Samzz, ama en hugecool zijn ook prima modsquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:42 schreef scrupuleus het volgende:
Maar sowieso zijn ggmm en onlogisch uitstekende mods.
Met hun getroll verneuken ze wel vbl maar dat geheel ter zijde.
Ze hebben het het daar niet makkelijk, het is immers de plek waar het hardste wordt gemod.
Helaas doen vk en haags al het werk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Samzz, ama en hugecool zijn ook prima mods
Jammer dat ze de concurrentie van een andere vrouw op leeftijd niet aan kan.quote:
Je hebt mijn sarcasmemeter zojuist gesloopt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:42 schreef scrupuleus het volgende:
Ze hebben het daar niet makkelijk, het is immers de plek waar het hardste wordt gemod.
Samzz heeft wel borsten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat ze de concurrentie van een andere vrouw op leeftijd niet aan kan.
Niet trollen op FOK!quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:42 schreef scrupuleus het volgende:
Ze hebben het daar niet makkelijk, het is immers de plek waar het hardste wordt gemod.
Yeahquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt mijn sarcasmemeter zojuist gesloopt.
Moet hij wetenquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:16 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik kon @:DoubleUU eigenlijk als beter voorbeeld nemen. Die pretendeert het allemaal voor mekaar te hebben maar is 24/7 op FOK! aan het discussieren over vluchtelingen.
Het is Jan. Is dat ook degene die jij in gedachten had?quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Laat hem maar, als hij is die ik denk dat het is, ben ik degene die bij het volgende loonstrookje het hardst lacht
Grapjes kunnen ook gestook zijn. Dus als je grapje niet gewaardeerd wordt of verkeerd begrepen dan is het gelijk gestook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:44 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Volgens Danny geldt de policy niet als het een grapje is of uit of context
Daarom zet ik bij alles wat niet kan tegenwoordig grapje onderaan
Grapje
O geen ideequote:Op donderdag 9 mei 2019 13:53 schreef McGrath het volgende:
Ik heb het gevoel alsof er gemod wordt, dit topic hoort al lang vol te zijn
Tegenwoordig gaat het niet altijd even hard meerquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:53 schreef McGrath het volgende:
Ik heb het gevoel alsof er gemod wordt, dit topic hoort al lang vol te zijn
Oh ik kijk gewoon eerst eens even of er een topic is in BUG.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal het bij de developers neerleggen.
Snap ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat maar.
Het verdriet om Ajax doet mij te zeer.
Ik volg het voetbal niet zo meer.quote:
Des te beter voor LFC, dat Spurs rollen we op.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik volg het voetbal niet zo meer.
Er was alleen iets meer uit te halen na de 2-0 met rust.
De wil om te winnen was er niet.
Geweldig gedaan Paulientjequote:Op donderdag 9 mei 2019 14:26 schreef Chia het volgende:
BUG / [FO][BUG] Quote alert verdwijnt niet (mobiel)
Ja hoor
Nu je 't zegt, ik had daar eerder vandaag ook weer last van jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:26 schreef Chia het volgende:
BUG / [FO][BUG] Quote alert verdwijnt niet (mobiel)
Ja hoor
Ik geef LFC wel meer kans.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Des te beter voor LFC, dat Spurs rollen we op.
Doen we niks meequote:Op donderdag 9 mei 2019 14:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Deze quotes blijven me achtervolgen mocht LFC verliezen.
Welke positie speel je?quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Des te beter voor LFC, dat Spurs rollen we op.
Nou zegquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:40 schreef Zosk het volgende:
Mooi die kale achterna haha, eigen schuld dikke bult
What gebeurdquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:40 schreef Zosk het volgende:
Mooi die kale achterna haha, eigen schuld dikke bult
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |