Nee, maar doe niet alsof jij fantastisch stabiel bentquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom ik over als het type dat een hoer zou neuken?
Nee dat dan weer net niet, maar jij had wel een mental breakdown nadat je seks had met je fuckbuddyquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom ik over als het type dat een hoer zou neuken?
Jezus, waarom delen jullie nog steeds zoveel met elkaar?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee dat dan weer net niet, maar jij had wel een mental breakdown nadat je seks had met je fuckbuddy
Oh nee, ik ben redelijk labiel ja. Maar dat zou ik niet snel doen, vooral niet omdat ik het een ranzig idee vind.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:32 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, maar doe niet alsof jij fantastisch stabiel bent
We worden ouder maar niet wijzerquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jezus, waarom delen jullie nog steeds zoveel met elkaar?
Haha mooi hequote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaat dit over Remqo zijn vriendin?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat je een hoer hebt geneukt? Denk eerder dat je dan in een depressieve spiraal beland. Net zoals iemand anders die in deze SC post...
Dat buddy gedeelte mag je weglaten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee dat dan weer net niet, maar jij had wel een mental breakdown nadat je seks had met je fuckbuddy
Seks met je fuck?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat buddy gedeelte mag je weglaten.
Vraag ik me ook wel af, ik lees soms mijn dingen en dan hoop ik vurig dat nooit iemand die ik in het echt ken dit ooit te lezen krijgt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kwetsbaar zijn is sterk zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vraag ik me ook wel af, ik lees soms mijn dingen en dan hoop ik vurig dat nooit iemand die ik in het echt ken dit ooit te lezen krijgt.
oh het is al weer laat verdomme.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Mijn wekker gaat over 5 uur en 10 minuten, ik ga slapen doei
Doeiquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Doeiquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Ik kom je zo instoppen, honingpotje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Haha loser, de mijne ging niet af vanochtend en was te laat op mijn 7e werkdagquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |