Das vanmiddag pas joh, komt goed. De Son schijnt voorlopig nog even.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze voorspellen regen vanmiddag
rassenoorlog jatog xDquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:31 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hopelijk nog wat besmeurde Jodenmonumenten, of niet
Doe eens aardig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nou ik ook zeg... jeetje .... hopelijk hebben ze ook je dagboek gemaakt.
Laat hem maar, als hij is die ik denk dat het is, ben ik degene die bij het volgende loonstrookje het hardst lachtquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Laat hem maar, als hij is die ik denk dat het is, ben ik degene die bij het volgende loonstrookje het hardst lacht
quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
loonstrookjemijn god wat een zwaktebod
gvd
En, wie ben ik dan?
Is die ander kaal en lelijk?quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]maakt niet uit
kom er vanzelf wel achter of jij diegene bent die ik denk dat je bent.
Ja dik is wch ook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, hij is in elk geval heel erg vol van zichzelf
Dat zijn de ergste.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, hij is in elk geval heel erg vol van zichzelf
Ben wel benieuwd nuquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]maakt niet uit
kom er vanzelf wel achter of jij diegene bent die ik denk dat je bent.
nou noutjesquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:19 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Dat zijn die lagen lucht met dode huid eromheen
Nu is hij slanker dan je vriendinquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mark van der Linden was ook ooit vol van zichzelf. Die geboorte van hem schijnt 3 weken te hebben geduurd.
En zijn anus knapper als die 2 gesmolten larve die hij erkend als kinderen.quote:
Okok..quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pseudo modden
grijp in dweil
Kunnen die kinderen ook niks aan doenquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En zijn anus knapper als die 2 gesmolten larve die hij erkend als kinderen.
walgelijke aantijgingquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij gaat toch iedereen pijpen als er oorlog is.
Ik gun je een leuke partnerquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, bij mij zit het echt vanbinnen inderdaad
Met een man?quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
26 jaar samen, dus dat is wel gelukt
ik gun haar wel een leuke partnerquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat eruit is voortgekomenquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou noutjesquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat eruit is voortgekomen
Oh vind je dat niet erg of hebben jullie een open huwelijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die heeft ze toch, schele aap
I love your t. toquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat eruit is voortgekomen
Hahahha
Geintje we love T.
Het is het lot.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat was in die tijd illegaal
oh je weet dat ze vreemd gaat?quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die heeft ze toch, schele aap
Toch hebben ze liever dat je net als haags postquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fok is het met je eens.
Wch is een enorme goedzak.
Prima klbscmateriaal.
Never forget.
haagsquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:57 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Toch hebben ze liever dat je net als haags post
verander even de TT, dit is ook niet meer van deze tijdquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Dit is nu een glenn murray-waarderingstopic
Ben je Turk, boer of Aziaat of zo?quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:07 schreef Vanillekwark het volgende:
En nu hopen dat Ajax een flinke kater heeft van gisteren en zich de kaas van het brood laat eten door Utrecht
een Turk kan ook een aziaat zijn hequote:Op donderdag 9 mei 2019 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je Turk, boer of Aziaat of zo?
Die hebben flink geneukt ja, van de Bosporus tot aan de overs van het Baikalmeer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
een Turk kan ook een aziaat zijn he
Je weet waar de uitgang is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
een Turk kan ook een aziaat zijn he
Vraag me nog niet hoe maar ik denk dat ze een manier vinden om alle drie te verliezen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:12 schreef Solotovski het volgende:
Wss 3 clubs uit Londen in een Europese finale ziek hoor
Koopziekquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:12 schreef Solotovski het volgende:
Mooi tochquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:12 schreef Solotovski het volgende:
Ok.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij weinig transparantie krijg je rebellie.
"De Son"quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das vanmiddag pas joh, komt goed. De Son schijnt voorlopig nog even.
Je begrijpt de grap niet helemaal, geeft niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:37 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
"De Son"![]()
@:Onlogisch
@:GGMM
@:PSVCL
Hopen dat ze die Brexit er snel doorheen drukken met een no deal eventueelquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:12 schreef Solotovski het volgende:
Ik denk dat dit een kinderachtige verwijzing is naar Son van Tottenham. (die gisteren niet scoorde)quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:37 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
"De Son"![]()
Ahhhhh. Ik kan mij voorstellen dat ze op de sociale werkplaats hier wel om moeten lachen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een kinderachtige verwijzing is naar Son van Tottenham. (die gisteren niet scoorde)
Rapper Sjors zou hier hardop om moeten lachenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:42 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ahhhhh. Ik kan mij voorstellen dat ze op de sociale werkplaats hier wel om moeten lachen.
Denk je dat die ook juicht bij antisemitisme?quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Rapper Sjors zou hier hardop om moeten lachen
Noem je Haags nou een Ajax hater?quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk je dat die ook juicht bij antisemitisme?
Ik denk wel om ontploffende gebouwen als sneer naar de haters.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk je dat die ook juicht bij antisemitisme?
Jij gedroeg je anders ook als een mongooltje so we're evenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
na je gedrag jegens mij had je wel 24 uur verdiend
Laat de oorlog maar beginnenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik denk wel om ontploffende gebouwen als sneer naar de haters.
Pas me gewoon aan aan het niveau hierquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij gedroeg je anders ook als een mongooltje so we're even
Je zat aardig op het niveau van Haags inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pas me gewoon aan aan het niveau hier
het heeft wat moeite gekostquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je zat aardig op het niveau van Haags inderdaad
Was niet te zien, kwam over alsof het allemaal vanzelf gingquote:
Geloof ik nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je zat aardig op het niveau van Haags inderdaad
Oh oké Zosk, ik weet nu wat je van me denkt. zullen we elkaar maar gewoon negeren dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was niet te zien, kwam over alsof het allemaal vanzelf ging
Viel me enorm tegen van je
Zolang jij op het niveau van Haags blijft zitten vind ik dat een prima oplossingquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh oké Zosk, ik weet nu wat je van me denkt. zullen we elkaar maar gewoon negeren dan?
Nee alleen op fokquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Maar is Haags echt anti Semitisch dan, dat mag toch helemaal niet bij wet?
Ja, maar aangezien zij moeite moet doen om haar niveau op te krikken naar dat van haags is het natuurlijk onmogelijk in haar hersentjesquote:
Haters zijn pratersquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik denk wel om ontploffende gebouwen als sneer naar de haters.
Nee hij is hilarisch nep aantisemitisch.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Maar is Haags echt anti Semitisch dan, dat mag toch helemaal niet bij wet?
Schat jij Flamarande nog lager in dan Haags?quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien zij moeite moet doen om haar niveau op te krikken naar dat van haags is het natuurlijk onmogelijk in haar hersentjes
Was natuurlijk gewoon een grapje, we weten toch allemaal dat als je lager gaat dan Haags je een kasplantje bentquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Schat jij Flamarande nog lager in dan Haags?
Haags is zeldzaam oppervlakkig (beetje als groentesoep die te lang op het fornuis heeft gestaan), vind ik bij Flamarande anders.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Schat jij Flamarande nog lager in dan Haags?
Sowquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Was natuurlijk gewoon een grapje, we weten toch allemaal dat als je lager gaat dan Haags je een kasplantje bent
Flamarande heeft een punani dus ik kijk er niet raar van op dat jij een dergelijke mening hebtquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haags is zeldzaam oppervlakkig (beetje als groentesoep die te lang op het fornuis heeft gestaan), vind ik bij Flamarande anders.
Ik vind dit een mooie post van jouquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:59 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb geen enkel niveau gezien bij die vent hahaha
Flamarande heeft door die reden meer diepgangquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Flamarande heeft een punani dus ik kijk er niet raar van op dat jij een dergelijke mening hebt
Onder anderequote:Op donderdag 9 mei 2019 12:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Flamarande heeft door die reden meer diepgang
Nog zo'n kwaliteitspostquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:23 schreef Flamarande het volgende:
Zelden zo’n intens sneu persoon gezien als HK. Uitlokken en vervolgens berichten verwijderen. Treurigheid next level hoor
Flikker op met die idioten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:37 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
"De Son"![]()
Helderquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:19 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Maar zo te zien heeft hij dat al gehad
quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het al even geleden hoor haha
Samzz, ama en hugecool zijn ook prima modsquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:42 schreef scrupuleus het volgende:
Maar sowieso zijn ggmm en onlogisch uitstekende mods.
Met hun getroll verneuken ze wel vbl maar dat geheel ter zijde.
Ze hebben het het daar niet makkelijk, het is immers de plek waar het hardste wordt gemod.
Helaas doen vk en haags al het werk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Samzz, ama en hugecool zijn ook prima mods
Jammer dat ze de concurrentie van een andere vrouw op leeftijd niet aan kan.quote:
Je hebt mijn sarcasmemeter zojuist gesloopt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:42 schreef scrupuleus het volgende:
Ze hebben het daar niet makkelijk, het is immers de plek waar het hardste wordt gemod.
Samzz heeft wel borsten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat ze de concurrentie van een andere vrouw op leeftijd niet aan kan.
Niet trollen op FOK!quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:42 schreef scrupuleus het volgende:
Ze hebben het daar niet makkelijk, het is immers de plek waar het hardste wordt gemod.
Yeahquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt mijn sarcasmemeter zojuist gesloopt.
Moet hij wetenquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:16 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik kon @:DoubleUU eigenlijk als beter voorbeeld nemen. Die pretendeert het allemaal voor mekaar te hebben maar is 24/7 op FOK! aan het discussieren over vluchtelingen.
Het is Jan. Is dat ook degene die jij in gedachten had?quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Laat hem maar, als hij is die ik denk dat het is, ben ik degene die bij het volgende loonstrookje het hardst lacht
Grapjes kunnen ook gestook zijn. Dus als je grapje niet gewaardeerd wordt of verkeerd begrepen dan is het gelijk gestook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:44 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Volgens Danny geldt de policy niet als het een grapje is of uit of context
Daarom zet ik bij alles wat niet kan tegenwoordig grapje onderaan
Grapje
O geen ideequote:Op donderdag 9 mei 2019 13:53 schreef McGrath het volgende:
Ik heb het gevoel alsof er gemod wordt, dit topic hoort al lang vol te zijn
Tegenwoordig gaat het niet altijd even hard meerquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:53 schreef McGrath het volgende:
Ik heb het gevoel alsof er gemod wordt, dit topic hoort al lang vol te zijn
Oh ik kijk gewoon eerst eens even of er een topic is in BUG.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal het bij de developers neerleggen.
Snap ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat maar.
Het verdriet om Ajax doet mij te zeer.
Ik volg het voetbal niet zo meer.quote:
Des te beter voor LFC, dat Spurs rollen we op.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik volg het voetbal niet zo meer.
Er was alleen iets meer uit te halen na de 2-0 met rust.
De wil om te winnen was er niet.
Geweldig gedaan Paulientjequote:Op donderdag 9 mei 2019 14:26 schreef Chia het volgende:
BUG / [FO][BUG] Quote alert verdwijnt niet (mobiel)
Ja hoor
Nu je 't zegt, ik had daar eerder vandaag ook weer last van jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:26 schreef Chia het volgende:
BUG / [FO][BUG] Quote alert verdwijnt niet (mobiel)
Ja hoor
Ik geef LFC wel meer kans.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Des te beter voor LFC, dat Spurs rollen we op.
Doen we niks meequote:Op donderdag 9 mei 2019 14:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Deze quotes blijven me achtervolgen mocht LFC verliezen.
Welke positie speel je?quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Des te beter voor LFC, dat Spurs rollen we op.
Nou zegquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:40 schreef Zosk het volgende:
Mooi die kale achterna haha, eigen schuld dikke bult
What gebeurdquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:40 schreef Zosk het volgende:
Users in vbl, de plek waar het hardste gemod wordt, zouden het ongestraft wanbeleid mogen noemen.quote:
WAT!? Vleeschpet weer verdwenen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:40 schreef Zosk het volgende:
Nee, wil je t weten dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:47 schreef scrupuleus het volgende:
Crono nog een hoogtepunt gehad vandaag?
hij roert zich graag in het onbekendequote:Op donderdag 9 mei 2019 16:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben onbekend. Hoezo word je daar geil van.
Je voelt wel een beetje als bekend hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben onbekend. Hoezo word je daar geil van.
Jammer dat je maar 1 moeder hebt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hij roert zich graag in het onbekende
Wow.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je voelt wel een beetje als bekend hoor.
Ik zou je wel willen horen hijgen.
[..]
Jammer dat je maar 1 moeder hebt.
Vind ik ook wel. Ben jij er al achter welke Urkse visser je vader is?quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je voelt wel een beetje als bekend hoor.
Ik zou je wel willen horen hijgen.
[..]
Jammer dat je maar 1 moeder hebt.
Pensylgodquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Ben jij er al achter welke Urkse visser je vader is?
Ik ookquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan met enige zekerheid zeggen dat ik dat wel ben ja.
Nee. Vast 1 met een groot harpoen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Ben jij er al achter welke Urkse visser je vader is?
Eerder een klein rood dobbertje denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee. Vast 1 met een groot harpoen.
Ik zal eens een klein rood dobbertje van jou maken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eerder een klein rood dobbertje denk ik.
hahahahahahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal eens een klein rood dobbertje van jou maken.
De zwakzinnigen mogen altijd bij jou nablijven.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:43 schreef UitStraling het volgende:
Schoolplein voor zwakzinnigen en onrendabelen blijft het hier ook.
Je hebt 't ook over jezelf hequote:Op donderdag 9 mei 2019 16:43 schreef UitStraling het volgende:
Schoolplein voor zwakzinnigen en onrendabelen blijft het hier ook.
Geen geduld voor mensen met < 120 IQquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De zwakzinnigen mogen altijd bij jou nablijven.
Best lastig om dan met jezelf te leven zeker ahahahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen geduld voor mensen met < 120 IQ
Lastig inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen geduld voor mensen met < 120 IQ
Heeeeey ben je er weer, dacht dat je morsdood en reeds aan het schimmelen was.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Best lastig om dan met jezelf te leven zeker ahahaha
Ahw heb je me gemistquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeey ben je er weer, dacht dat je morsdood en reeds aan het schimmelen was.
Had echt honger maar nu niet meer, thanksquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker wel, zoals een strontvlieg een koeienvla mist.
Oooh sorry, wat zou je gaan eten?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had echt honger maar nu niet meer, thanks
Weenie ga uit eten zoquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh sorry, wat zou je gaan eten?
quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had echt honger maar nu niet meer, thanks
Geitenmelk kun je ook proberenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:06 schreef McGrath het volgende:
Wordt vla niet van melk gemaakt en komt het daardoor altijd van koeien?
Bieflapje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:06 schreef McGrath het volgende:
Wordt vla niet van melk gemaakt en komt het daardoor altijd van koeien?
Jawel maar weet toch nog niet wat ik ga bestellenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
weet je ook niet wat voor restaurant het is?
Begin je weerquote:
nee, maar wel welke keuken het isquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel maar weet toch nog niet wat ik ga bestellen
Dan weet ik ook nog steeds niet wat ik ga eten, kikkerkutquote:
Wacht jij maarquote:
Maar vertel dan welke keuken, bavianenkontquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan weet ik ook nog steeds niet wat ik ga eten, kikkerkut
Fransequote:Op donderdag 9 mei 2019 17:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar vertel dan welke keuken, bavianenkont
Kikkerbilletjes een optie?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan weet ik ook nog steeds niet wat ik ga eten, kikkerkut
Ja en ik kan het je nog moeilijker makenquote:
Dat betwijfel ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en ik kan het je nog moeilijker maken
Try me.quote:
Je zit stoer te doenquote:
Je kan toch zo een paar snacks pakken vanachter de baliequote:
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je kan toch zo een paar snacks pakken vanachter de balie
Klinkt goedquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb Afghaanse pistachenoten nu.
Zoks heeft Chinese noten ahahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb Afghaanse pistachenoten nu.
quote:
Ik kan wel een half stokbrood in mn mond stoppenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan denk ik dat je je gaat volproppen met stokbrood
dat is echt geen kunst als je meer gewend bentquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan wel een half stokbrood in mn mond stoppen
Ik ben dit jaar nog helemaal niet naar de Mac geweestquote:
Ik ga chili makenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat vanavond wel eten ja, goed idee
Geen idee, heb ze niet geproefdquote:
Ik wel een paar keerquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar nog helemaal niet naar de Mac geweest
dan kan je beter nog even doorzetten of kfc doen, geen maccie, maccie is voor als je bezopen bentquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Netjes
Ik heb alweer genoeg gekookt voor deze maand
quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar nog helemaal niet naar de Mac geweest
Wie zegt dat ik meer gewend benquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is echt geen kunst als je meer gewend bent
KFC vind ik echt heel kutquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan kan je beter nog even doorzetten of kfc doen, geen maccie, maccie is voor als je bezopen bent
Doe dan ook gewoon keer lief tegen mijquote:
Zouden teelballen over de hele wereld hetzelfde smaken? Of denk je dat je met je ogen dicht het scrotum van een blanke van een neger zou kunnen onderscheiden met je mond en tong?quote:
Oké, dan niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wie zegt dat ik meer gewend ben
Ik doe vrijwel altijd lief tegen jouquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe dan ook gewoon keer lief tegen mij
Ik zou dat wel kunnen jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden teelballen over de hele wereld hetzelfde smaken? Of denk je dat je met je ogen dicht het scrotum van een blanke van een neger zou kunnen onderscheiden met je mond en tong?
???¿¿¿quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |