abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 9 mei 2019 @ 00:16:43 #151
39237 crew  H_T
2733
pi_186712408
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij belde van de week. Hij moet donderdag spelen met z'n band in Amsterdam maar zaterdag is ie vrij dus hij vroeg of we dan weer naar Henk gaan. Ik zei denk het niet en toen was ie teleurgesteld. :@
Da's wel lief O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186712428
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik heb af en toe nog wel medelijden met Felipe Massa voor 2008. Dat jaar ging de strijd om de wereldtitel eigenlijk tussen hem en Lewis Hamilton omdat Raikkonen na de zomerstop vier races op rij nul punten haalde.

De laatste race van het jaar was in Massa's thuisland Brazilië. Hij stond achter, maar kon nog wereldkampioen worden als hij de race zou winnen en Hamilton niet hoger zou finishen dan zesde.

Onder lastige omstandigheden deed Massa alles wat je van hem kon verwachten en hij won zijn thuisrace. Op het moment dat hij als winnaar over de finish kwam lag Hamilton op een opdrogende baan nog op een zesde plek. De titel leek voor Massa te zijn, en in de Ferrari-pitbox werd al druk feestgevierd. Eén monteur let nog wel op, probeert de feestende massa te waarschuwen en ziet dat Hamilton in de allerlaatste bocht nog een auto voorbij steekt en een paar seconden later als vijfde over de streep komt. Met één punt verschil pakt hij zijn eerste wereldtitel (en de oplettende Ferrari-monteur ramt met zijn hoofd een ruit aan diggelen)


En dan waarom ik het sneu vind: dit blijkt uiteindelijk zijn laatste overwinning in de Formule 1 te zijn. Minder dan een jaar later krijgt hij met een noodgang een springveer tegen zijn helm. Die dingen zijn gigantisch sterk, maar bij Massa liggen de helm en zijn schedel aan diggelen. Hij wordt direct per helikopter naar het ziekenhuis gebracht en kan de resterende maanden van het seizoen niet afmaken.

In 2010 zit hij weer in de Ferrari. In Hockenheim gaat hij zelfs aan de leiding en lijkt hij de race te gaan winnen, als hij via de teamradio het nauwelijks verborgen verzoek (teamorders zijn dan verboden) krijgt om aan de kant te gaan voor zijn teamgenoot (Fernando is faster than you, can you confirm you understand this message). Massa heeft een echte kans gehad wereldkampioen te worden, heeft daar vooral richting het einde van dat seizoen alles voor gedaan maar grijpt mis. Door een combinatie van botte pech en horkerigheid wint hij nooit meer een race. En Hamilton is inmiddels vijf keer wereldkampioen.
Ja, dat was een epische race... jammer dat Brazilië niet meer de laatste van het seizoen is...

Timo Glock kreeg nog het verwijt dat hij Hamilton voorbij had gelaten maar als je de onboard beelden ziet, hij had gewoon echt geen grip meer...


Als we nog verder terug gaan; 2003 was ook een bizar einde van de race...
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:19:32 #153
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186712463
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik heb af en toe nog wel medelijden met Felipe Massa voor 2008. Dat jaar ging de strijd om de wereldtitel eigenlijk tussen hem en Lewis Hamilton omdat Raikkonen na de zomerstop vier races op rij nul punten haalde.

De laatste race van het jaar was in Massa's thuisland Brazilië. Hij stond achter, maar kon nog wereldkampioen worden als hij de race zou winnen en Hamilton niet hoger zou finishen dan zesde.

Onder lastige omstandigheden deed Massa alles wat je van hem kon verwachten en hij won zijn thuisrace. Op het moment dat hij als winnaar over de finish kwam lag Hamilton op een opdrogende baan nog op een zesde plek. De titel leek voor Massa te zijn, en in de Ferrari-pitbox werd al druk feestgevierd. Eén monteur let nog wel op, probeert de feestende massa te waarschuwen en ziet dat Hamilton in de allerlaatste bocht nog een auto voorbij steekt en een paar seconden later als vijfde over de streep komt. Met één punt verschil pakt hij zijn eerste wereldtitel (en de oplettende Ferrari-monteur ramt met zijn hoofd een ruit aan diggelen)


En dan waarom ik het sneu vind: dit blijkt uiteindelijk zijn laatste overwinning in de Formule 1 te zijn. Minder dan een jaar later krijgt hij met een noodgang een springveer tegen zijn helm. Die dingen zijn gigantisch sterk, maar bij Massa liggen de helm en zijn schedel aan diggelen. Hij wordt direct per helikopter naar het ziekenhuis gebracht en kan de resterende maanden van het seizoen niet afmaken.

In 2010 zit hij weer in de Ferrari. In Hockenheim gaat hij zelfs aan de leiding en lijkt hij de race te gaan winnen, als hij via de teamradio het nauwelijks verborgen verzoek (teamorders zijn dan verboden) krijgt om aan de kant te gaan voor zijn teamgenoot (Fernando is faster than you, can you confirm you understand this message). Massa heeft een echte kans gehad wereldkampioen te worden, heeft daar vooral richting het einde van dat seizoen alles voor gedaan maar grijpt mis. Door een combinatie van botte pech en horkerigheid wint hij nooit meer een race. En Hamilton is inmiddels vijf keer wereldkampioen.
Dat was zuur ja. Al zijn er internationaal bij diverse sporten wel dat soort verhalen. Massa is er daarna wel behoorlijk aan onderdoor gegaan. Want is daarna toch een ongelooflijke paardenlul geworden zeg.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 9 mei 2019 @ 00:20:25 #154
39237 crew  H_T
2733
pi_186712483
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, dat was een epische race... jammer dat Brazilië niet meer de laatste van het seizoen is...

Timo Glock kreeg nog het verwijt dat hij Hamilton voorbij had gelaten maar als je de onboard beelden ziet, hij had gewoon echt geen grip meer...

Brazilië is vaak O+ (2003 was ook episch), Abu Dhabi was naar mijn beleving alleen in 2010 echt leuk
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186712502
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Brazilië is vaak O+ (2003 was ook episch), Abu Dhabi was naar mijn beleving alleen in 2010 echt leuk
Haha, ik had 2003 ook net toegevoegd _O-

Ik heb nu de races van 1978 tot 2015 compleet en nog wat losse races van de 3 jaren daarna.
pi_186712534
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, dan doen we dat wel. :D

Maar hij is bijna nooit vrij op zaterdag dus had zich al helemaal verheugd. Heb beloofd te roepen als er alsnog een paar gaan.
Ik kan wel op zaterdag kijken op zich. Ik zit een beetje in dubio of ik het leuk vind om met een groep ESF'ers te kijken of gewoon thuis op de bank. :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 9 mei 2019 @ 00:22:55 #157
39237 crew  H_T
2733
pi_186712548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:19 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat was zuur ja. Al zijn er internationaal bij diverse sporten wel dat soort verhalen. Massa is er daarna wel behoorlijk aan onderdoor gegaan. Want is daarna toch een ongelooflijke paardenlul geworden zeg.
Massa als persoon ben ik ook niet van onder de indruk ;) Ook niet voor de crash overigens. Maar gezien wat er in de tien jaar daarna is gebeurd had ik liever gezien dat hij de 2008-titel had gewonnen, en dan mag Hamilton de vier die hij over heeft gewoon houden :) Ik had het ook leuk gevonden als Webber de 2010-titel had gepakt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186712558
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik heb af en toe nog wel medelijden met Felipe Massa voor 2008. Dat jaar ging de strijd om de wereldtitel eigenlijk tussen hem en Lewis Hamilton omdat Raikkonen na de zomerstop vier races op rij nul punten haalde.

De laatste race van het jaar was in Massa's thuisland Brazilië. Hij stond achter, maar kon nog wereldkampioen worden als hij de race zou winnen en Hamilton niet hoger zou finishen dan zesde.

Onder lastige omstandigheden deed Massa alles wat je van hem kon verwachten en hij won zijn thuisrace. Op het moment dat hij als winnaar over de finish kwam lag Hamilton op een opdrogende baan nog op een zesde plek. De titel leek voor Massa te zijn, en in de Ferrari-pitbox werd al druk feestgevierd. Eén monteur let nog wel op, probeert de feestende massa te waarschuwen en ziet dat Hamilton in de allerlaatste bocht nog een auto voorbij steekt en een paar seconden later als vijfde over de streep komt. Met één punt verschil pakt hij zijn eerste wereldtitel (en de oplettende Ferrari-monteur ramt met zijn hoofd een ruit aan diggelen)


En dan waarom ik het sneu vind: dit blijkt uiteindelijk zijn laatste overwinning in de Formule 1 te zijn. Minder dan een jaar later krijgt hij met een noodgang een springveer tegen zijn helm. Die dingen zijn gigantisch sterk, maar bij Massa liggen de helm en zijn schedel aan diggelen. Hij wordt direct per helikopter naar het ziekenhuis gebracht en kan de resterende maanden van het seizoen niet afmaken.

In 2010 zit hij weer in de Ferrari. In Hockenheim gaat hij zelfs aan de leiding en lijkt hij de race te gaan winnen, als hij via de teamradio het nauwelijks verborgen verzoek (teamorders zijn dan verboden) krijgt om aan de kant te gaan voor zijn teamgenoot (Fernando is faster than you, can you confirm you understand this message). Massa heeft een echte kans gehad wereldkampioen te worden, heeft daar vooral richting het einde van dat seizoen alles voor gedaan maar grijpt mis. Door een combinatie van botte pech en horkerigheid wint hij nooit meer een race. En Hamilton is inmiddels vijf keer wereldkampioen.
Ooohja hier kan ik ook niet naar kijken, zo erg :@ dat juichen dus en dat het dan aan ze verteld wordt
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:24:09 #159
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186712589
Aan de ene kant lijkt mij het ook heel leuk om met echte ESF'ers de finale te kijken. Maar tegelijkertijd bevalt mij alleen de finale kijken zo goed dat ik daar denk ik toch voor kies. Dat is bij sportwedstrijden wel anders, die kijk ik het liefste met een groepje mensen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2019 @ 00:24:50 #160
163650 Greys
pi_186712605
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:22 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik kan wel op zaterdag kijken op zich. Ik zit een beetje in dubio of ik het leuk vind om met een groep ESF'ers te kijken of gewoon thuis op de bank. :')
Ja en ik vind dat ik als ESF mod niet twee van de drie avonden niet mee kan modden tijdens de live. :P
Dus ik kijk denk ik thuis.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:24:57 #161
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186712610
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Massa als persoon ben ik ook niet van onder de indruk ;) Ook niet voor de crash overigens. Maar gezien wat er in de tien jaar daarna is gebeurd had ik liever gezien dat hij de 2008-titel had gewonnen, en dan mag Hamilton de vier die hij over heeft gewoon houden :) Ik had het ook leuk gevonden als Webber de 2010-titel had gepakt.
Massa die van Hamilton inderdaad. En Hamilton had juist die van Raikkonen moeten winnen destijds.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_186712612

Silverstone 1998 ook wel grappig om terug te kijken vanwege het einde.
En natuurlijk Canada 2011 _O_
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 9 mei 2019 @ 00:25:20 #163
39237 crew  H_T
2733
pi_186712621
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:23 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ooohja hier kan ik ook niet naar kijken, zo erg :@ dat juichen dus en dat het dan aan ze verteld wordt
Het moment zelf vind ik verder best grappig :@ De overschakeling van euforie naar totale teleurstelling in een paar seconden, wat helemaal wordt afgemaakt door de kopstoot tegen het display
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:26:18 #164
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186712649
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja en ik vind dat ik als ESF mod niet twee van de drie avonden niet mee kan modden tijdens de live. :P
Dus ik kijk denk ik thuis.
Dat snap ik wel. Ook omdat tijdens de liveshows de mods hard nodig zijn. Terwijl er de rest van het jaar zelden of nooit ingegrepen hoeft te worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_186712667
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het moment zelf vind ik verder best grappig :@ De overschakeling van euforie naar totale teleurstelling in een paar seconden, wat helemaal wordt afgemaakt door de kopstoot tegen het display
Ik heb altijd moeite met zulke momenten terug te kijken _O- zelfde met die sneeuwmuur, Sven Kramer in de verkeerde baan, Nederlands Elftal etc. die laatste goal net zie ik liever ook niet weer :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 9 mei 2019 @ 00:27:05 #166
39237 crew  H_T
2733
pi_186712672
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:24 schreef Redefine het volgende:

[..]

Massa die van Hamilton inderdaad. En Hamilton had juist die van Raikkonen moeten winnen destijds.
Eigenlijk wel ja, maar die mag Raikkonen van mij houden :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 9 mei 2019 @ 00:28:33 #167
39237 crew  H_T
2733
pi_186712707
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:24 schreef Redefine het volgende:
Aan de ene kant lijkt mij het ook heel leuk om met echte ESF'ers de finale te kijken. Maar tegelijkertijd bevalt mij alleen de finale kijken zo goed dat ik daar denk ik toch voor kies. Dat is bij sportwedstrijden wel anders, die kijk ik het liefste met een groepje mensen.
Als er op de zaterdag iets wordt georganiseerd neem ik het zeker in overweging :) Is dat niet zo, dan kijk ik met evenveel liefde gewoon lekker thuis :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186712733
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:11 schreef Redefine het volgende:

[..]

Misschien dat het sjoelen voor Franklin dan weer als de eerste keer is en ook zomaar weer klikt met de sjoelstenen.
Tegen Franklin sjoelen zou ik wel lachen vinden :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186712742
Wtf zeg die kerel die even 3 mensen vermoord :X
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:29:32 #170
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186712743
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Als er op de zaterdag iets wordt georganiseerd neem ik het zeker in overweging :) Is dat niet zo, dan kijk ik met evenveel liefde gewoon lekker thuis :)
100% zeker weet ik het ook nog niet. Over de donderdag ben ik ook nog niet uit of er ik dan bij ben.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:30:00 #171
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186712755
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Tegen Franklin sjoelen zou ik wel lachen vinden :D
Die zal dan vast de giraffe wel kennen, want hij is ook erg lang.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 9 mei 2019 @ 00:32:57 #172
39237 crew  H_T
2733
pi_186712833
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Die zal dan vast de giraffe wel kennen, want hij is ook erg lang.
Paar bierkratten onder de poten van die sjoeltafel en het probleem zou opgelost moeten zijn
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186712851
Ik sjoel altijd met m'n voeten, m'n armen kunnen niet bij de sjoelbak.

Lekker slapen mensen w/
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:34:20 #174
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186712870
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Paar bierkratten onder de poten van die sjoeltafel en het probleem zou opgelost moeten zijn
Het probleem is dat er altijd mensen zullen zijn die daarmee proberen vals te spelen. Sjoemelen met sjoelen elke keer weer.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_186712928
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, als ik gekeken had was ik waarschijnlijk meegesleept, maar nu heb ik niet gekeken en er is er toch dat tikkeltje rivaliteit jegens m'n vader dat onbewust op komt spelen (hij voor Ajax, ik voor Feyenoord). Ik zeg ook stiekem glimlachen, het is niet dat ik keihard zit te lachen.
Glimlachen mag ook wel :) En dat je waarschijnlijk meegesleept zou worden is al een testament tot je Fok-loyaliteit O+ Ik vind dat het telt :)

Morgen geef ik ook geen noik meer om Ajax trouwens _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186712946
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Met ander woorden, het ging goed tot jij kwam kijken? :o
Don't blame the foetus, blame Mandy!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2019 @ 00:37:52 #177
163650 Greys
pi_186712961
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:29 schreef Em31 het volgende:
Wtf zeg die kerel die even 3 mensen vermoord :X
En al die hondjes van die mensen die nog bij de drie lichamen zaten. Godverdomme zeg. Daar breekt m'n hart dan ook weer van. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186712964
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb altijd een kater.
Niet altijd. Freddie heeft niet het eeuwige leven
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186712967
Aan de Ajaxfans hier: :* ontzettend jammer zeg. Ik heb alleen laatste half uur kunnen kijken. Wat waren ze dichtbij, d*mn. -O-
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2019 @ 00:38:20 #180
163650 Greys
pi_186712974
Gelukkig weten ze bij Pauw wel wat er belangrijk is vanavond.

pauwnl twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:49:37 Volgens @APostmaSmeets gaan groentepizza's de positieve effecten van groente juist tegen. Volgens haar moet je op groente kauwen om de gezonde voedingsstoffen binnen te krijgen. #Pauw https://t.co/uEhMpm7Ecs reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186712975
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:15 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben vanmiddag naar de kapper geweest en nu verliest Ajax. En aangezien het een haartje scheelde... -O- ligt het aan mij.
Het ligt niet aan jou :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:38:37 #182
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186712985
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Don't blame the foetus, blame Mandy!
Aangezien ze geen foetus kunnen hebben. Kunnen we wel constateren dat Ajax verloren heeft, omdat al die spelers veel te groot voor dit podium zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2019 @ 00:38:38 #183
163650 Greys
pi_186712987
quote:
12s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Niet altijd. Freddie heeft niet het eeuwige leven
WELLES.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2019 @ 00:39:28 #184
163650 Greys
pi_186713009
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Tegen Franklin sjoelen zou ik wel lachen vinden :D
Gaan we regelen. :Y
Vindt ie gezellig. Weet ik zeker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2019 @ 00:42:31 #185
163650 Greys
pi_186713079
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:26 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Ook omdat tijdens de liveshows de mods hard nodig zijn. Terwijl er de rest van het jaar zelden of nooit ingegrepen hoeft te worden.
Daarom. Maar we krijgen veel hulp van kleega's uit alle rangen en standen. _O_ Vorig jaar waren ze ook zo behulpzaam. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:43:23 #186
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186713092
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Daarom. Maar we krijgen veel hulp van kleega's uit alle rangen en standen. _O_
^O^ Het is de laatste jaren al een stuk verbeterd door deze SC te gebruiken voor het iets minder snelle verkeer naast de live topics.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_186713119
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja en ik vind dat ik als ESF mod niet twee van de drie avonden niet mee kan modden tijdens de live. :P
Dus ik kijk denk ik thuis.
Dat is in jouw geval inderdaad heel begrijpelijk. :) Maar misschien dat er in dit waarschijnlijk historische jaar nog iets op valt te zetten voor ESF'ers die hoe dan ook ergens samen willen kijken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186713125
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:37 schreef Greys het volgende:

[..]

En al die hondjes van die mensen die nog bij de drie lichamen zaten. Godverdomme zeg. Daar breekt m'n hart dan ook weer van. ;(
Toch niet normaal :{ ;(
pi_186713154
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Don't blame the foetus, blame Mandy!
Ik post ook een keertje hier en ik krijg meteen overal de schuld van. -O-

Schande is het.

:P
pi_186713180
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:47 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ik post ook een keertje hier en ik krijg meteen overal de schuld van. -O-

Schande is het.

:P
Aw...

  donderdag 9 mei 2019 @ 00:51:06 #191
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186713204
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat is in jouw geval inderdaad heel begrijpelijk. :) Maar misschien dat er in dit waarschijnlijk historische jaar nog iets op valt te zetten voor ESF'ers die hoe dan ook ergens samen willen kijken.
Iets met elkaar regelen kan natuurlijk altijd. Er is maar een iemand nodig die zoiets op zich neemt en daarna krijg je vanzelf wel weer anderen mee.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:52:53 #193
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186713229
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:38 schreef Greys het volgende:
Gelukkig weten ze bij Pauw wel wat er belangrijk is vanavond.

pauwnl twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:49:37 Volgens @:APostmaSmeets gaan groentepizza's de positieve effecten van groente juist tegen. Volgens haar moet je op groente kauwen om de gezonde voedingsstoffen binnen te krijgen. #Pauw https://t.co/uEhMpm7Ecs reageer retweet
Op een pizza kauw je toch ook? :@
Dat ik dit überhaupt vraag, ik heb bij een Italiaan gewerkt en iedereen kauwde daar op zijn/haar pizza. Zelfs op de pizza's met groente erop. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_186713233
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:29 schreef Redefine het volgende:

[..]

100% zeker weet ik het ook nog niet. Over de donderdag ben ik ook nog niet uit of er ik dan bij ben.
Gewoon doen wat je fijn vindt. Niemand is iets verplicht ^O^ En zoveel mensen die überhaupt door werk en afstand niet kunnen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186713247
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Paar bierkratten onder de poten van die sjoeltafel en het probleem zou opgelost moeten zijn
Eerst even uit solidariteit wat bierkratjes wegzuipen voor onze lange medemensen en het feest kan beginnen :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186713254
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef MaGNeT het volgende:
Ik sjoel altijd met m'n voeten, m'n armen kunnen niet bij de sjoelbak.

Lekker slapen mensen w/
Rust zacht reus van me :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:54:27 #197
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186713257
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Gewoon doen wat je fijn vindt. Niemand is iets verplicht ^O^ En zoveel mensen die überhaupt door werk en afstand niet kunnen.
Oh, dat doe ik altijd hoor. Ik doe zoiets alleen als ik het zelf leuk vind, niet omdat het van anderen 'zou moeten'. Qua afstand zou het voor mij geen probleem zijn. Werk is dan weer lastiger, maar ook nog wel te regelen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_186713261
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:37 schreef Greys het volgende:

[..]

En al die hondjes van die mensen die nog bij de drie lichamen zaten. Godverdomme zeg. Daar breekt m'n hart dan ook weer van. ;(
Vreselijk verhaal inderdaad ;( :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186713272
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:38 schreef Greys het volgende:
Gelukkig weten ze bij Pauw wel wat er belangrijk is vanavond.

pauwnl twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:49:37 Volgens @:APostmaSmeets gaan groentepizza's de positieve effecten van groente juist tegen. Volgens haar moet je op groente kauwen om de gezonde voedingsstoffen binnen te krijgen. #Pauw https://t.co/uEhMpm7Ecs reageer retweet
Vanavond (en komende week ook) mag de groente echt wel even op een laag pitje staan :{w
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186713294
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:38 schreef Greys het volgende:

[..]

WELLES.
Alle katten gaan ooit dood.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')