Misschein dat ie daarom nog niet speelt.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:21 schreef Hathor het volgende:
Iguodala waarschijnlijk ook out met een kuitblessure, dat kan er ook nog wel bij. Waar blijft Durant trouwens, had die zelf niet aangegeven weer klaar te zijn in de WCF? En Boogie heeft ook zoiets geroepen dacht ik.
Misschien beter dat de Warriors een wedstrijdje of twee gaan lopen takkebossen dan, dan heeft ie wat extra tijd en is ie misschien op tijd fit voor de finals.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:18 schreef Attitude het volgende:
[..]
Kerr had volgens mij aangegeven dat de blessure van Durant erger is dan verwacht. Misschein dat ie daarom nog niet speelt.
Denk het ook. Want de Warriors kunnen nu makkelijk zonder Durant. Ze winnen toch van Portland. Vanavond is de 4e wedstrijd, lijkt een sweep te worden. Aan de andere kant, de Bucks en Toronto, gisteren won Toronto dus moeten ze in ieder geval tot game 5 gaan. En zo heeft Durant meer tijd om te herstellen.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien beter dat de Warriors een wedstrijdje of twee gaan lopen takkebossen dan, dan heeft ie wat extra tijd en is ie misschien op tijd fit voor de finals.
Ik had het idee dat Toronto op zijn tandvlees liep, veel meer als 5 games zullen het niet gaan worden vrees ik.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:33 schreef Attitude het volgende:
[..]
Denk het ook. Want de Warriors kunnen nu makkelijk zonder Durant. Ze winnen toch van Portland. Vanavond is de 4e wedstrijd, lijkt een sweep te worden. Aan de andere kant, de Bucks en Toronto, gisteren won Toronto dus moeten ze in ieder geval tot game 5 gaan. En zo heeft Durant meer tijd om te herstellen.
Het is dat de Greek Freak goed verdedigd werd anders had hij het verschil kunnen maken maar dan nog, als hij verdedigd wordt moeten de anderen wel scoren. En dat ging idd heel moeilijk.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Toronto op zijn tandvlees liep, veel meer als 5 games zullen het niet gaan worden vrees ik.
Nee want het begin van de finals staat vast op 30 mei hoe dan ook . Wint GSW vanavond dan zijn ze best wel lang vrij wat misschien maar beter is ook voor ze .quote:Op maandag 20 mei 2019 13:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien beter dat de Warriors een wedstrijdje of twee gaan lopen takkebossen dan, dan heeft ie wat extra tijd en is ie misschien op tijd fit voor de finals.
En hij gaat zich normaler gedragen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:36 schreef Hathor het volgende:
Green was wel een eindbaas deze serie, zeker de laatste twee games.
Er is ook zoiets als TV schema's waar iedereen zich aan moet houdenquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:13 schreef Attitude het volgende:
De stand is nu gelijk, Bucks - Raptors.
Dus nu tot game 6 in ieder geval. Blijft vreemd, ze knokken ervoor. Das goed. Maar dan heb je het gewonnen en mag je tegen GSW opnemen die 9 dagen rust hebben gehad....
Dat begrijp ik. Maar ik doelde meer op het feit dat de concurrentie in het oosten gelijkwaardiger is waardoor het tot een game 7 kan komen. En in het westen is het gsw die heerser is. En straks is de winnaar van oosten moe of er komen geblesseerden erbij terwijl gsw kan rusten. Of er dan straks nog sprake is van een eerlijke strijd of gewoon een sweep, dat moeten we maar zien straks.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als TV schema's waar iedereen zich aan moet houden
Bucks kregen eerder ook meer dan een week rust . 2 jaar geleden en daarvoor sweepten de Cavs bijna het oosten en toen hoorde je ook geen haan kraaien naar ''gelijkwaardigheid en rust etc '. Misschien is het wel beter dat je doorspeelt omdat je zo in een ritme blijft zitten ipv roestig te worden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:05 schreef Attitude het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar ik doelde meer op het feit dat de concurrentie in het oosten gelijkwaardiger is waardoor het tot een game 7 kan komen. En in het westen is het gsw die heerser is. En straks is de winnaar van oosten moe of er komen geblesseerden erbij terwijl gsw kan rusten. Of er dan straks nog sprake is van een eerlijke strijd of gewoon een sweep, dat moeten we maar zien straks.
Daar heb je een punt. We zullen zien.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien is het wel beter dat je doorspeelt omdat je zo in een ritme blijft zitten ipv roestig te worden.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:14 schreef Hathor het volgende:
Het moet niet veel gekker worden...KD schijnt weer speelklaar te zijn, maar op nba,com zie je headlines waarop men zich hardop afvraagt of ze hem wel nodig hebben, en of hij eigenlijk wel in het team past.
Dit begint op Lebron te lijken na de kerst .twitter:ShamsCharania twitterde op donderdag 23-05-2019 om 20:31:21Kevin Durant (calf strain) is unlikely to return for start of the NBA Finals, but the Golden State Warriors are hopeful that he returns at some point during. reageer retweet
LOL.quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:14 schreef Hathor het volgende:
Het moet niet veel gekker worden...KD schijnt weer speelklaar te zijn, maar op nba,com zie je headlines waarop men zich hardop afvraagt of ze hem wel nodig hebben, en of hij eigenlijk wel in het team past.
Gaat in mijn ogen ook wel een beetje een signaal van uit, hij is klaar met GS en zit met zijn hoofd al aan de onderhandelingstafel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]Dit begint op Lebron te lijken na de kerst .twitter:ShamsCharania twitterde op donderdag 23-05-2019 om 20:31:21Kevin Durant (calf strain) is unlikely to return for start of the NBA Finals, but the Golden State Warriors are hopeful that he returns at some point during. reageer retweet
Tsja, ze lijken hem inderdaad niet echt nodig te hebben, maar het zou toch wel lekker zijn als ie er wel bij was, zeker als ze straks tegen de Greek Freak komen te staan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:37 schreef Attitude het volgende:
[..]
LOL.
Maar ik kan het wel begrijpen.. Ze spelen zonder KD nu wel erg goed. Dus waarom zou je dat veranderen?
Stel dat ze de eerste 2 games uit winnen en hij komt dan terugquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gaat in mijn ogen ook wel een beetje een signaal van uit, hij is klaar met GS en zit met zijn hoofd al aan de onderhandelingstafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |