Die trommelsquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:54 schreef lashatumbai het volgende:
video Eliottwitter:Eurovisn_Turkey twitterde op donderdag 09-05-2019 om 13:54:20Bel็ika | Eliot'un ikinci provasından bir video yayınlandı. #Belgium #Rehearsal https://t.co/30p9OupKk5 reageer retweet
Ah, hij heeft zijn jacket nu open.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:54 schreef lashatumbai het volgende:
video Eliottwitter:Eurovisn_Turkey twitterde op donderdag 09-05-2019 om 13:54:20Bel็ika | Eliot'un ikinci provasından bir video yayınlandı. #Belgium #Rehearsal https://t.co/30p9OupKk5 reageer retweet
Ook de startpositie is niet ideaal. Helemaal in het midden en vlak voor een hele rits spraakmakende inzendingen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:56 schreef Em31 het volgende:
Denk helaas niet dat Belgi๋ zich gaat kwalificeren. Volgens mij wordt het nummer straks totaal vergeten.
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op donderdag 09-05-2019 om 13:56:36Belgium second rehearsal: staging much the same as before. Eliot smiling and appearing more relatable [voteable]. #Eurovision #DareToDream reageer retweet
Oh dat klinkt dan wel positiefquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:00 schreef lashatumbai het volgende:
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op donderdag 09-05-2019 om 13:56:36Belgium second rehearsal: staging much the same as before. Eliot smiling and appearing more relatable [voteable]. #Eurovision #DareToDream reageer retweet
Hup hupquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:00 schreef lashatumbai het volgende:
Het zal er in ieder geval om gaan hangen. Het is maar goed dat hij niet in de tweede halve finale zit!quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt dan wel positief
Hij krijgt nu ook wat applaus
Ik vind de eerste halve finale eigenlijk nog wel spannender. Daar zitten veel landen die moeilijk te voorspellen zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:02 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Het zal er in ieder geval om gaan hangen. Het is maar goed dat hij niet in de tweede halve finale zit!
Jaaaa toch nog!quote:
Ik had ook gedacht dat Belgie mee zou doen voor de winst op voorhand. Ze zijn namelijk ontzettend goed bezig, dus het gaat sowieso niet lang duren, maar dit jaar wordt het'm helaas niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:03 schreef lashatumbai het volgende:
En dan te bedenken dat ik maanden geleden geld op winst voor Belgi๋ had ingezet![]()
(ook op NL hoor)
Oh wel clipjes!quote:
TOETERTJESquote:
Beeld! Woot! Meteen kijken!quote:
??!!!!quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
Heeft Matt een interview met Dutch media, hoor ik dat nou goed?![]()
![]()
Sean zei net zoiets, of hij moet het over iemand anders hebben gehad en ik heb verkeerd Matt verstaanquote:
Oh, dat zou wel nice zijn. Een keer iemand anders dan "de Engelse expert".quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
Heeft Matt een interview met Dutch media, hoor ik dat nou goed?![]()
![]()
Heb ff teruggespoeld, hij zei idd Matt en Dutch media.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sean zei net zoiets, of hij moet het over iemand anders hebben gehad en ik heb verkeerd Matt verstaan
Tijd quote ongeveer?quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb ff teruggespoeld, hij zei idd Matt en Dutch media.
Ik verwacht het inderdaad ook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:12 schreef lashatumbai het volgende:
Ik denk dat Cyprus uit de odds top 10 gaat vallen en dat Australi๋ straks de top weer binnenkomt.
Wat is dit vreselijk joh. Fuego in de Tokkie-versie.quote:
7 a 8 minuten geleden ongeveer.quote:
Snap ik. Vind het jammer voor jequote:
Ja en van haar weet ik al dat ze vocaal heel goed gaat klinkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik. Vind het jammer voor je![]()
Maar Kate gaat straks slayen!
goeie ouwe tijd!quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:18 schreef Em31 het volgende:
Random order lijkt me vreselijk. Aub niet zeg
Ik heb het ook gehoord en hij is nu weg toch..?quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sean zei net zoiets, of hij moet het over iemand anders hebben gehad en ik heb verkeerd Matt verstaan
Niet bepaald neequote:
Waar kijk ik naar johquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hahahaha! Fantastisch dit. Zo slecht dat het goed wordt.
Laat die mensen tochquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:20 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Kennen zij geen g๊ne? Ik zou elke keer door de grond zakken als ik mezelf zo moet terug zien
Ik hoop ook vooral dat ze er zelf heel veel lol in hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Laat die mensen toch
Ik vind nu die shitstorm die komt voor die mensen al zielig. Ze proberen van niks toch wat te maken.Dit voelt nul punt waardig maar misschien dat ze toch wat sympathie puntjes krijgen
Nou, dat gaat hem niet worden imo.quote:
Ja het wordt geen knallende opening! Maar misschien dat Tamta haar vocals nog gaan verbeteren. Kan zijn dat ze ook niet echt probeerde.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:27 schreef aarontje112 het volgende:
Hoop wel dat er nog mensen blijven hangen na Cyprus-Montenegro-Finland haha
daar gaat 1 van mijn guilty pleasures - fallin'out of heavenquote:
quote:
Volgens mij staat Finland daaropquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:28 schreef lashatumbai het volgende:
Wat ik dus raar vind is dat er volgens mij nog geen land gebruik heeft gemaakt van de catwalks, vorig jaar waren ze gebruikt door veel landen.
Als NL wint kan gewoon lekker iedereen meedoen en kan iedereen gewoon alles uitzendenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:39 schreef Em31 het volgende:
Als Azerbeidzjan wint doet Armeni๋ niet mee en zullen ze het ook wel niet uitzenden(?), dus het jaar daarop zijn ze er dan ook niet. Als Rusland wint doet Oekra๏ne niet mee en die zenden het zeker niet uit, dus kunnen ze het jaar daarop ook niet meedoen.
Jon Ola is al aan het bidden voor Duncan
Count me in!!quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:24 schreef grazz het volgende:
[..]heerlijk toch
Ik vind dat we volgend jaar met z'n allen bij @:Greys in d'r tuintjeof in een hotel moeten zitten tijdens de repetities. Dat we naast elkaar zitten met onze laptops en dit voortaan nog intenser gaan beleven
Ja, voor de organisatie moet het ook wel relaxed zijn mocht Nederland winnen. Even een jaar geen gezeikquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:29 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Als NL wint kan gewoon lekker iedereen meedoen en kan iedereen gewoon alles uitzenden![]()
![]()
![]()
Kom op EBU! Even dat extra tandje bijzetten voor ons #prettypleasequote:Op donderdag 9 mei 2019 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, voor de organisatie moet het ook wel relaxed zijn mocht Nederland winnen. Even een jaar geen gezeik
Wij hyperen toch, waar het ook gehouden wordtquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan hebben ze de topics hier nog niet gelezen.
Hij heeft sowieso een beetje een aparte smaakquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, dat hoofd vond de 3js leuk.
Credibility gone, tijd voor een andere stream.
Ja ik vind het er ook super mooi uitzien!quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:29 schreef Amarinthe het volgende:
Ik vind het podium er juist super mooi uit zien. Wij weten dat ie kleiner is dus we letten erop maar als je dit op tv ziet zou je het bijna niet merken denk ik. Tenzij het echt leeg wordt qua publiek
Dat zou je denken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, voor de organisatie moet het ook wel relaxed zijn mocht Nederland winnen. Even een jaar geen gezeik
Ik ookquote:
Ik vind die danseres iets te veel wegvallen tegen die wilde achtergrond.quote:
Hij doet z'n Look Away eer aanquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:36 schreef Amarinthe het volgende:
Sebastian kijkt nog wel een beetje de verkeerde kanten op. En Darude ziet er vreemd uit met z'n laptopje(?) erbij zo op ene andere plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |