Count me in!!quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:24 schreef grazz het volgende:
[..]heerlijk toch
Ik vind dat we volgend jaar met z'n allen bij @:Greys in d'r tuintjeof in een hotel moeten zitten tijdens de repetities. Dat we naast elkaar zitten met onze laptops en dit voortaan nog intenser gaan beleven
Ja, voor de organisatie moet het ook wel relaxed zijn mocht Nederland winnen. Even een jaar geen gezeikquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:29 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Als NL wint kan gewoon lekker iedereen meedoen en kan iedereen gewoon alles uitzenden![]()
![]()
![]()
Kom op EBU! Even dat extra tandje bijzetten voor ons #prettypleasequote:Op donderdag 9 mei 2019 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, voor de organisatie moet het ook wel relaxed zijn mocht Nederland winnen. Even een jaar geen gezeik
Wij hyperen toch, waar het ook gehouden wordtquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan hebben ze de topics hier nog niet gelezen.
Hij heeft sowieso een beetje een aparte smaakquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, dat hoofd vond de 3js leuk.
Credibility gone, tijd voor een andere stream.
Ja ik vind het er ook super mooi uitzien!quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:29 schreef Amarinthe het volgende:
Ik vind het podium er juist super mooi uit zien. Wij weten dat ie kleiner is dus we letten erop maar als je dit op tv ziet zou je het bijna niet merken denk ik. Tenzij het echt leeg wordt qua publiek
Dat zou je denken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, voor de organisatie moet het ook wel relaxed zijn mocht Nederland winnen. Even een jaar geen gezeik
Ik ookquote:
Ik vind die danseres iets te veel wegvallen tegen die wilde achtergrond.quote:
Hij doet z'n Look Away eer aanquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:36 schreef Amarinthe het volgende:
Sebastian kijkt nog wel een beetje de verkeerde kanten op. En Darude ziet er vreemd uit met z'n laptopje(?) erbij zo op ene andere plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |