SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poedersuiker en bosbessenquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Pannenkoeken zijn niet erg, wat er op gaat des te meer!
Neequote:Op donderdag 9 mei 2019 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De laatsten zijn niet zo erg, toch?
Alleen hoofdgerecht, geen voor/naquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
Uit eten voor 800 kcal lijkt me een fikse uitdaging hoor, ik durf er wat om te verwedden dat bijna al het uiteten-eten ruim boven de 1000 uit komtDesalniettemin lekker van genieten!
quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag geen lijstje gemaakt en gaat ineens veel gemakkelijker. Ik maak lijstjes achteraf nu
huh?quote:Vandaag
O. 2 boterhammen pindakaas
L. 3 boterhammen pindakaas
D.? (dat dit elke dag een vraagteken is, is heel irritant)
T. 2x fruit
(ooooh en ik heb de halve middag in bed gelegen, zodoende dit lijstje)
Ik denk dat ze bedoelt dat je eerst zegt dat je geen lijstjes meer maakt maar pas achteraf maar je vervolgens wel een lijstje plaatst terwijl de dag nog niet om is (en D en T na de D dus nog niet geweest zijn). Dus toch niet achterafquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ik 's middags tussen lunch en avondeten niks eet
Oh... ik ben dom, sorryquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:05 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat je eerst zegt dat je geen lijstjes meer maakt maar pas achteraf maar je vervolgens wel een lijstje plaatst terwijl de dag nog niet om is (en D en T na de D dus nog niet geweest zijn). Dus toch niet achteraf.
Sollicitatie was leuk, ben benieuwd of ik naar de volgende ronde mag. Is iets heel anders dan wat ik nu doe dus ook wel spannend en ik voel me vrij incapabel en alsof ik me er doorheen heb lopen bluffen, maargoed. We shall see.
Ten eerste maakt dat je niet meteen dom en ten tweede hoef je daar ook geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... ik ben dom, sorry
Nee, naja... ik bedoel niet in de ochtend, maar aan het einde van de middag ergens.
Richtigquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:05 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat je eerst zegt dat je geen lijstjes meer maakt maar pas achteraf maar je vervolgens wel een lijstje plaatst terwijl de dag nog niet om is (en D en T na de D dus nog niet geweest zijn). Dus toch niet achteraf.
Oh maar dat gevoel heb ik nog steeds elke dag op mijn werk hoorquote:Sollicitatie was leuk, ben benieuwd of ik naar de volgende ronde mag. Is iets heel anders dan wat ik nu doe dus ook wel spannend en ik voel me vrij incapabel en alsof ik me er doorheen heb lopen bluffen, maargoed. We shall see.
Hey! Wat goed dat je hier mee gaat doen! Veel succes met je doelquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal,
Ik hoop dat ik hier goed ben.![]()
In de afgelopen twee jaar ben ik door burnout en stil komen te zitten door ziekte zo'n tien kilo aangekomen, en daarnaast ben ik veel spiermassa kwijtgeraakt. Kort samengevat was ik fysiek niet goed in staat te sporten en daarnaast had ik psychische klachten waardoor ik weinig ruimte had op mijn gewicht te letten.
Dat is nu minder, ik heb meer mentale ruimte en die wil ik gebruiken om mijn dieet aan te passen. Uiteindelijk wil ik graag 15 kilo afvallen. Dat is een gezond gewicht voor mij lengte. Belangrijker vind ik eigenlijk om mijn eetgewoonten aan te passen zodat ik ook geen overgewicht meer krijg later.
Calorieen tellen heb ik een tijdje gedaan, maar daar krijg ik vreselijke snaaibuien van. Helaas heb ik ook medicatie die als bijwerking trek in zoetigheid geeft. Ik wil nu kijken of een koolhydraatarm dieet beter werkt.
Ik zoek momenteel nog naar eenvoudige ontbijtjes en lunches. Ontbijten doe ik vaak met gekookt ei, of kwark met wat fruit en lunch een omelet met soepgroenten. Andere recepten heb ik nog niet.
Welkom!quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik zoek momenteel nog naar eenvoudige ontbijtjes en lunches. Ontbijten doe ik vaak met gekookt ei, of kwark met wat fruit en lunch een omelet met soepgroenten. Andere recepten heb ik nog niet.
Succes!quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Dankjewel!quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey! Wat goed dat je hier mee gaat doen! Veel succes met je doel
Erg nuttige tips heb ik helaas niet (broodvreter ben ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |