Vind wel dat je veel van ons vraagt zoquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gwn kwestie van volwassen worden
Ja lekker politie aan de deur enzo super chill.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Chloroform het volgende:
Met spullen gooien is juist lekker rustgevend
Verschrikkelijke bril.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Die Fabinho heeft overigens wel 'n lekker mokkel hey
[ afbeelding ]
@Der_Mann kan wel tips geven, hij is een volwassen Mannquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind wel dat je veel van ons vraagt zo
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maakt niet uit. Als je met spullen gooit kun je dingen niet handelen en dan is het gewoon exit.
Je hebt mij nog niet overtuigdquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zelfs zwanger werd ik niet labiel dus ik kan stellen van wel.
Hoe kom je daar dan bijquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
@:Der_Mann kan wel tips geven, hij is een volwassen Mann
Gezellig, misschien willen ze ook iets gooienquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja lekker politie aan de deur enzo super chill.
probeer jullie te beterenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind wel dat je veel van ons vraagt zo
Ik ken weinig mensen die minder volwassen zijn dan Herman en ik geef les aan pubersquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
@:Der_Mann kan wel tips geven, hij is een volwassen Mann
Er was ooit een item op de weblog, kijken of ik het nog kan vindenquote:
Thijsjequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit lijkt die voortvluchtige verdachte wel
Bestek in de gootsteen mikken, de afstandsbediening op de bank flikkeren, bloempot uit het raam, lekker manquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:34 schreef Myrr het volgende:
Hooguit de deur, of de bestekla doet het ook altijd lekkermaar verder meh.
[ afbeelding ]
Ze gedraagt zich vandaag echt niet als iemand die als stabiel gelabeld kan wordenquote:
Lekker wijf dat trouwensquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:34 schreef Myrr het volgende:
Hooguit de deur, of de bestekla doet het ook altijd lekkermaar verder meh.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |