Lijkt de scheids bij FC Den Bosch wel. Die naait ons ook altijd.quote:
Ik kon 80 eu cashenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
nou gefeliciteerd dan maar. Jammer van je 10 euro dp.
hoeveel speelde juve?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:52 schreef bianconeri het volgende:
Serieus wat loopt Tottenham ongelofelijk te klungelen zeg.......
Ze hebben echt 10 grote kansen gehad..... Lopen verdedigend en op middenveld te klungelen.
Tja als je dat doet win je zelfs van de Ajax amateurs niet.
Je bent ook wel een mongool als je zo opzichtig vlak voor de aankondiging tijd gaat rekken en er dan nog over tegen de scheids kankert ook.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:52 schreef bianconeri het volgende:
Serieus wat loopt Tottenham ongelofelijk te klungelen zeg.......
Ze hebben echt 10 grote kansen gehad..... Lopen verdedigend en op middenveld te klungelen.
Tja als je dat doet win je zelfs van de Ajax amateurs niet.
Bedankt Hansquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Dit zijn 5 hele lange minuten.
In stress voelen die voor de spelers aan als 10
Dat doen wij bij het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk zou alle Nederlanders achter Ajax moeten staan. Ook al zit je in de harde kern van Feyenoord, PSV of ADO
Sommige mensen zijn realistisch en niet nationalistisch.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het heerlijk hoe mad die juvekneus is, alleen daarom twijfel ik wie ik hoop dat er doorgaat
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb dadelijk met je moeder ook een collectief orgasme
In de finale goedmakenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:54 schreef Merkie het volgende:
Valt met geen woorden te beschrijven hoe belachelijk slecht Tadic speelt in de tweede helft.
Nee. Dat slaat echt 10x nergens op.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk zou alle Nederlanders achter Ajax moeten staan. Ook al zit je in de harde kern van Feyenoord, PSV of ADO
Uiteraard hoop ik dat Ajax het haalt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |