Stuur bby je bent veel te loyaal voor iemand die met jou gespeeld heeft, je aan de kant zette en hier alles ontkent.quote:
Betalen voor seks is nooit cool, behalve als je type Berlusconi bent en gewoon bunga bunga wilt in je penthouse.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen. Ik hecht veel waarde aan de mening van anderen.
Hoe lang sta je droogquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is deze, wed dat ik nog minder lang droog sta dan jij.
Zo ver ga ik het nooit schoppenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Betalen voor seks is nooit cool, behalve als je type Berlusconi bent en gewoon bunga bunga wilt in je penthouse.
Als je niets zegt kunnen ze ook geen mening hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen. Ik hecht veel waarde aan de mening van anderen.
Ik ben niet ad kant gezet, Myrr. Hou je mening maar voor je.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Stuur bby je bent veel te loyaal voor iemand die met jou gespeeld heeft, je aan de kant zette en hier alles ontkent.
Ben altijd bang dat ze dat aan me zien omdat ik dan eindelijk weer helemaal straal van gelukquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je niets zegt kunnen ze ook geen mening hebben.
Te laat, ik pak je morgen terugquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik neem het terug, wees blij met wie je bent
Snot is goed glijmiddelquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:27 schreef JimmyDean het volgende:
Ben verkouden geworden vandaag verdomme.
Alle vrouwen zijn hoerenquote:
Daar was je op uit hequote:
Met che?quote:
Hjb tegen cbquote:
Oké sorry bbyquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben niet ad kant gezet, Myrr. Hou je mening maar voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |