??!!!!quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
Heeft Matt een interview met Dutch media, hoor ik dat nou goed?![]()
![]()
Sean zei net zoiets, of hij moet het over iemand anders hebben gehad en ik heb verkeerd Matt verstaanquote:
Oh, dat zou wel nice zijn. Een keer iemand anders dan "de Engelse expert".quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
Heeft Matt een interview met Dutch media, hoor ik dat nou goed?![]()
![]()
Heb ff teruggespoeld, hij zei idd Matt en Dutch media.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sean zei net zoiets, of hij moet het over iemand anders hebben gehad en ik heb verkeerd Matt verstaan
Tijd quote ongeveer?quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb ff teruggespoeld, hij zei idd Matt en Dutch media.
Ik verwacht het inderdaad ook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:12 schreef lashatumbai het volgende:
Ik denk dat Cyprus uit de odds top 10 gaat vallen en dat Australi๋ straks de top weer binnenkomt.
Wat is dit vreselijk joh. Fuego in de Tokkie-versie.quote:
7 a 8 minuten geleden ongeveer.quote:
Snap ik. Vind het jammer voor jequote:
Ja en van haar weet ik al dat ze vocaal heel goed gaat klinkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik. Vind het jammer voor je![]()
Maar Kate gaat straks slayen!
goeie ouwe tijd!quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:18 schreef Em31 het volgende:
Random order lijkt me vreselijk. Aub niet zeg
Ik heb het ook gehoord en hij is nu weg toch..?quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sean zei net zoiets, of hij moet het over iemand anders hebben gehad en ik heb verkeerd Matt verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |