Waarom dat danquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb besloten om dat niet te doen, ben aan het afkicken
Dit ging bijna goed meidquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:00 schreef Cronometer het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 8 mei 2019 23:58 schreef Chloroform het volgende: [..] Omdat je cb hebt geneukt ja [/quote Heb ook fokker gedaan. Post ook gewoon als
Heb je ook seks gehadquote:
Nou liep iemand tegen het lijf en daar heb ik nu nog steeds seks mee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh en toen had je het wel gezien?
Hij had kleine penis. Zij loog en was labiel. Zoietsquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh en toen had je het wel gezien?
Nadruk op had.quote:
Denk dat hij nog steeds kleine penis heeft hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij had kleine penis. Zij loog en was labiel. Zoiets
Mag ik proberen. Wel een zak over je joker hoofdquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nadruk op had.
Ik heb er 5 jaar lang kettlebells aan gehangen
Onder andere jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom zo ruw, voel je niks meer ofzo omdat je besneden bent
Nu krijg je hem zeker niet meer omhoog, heb je dat probleem weer haha het zit ook altijd tegenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nadruk op had.
Ik heb er 5 jaar lang kettlebells aan gehangen
Heb nog steeds die zweterige sok van je naast mijn bed hangen. Snuffel daar elke 2e donderdag van de maand aan, tussen 13:00 - 13:30 welteverstaan.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb nog steeds die zweterige sok van je naast mijn bed hangen. Snuffel daar elke 2e donderdag van de maand aan, tussen 13:00 - 13:30 welteverstaan.
Nee maar wel dus omlaag.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu krijg je hem zeker niet meer omhoog, heb je dat probleem weer haha het zit ook altijd tegen
Had je toen seks met haarquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb nog steeds die zweterige sok van je naast mijn bed hangen. Snuffel daar elke 2e donderdag van de maand aan, tussen 13:00 - 13:30 welteverstaan.
Sorry ik doe geen vechtsportenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef Myrr het volgende:
Volgende keer doen we kamagra en herstellen we de eer.
Miste hem al wil je die ook opsturen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net zoals cb en myrrquote:
Myrr heeft toch niet zo'n grote nodigquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij had kleine penis. Zij loog en was labiel. Zoiets
quote:
Vervelend voor je xquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee ik heb ook een kleine penis en niet sterk genoeg voor oefeningen
Jij laat je ook wel lekker uit de tent lokken dus zo stabiel ben je niet he ahahaquote:
Ambi sukkelquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
He maar wat doet iedereen tegenwoordig?
En wie is Cronometer?
En waar is DWC?
En waar is Juminelle, oh wacht.
En waar is Krioro?
En waar is iedereen?
Crono is stimoquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
En wie is Cronometer?
En waar is DWC?
En waar is Krioro?
En waar is iedereen?
Oh ja, ambi zelfs. Ben al je vorige persoonlijkheden beetje vergetenquote:
DWC is tegenwoordig leidinggevende op de broodafdeling dus werkt veel nachtenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
En wie is Cronometer?
En waar is DWC?
En waar is Krioro?
En waar is iedereen?
Girlquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, ambi zelfs. Ben al je vorige persoonlijkheden beetje vergeten
Ik snoof aan de sok alsof ik een relnicht in De School wasdie wanhopig aan een flesje poppers snuift, in een poging om de kolenschoppen van Terry de Flikker niet teveel pijn te laten doen in mijn kont.quote:
Ahahah kan die eindelijk zelf iets bakken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
DWC is tegenwoordig leidinggevende op de broodafdeling dus werkt veel nachten
Hahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik, doe je nog steeds een beetjequote:
sjiiiiiiiiit, ik mis hemquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hehequote:Op donderdag 9 mei 2019 00:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee. Als Stimo ook soms.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet ik, doe je nog steeds een beetje
Ik betwijfel het hahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahahah kan die eindelijk zelf iets bakken.
Hoezo door chequote:Op donderdag 9 mei 2019 00:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee. Als Stimo ook soms.
Nu niet meer.
Kwam door Che.
😑😑😑😑quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
Oh was je ambi pur. Die was echt ziek vermoeiend ja.
Ahw was je jaloers omdat ik het met hem over zn nieuwe bank hadquote:
Slaap lekker vriendquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Nou ja ik ga maar slapen, hier kan ik niks mee
Was toen niet stabiel en had t prive lastig. Zag via hem je foto.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw was je jaloers omdat ik het met hem over zn nieuwe bank had
Slaap welquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Nou ja ik ga maar slapen, hier kan ik niks mee
Toen?quote:
Je bent nog steeds niet stabiel hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Was toen niet stabiel en had t prive lastig. Zag via hem je foto.
Ik heb echt geen idee eigenlijk. Blowde toen nog.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die post toch ook nog ergens? Of heb jk nu de verkeerde voor me
True. Maar toen was ik mad psycho.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet stabiel hoof
Wat was mijn reactiequote:Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef Cronometer het volgende:
Zag ook je reactie op zn foto. Volgens mij werd ik toen pissig.
Wat een mongool is die che ook.
Ik kan me best veel herinneren van die tijd hier, bijzonderquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee eigenlijk. Blowde toen nog.
FernandesSCquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan me best veel herinneren van die tijd hier, bijzonder
Geilen is een groot woord maar che is wel echt een cutiepetutie jaquote:
Mag je tegenwoordig weer tieten posten?quote:
Moet je eerlijk zeggen hij is nu nog aantrekkelijker.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geilen is een groot woord maar che is wel echt een cutiepetutie ja
Watquote:
Tieten wel jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mag je tegenwoordig weer tieten posten?
BLOTE TIETE?quote:
Leuk, maar hij is niet mn type hoor ahahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen hij is nu nog aantrekkelijker.
Wat "verrassend"quote:
Huh. Op wat val je???????!!!!!quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk, maar hij is niet mn type hoor ahaha
Stuur dan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Huh. Op wat val je???????!!!!!
Doe normaal.
Niet op hem dusquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Doe normaal.
Op mijquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Doe normaal.
Sickquote:
quote:
Vind 'ie niet erg hij wil graag m'n aandacht.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee. Kan zn bloed wel drinken, maat dat doen we niet.
Maar heeft ie een mooie bankquote:
Hij is nu rebound tour. Go grab em.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind 'ie niet erg hij wil graag m'n aandacht.
Het is al laatquote:
Alle vrouwen zijn hoerenquote:
Pls ik val niet op mensen met zijn karakter.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij is nu rebound tour. Go grab em.
Pls ben independent womanquote:
Zij vooralquote:
Kloptquote:
No commentquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls ik val niet op mensen met zijn karakter.
Ja ga mezelf morgenochtend weer hatenquote:
Wollah gquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:22 schreef Solotovski het volgende:
Wow ziek weinig blanke mensen op deze pagina
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:22 schreef Solotovski het volgende:
26 jaarquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:22 schreef Zosk het volgende:
Hoe lang moet je droog staan voordat het acceptabel is om te betalen voor het bedrijven van de liefde?
Waarom zou je daar mee wachten?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ga mezelf morgenochtend weer haten
Vraag Jimmy.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:22 schreef Zosk het volgende:
Hoe lang moet je droog staan voordat het acceptabel is om te betalen voor het bedrijven van de liefde?
Ja nou dan gvdquote:
Zo lang jij wil. Acceptabel voor wie precies? Als je wil neuken dan moet je gaan neuken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:22 schreef Zosk het volgende:
Wat doe je lullig tegen mequote:
Alle Marokkanen terug naar Istanboelquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:22 schreef Solotovski het volgende:
Gewoon in het algemeen. Ik hecht veel waarde aan de mening van anderen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zo lang jij wil. Acceptabel voor wie precies? Als je wil neuken dan moet je gaan neuken.
Stuur bby je bent veel te loyaal voor iemand die met jou gespeeld heeft, je aan de kant zette en hier alles ontkent.quote:
Betalen voor seks is nooit cool, behalve als je type Berlusconi bent en gewoon bunga bunga wilt in je penthouse.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen. Ik hecht veel waarde aan de mening van anderen.
Hoe lang sta je droogquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is deze, wed dat ik nog minder lang droog sta dan jij.
Zo ver ga ik het nooit schoppenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Betalen voor seks is nooit cool, behalve als je type Berlusconi bent en gewoon bunga bunga wilt in je penthouse.
Als je niets zegt kunnen ze ook geen mening hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen. Ik hecht veel waarde aan de mening van anderen.
Ik ben niet ad kant gezet, Myrr. Hou je mening maar voor je.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Stuur bby je bent veel te loyaal voor iemand die met jou gespeeld heeft, je aan de kant zette en hier alles ontkent.
Ben altijd bang dat ze dat aan me zien omdat ik dan eindelijk weer helemaal straal van gelukquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je niets zegt kunnen ze ook geen mening hebben.
Te laat, ik pak je morgen terugquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik neem het terug, wees blij met wie je bent
Snot is goed glijmiddelquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:27 schreef JimmyDean het volgende:
Ben verkouden geworden vandaag verdomme.
Alle vrouwen zijn hoerenquote:
Daar was je op uit hequote:
Met che?quote:
Hjb tegen cbquote:
Oké sorry bbyquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben niet ad kant gezet, Myrr. Hou je mening maar voor je.
Oh oké ook goedquote:
Je kan ook gewoon DANKJEWEL zeggen voor deze wijsheid die ik met jou deelquote:
Dan zeg je toch dat hun zusje is langs geweest.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat ze dat aan me zien omdat ik dan eindelijk weer helemaal straal van geluk
Loyaliteit is de deur uitquote:
Details?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
post details, ik ben benieuwd naar je seksleven
Oh, verrassendquote:
Heel goed, hier kan ik wat meequote:Op donderdag 9 mei 2019 00:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat hun zusje is langs geweest.
Sry je bent niet meer mijn nr 1 egyptian princequote:
Omdat je een hoer hebt geneukt? Denk eerder dat je dan in een depressieve spiraal beland. Net zoals iemand anders die in deze SC post...quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat ze dat aan me zien omdat ik dan eindelijk weer helemaal straal van geluk
Eerstequote:
Je mag gewoon zeggen dat je jezelf bedoeltquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat je een hoer hebt geneukt? Denk eerder dat je dan in een depressieve spiraal beland. Net zoals iemand anders die in deze SC post...
Dudequote:Op donderdag 9 mei 2019 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat je een hoer hebt geneukt? Denk eerder dat je dan in een depressieve spiraal beland. Net zoals iemand anders die in deze SC post...
Ik neem best genoegen met nr 27 Egyptian Prince.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sry je bent niet meer mijn nr 1 egyptian prince
Prachtige openbaring dit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom ik over als het type dat een hoer zou neuken?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag gewoon zeggen dat je jezelf bedoelt
Ja dat altijdquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik neem best genoegen met nr 27 Egyptian Prince.
Ben toch nog wel de nr 1 Egyptian Magician
Ieder zijn dekmantel. Is niet erg.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom ik over als het type dat een hoer zou neuken?
Maar dat zit ik alquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, maar doe niet alsof jij fantastisch stabiel bentquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee dat dan weer net niet, maar jij had wel een mental breakdown nadat je seks had met je fuckbuddyquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jezus, waarom delen jullie nog steeds zoveel met elkaar?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee dat dan weer net niet, maar jij had wel een mental breakdown nadat je seks had met je fuckbuddy
Oh nee, ik ben redelijk labiel ja. Maar dat zou ik niet snel doen, vooral niet omdat ik het een ranzig idee vind.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:32 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, maar doe niet alsof jij fantastisch stabiel bent
We worden ouder maar niet wijzerquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jezus, waarom delen jullie nog steeds zoveel met elkaar?
Haha mooi hequote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaat dit over Remqo zijn vriendin?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat buddy gedeelte mag je weglaten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee dat dan weer net niet, maar jij had wel een mental breakdown nadat je seks had met je fuckbuddy
Seks met je fuck?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat buddy gedeelte mag je weglaten.
Vraag ik me ook wel af, ik lees soms mijn dingen en dan hoop ik vurig dat nooit iemand die ik in het echt ken dit ooit te lezen krijgt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kwetsbaar zijn is sterk zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vraag ik me ook wel af, ik lees soms mijn dingen en dan hoop ik vurig dat nooit iemand die ik in het echt ken dit ooit te lezen krijgt.
oh het is al weer laat verdomme.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Mijn wekker gaat over 5 uur en 10 minuten, ik ga slapen doei
Doeiquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Doeiquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Ik kom je zo instoppen, honingpotje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Haha loser, de mijne ging niet af vanochtend en was te laat op mijn 7e werkdagquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef Chloroform het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Heb jij weleens een man geneukt?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:37 schreef Zosk het volgende:
Dan ga ik ook maar, bedankt voor de gezelligheid![]()
Gewoon aan het werk zetten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:37 schreef Cronometer het volgende:
Chloro, hoe de fuck geef je les met zo weinig slaap![]()
Attentquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:37 schreef Zosk het volgende:
Dan ga ik ook maar, bedankt voor de gezelligheid![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Chloroform gaat weg dus dan is de lol d'r weer af.
DoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef je nummer dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien ooit nog een keer, als ik in een gekke bui benquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, dacht jij bent wel een beetje zo'n type die dat een keer probeert.Welkom op FOK!![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Chloroform gaat weg dus dan is de lol d'r weer af.
DoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het gelijk geïnstalleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot de volgende
Welkom op FOK!![]()
0645123898quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Wie zegt dat ik lelijk ben dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat moet je lelijkerd. Is leuk af en toe.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Bij 2-0 gaan slapen
Wat een shock nu ik dit vanochtend lees. Ik kon het gewoon niet geloven. Zojuist."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Sierd de VOS .....amsterdam delight na het 2e doelpunt![]()
![]()
![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
is toch niet anoniem als je nu zegt dat jij dat bent skklquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha ga je elke nacht anoniem wakker bellen.![]()
Zelden zoveel huilende mensen gezien, zelfs niet op de begrafenis van een leuk gezellig iemand.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kreeg ook wel een orgasme op het eind ja![]()
Ik ken een mentaal beschadigde gevluchte Afghaan die nog meer om Nederland geeft dan jij.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kreeg ook wel een orgasme op het eind ja![]()
Moet hij weten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een mentaal beschadigde gevluchte Afghaan die nog meer om Nederland geeft dan jij.Zonder wrijving geen glans![]()
Mooie foto's om mee wakker te worden, helft van vriendenclubje land in Chicago en meteen 50+ foto's van Hooters_!
![]()
Modden ja, niet aanmodderen wat die Haagse kneus doet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is schering en inslag, een mod moet nu eenmaal moddenDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Zelden zo’n intens sneu persoon gezien als HK. Uitlokken en vervolgens berichten verwijderen. Treurigheid next level hoor![]()
Waarom ben jij er niet bij dan!quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:21 schreef UitStraling het volgende:
Mooie foto's om mee wakker te worden, helft van vriendenclubje land in Chicago en meteen 50+ foto's van Hooters_!
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Als user kansloos, als mod ... tja...quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:23 schreef Flamarande het volgende:
Zelden zo’n intens sneu persoon gezien als HK. Uitlokken en vervolgens berichten verwijderen. Treurigheid next level hoor![]()
En zeg je wat over zijn kinderen dan snel verwijderen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:25 schreef Flamarande het volgende:
Lacherig doen over antisemitisme en de Volendambrand en je hebt Haags dagbestedingDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Gooi het eruit Flammie!!!quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:25 schreef Flamarande het volgende:
Lacherig doen over antisemitisme en de Volendambrand en je hebt Haags dagbesteding![]()
Je zou zijn vrouw eens moeten zien, snap wel dat je dan 23 uur per dag op fok zit. Al is dat voor haar wsl beterquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En zeg je wat over zijn kinderen dan snel verwijderen.![]()
Hopelijk nog wat besmeurde Jodenmonumenten, of nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag jongens?![]()
Ik kan me voorstellen dat zij herstellende is van een herseninfarct anders kies je zo’n vent niet uit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:28 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je zou zijn vrouw eens moeten zien, snap wel dat je dan 23 uur per dag op fok zit. Al is dat voor haar wsl beterDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Zulke dingen stoten mij tegen mijn joodse beenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:31 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hopelijk nog wat besmeurde Jodenmonumenten, of nietI wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you![]()
Zeker omdat Ajax verloren heeftquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zulke dingen stoten mij tegen mijn joodse been![]()
![]()
wow... ben jij een kloon van mij?quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat zij herstellende is van een herseninfarct anders kies je zo’n vent niet uit.![]()
![]()
Hebben ze verloren ja?quote:
HhahaI wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you![]()
Of jij van mijquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wow... ben jij een kloon van mij?
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Als er nu ergens een explosie is en er liggen mogelijk mensen onder het puin kan onze mod ook nog even lachenquote:![]()
Koffie, zak wassen, beetje rondlummelen in een vreemd kantoor,discussie over negerlullen-Venezuela-China als nieuwe vijand-budget-Ajax-vakantie-massages-het nut van honden, hapje uit eten en vroeg naar huis om bij te slapen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag jongens?![]()
Oke goed bezig of zo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie, zak wassen, beetje rondlummelen in een vreemd kantoor,discussie over negerlullen-Venezuela-China als nieuwe vijand-budget-Ajax-vakantie-massages-het nut van honden, hapje uit eten en vroeg naar huis om bij te slapen.Zonder wrijving geen glans![]()
Je klinkt zo als een lichtelijk gedrogeerd en hysterisch VMBO meisje tegen haar kalende leraar Engels.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:36 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Als er nu ergens een explosie is en er liggen mogelijk mensen onder het puin kan onze mod ook nog even lachen![]()
Jij klinkt als een pedofiel op rolschaatsen maar hoor je ons klagenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt zo als een lichtelijk gedrogeerd en hysterisch VMBO meisje tegen haar kalende leraar Engels.![]()
Deze kloon is stukquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:41 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wil je wat sturen, waarom doet je pm het niet![]()
Als de dochter die ik nooit hadquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jij klinkt als een pedofiel op rolschaatsen maar hoor je ons klagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: